• Ik werd zojuist geleden privé gebeld om 22:10..
    De persoon aan de lijn begon héél hard te lachen serieus
    Ik nam het op en liet het aan mijn ma horen en zij zei dat het m'n pa was, dus ik heel leuk mijn pa privé bellen en hééél hard lachen.
    Mijn pa belde meteen m'n ma en vroeg zich af waarom ik zo har lachte.
    Bleek dus m'n pa niet te zijn.
    Okay, Ik liet het zo.
    22:20
    Iemand belt me weer privé.
    Ik : Hallo
    ..: Wie ben je ?
    Ik: Jij belt mij en je vraagt wie ik ben ?
    ..: Ik ben Leyla.
    ~Haakt af..

    Okee ik ken dus geen Leyla en nadat ik de stem heb gehoord hoor je
    Meteen dat het een vrij jong meisje is.

    Iemand ook zoiets meegemaakt ?

    Edit : Mijn bestie heeft dit geflikt.. De mannenstem was van het internet en leyla is waarschijnlijk ene nicht..

    Edit2: Stel je dus voor dat iemand je belt en zo begint te lachen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:31 ]

    Ja, maar dat waren van die kleuters uit mijn klas.
    Dachten ze grappig te zijn door mij te gaan stalken... Ik heb ze meteen weggedrukt. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb ik een keer gedaan. Random nummers intikken en dan snoozer aan de telefoon laten, en dan de telefoon overnemen met de mededeling dat het me speet, maar dat mijn hamster ontsnapt was en was gaan bellen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha, ja, toen had ik een gozer aan de lijn.
    Hij -wrs heet die Niels, want dat zei hij, dus zo zal ik hm noemen-: Hey, met Niels, kan ik je zus spreken.
    Ik: Mijn zus???
    Niels: Ja, Suzan, ik moet haar even spreken
    Ik: Ik heb geen zus, en al helemaal geen zus die Suzan heet
    Niels: Ow... *hangt op*

    Echt vaag btw, zulke gesprekken

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:29 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja, maar dat was toen ik nog op de middelbare zat. Toen gingen losers mij telkens bellen om 'stoer te doen'. Maar ik heb ze weggedrukt. Die-hard die ik ben. HAHA :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, lol.
    Ik word elke dag rond 09:00, 14:00 en 20:00 door een privé nummer gebeld. Maar ik durf dan nooit op te nemen omdat er een keer iemand mij belde met een privé nummer (weet nog steeds niet wie) in mijn oor schreeuwde toen ik opnam(cat)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Hahaha, das best een goede grap eigenlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik nam het op en liet het aan mijn ma horen en zij zei dat het m'n pa was, dus ik heel leuk mijn pa privé bellen en hééél hard lachen.


    Op de een of andere manier moest ik hier heel erg hard om lachen. XD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Heel vaak. Ik werd twee nachten achter elkaar wakker gebeld door een vrouw die Chinees/Japans/andere vreemde taal begon te praten. En één keer werd ik door een jongen gebeld die zei: Ik vind je leuk. Mijn broers hebben het toen verder afgehandeld :Y)


    Take risks and conquer your fears.

    Ik weet nog toen een vriendin van me naar iemand wou bellen, maar een vreemde aan de lijn kreeg. 't Ging echt zo:
    Vreemde kerel: "Met Henk."
    Mijn vriendin: "Hallo Henk" -hangt op-.
    En dat was gewoon ontzettend droog (krul).


    i put the fun in funeral

    Haha! Wij hebben ook een keer random nummers ingetikt en gedaan alsof we een nieuwe deodorant verkochten.


    Food.

    Ik heb dat een keer gedaan bij een vriendin van mij. Ik was met iemand op een feestje, en zo'n meisje daar heette Nicole en ik wist dat mijn -toenmalige- beste vriendin een vriendin had die Nicole heet. Dus ik liet haar mijn vriendin opbellen en liet haar naar mijn vriendin vragen, terwijl ik wist dat ze er niet was. Hahaha, man, we hebben zo hard gelachen toen. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RainbowDash schreef:
    Heb ik een keer gedaan. Random nummers intikken en dan snoozer aan de telefoon laten, en dan de telefoon overnemen met de mededeling dat het me speet, maar dat mijn hamster ontsnapt was en was gaan bellen :Y)


    Die hamster van jou heeft ook al trucjes om uit zijn kooi te ontsnappen? Megahamster.. ;oo


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wangster belt mij wel eens (cat)

    ik werd vandaag ook gebeld door prive, 2 keer
    ik heb niet opgenomen, dat doe ik nooit bij prive, en ik was op stage

    ik heb eens mijn lerares gebeld. Dat was best wel grappig.


    Me so good.