• Ik heb onwijs veel zin om te schrijven, maar het lukt me gewoon niet! Ik heb zat tijd, ideeën en verhalen waar ik aan zou kunnen werken. Maar ik zit hier gewoon naar mijn scherm te staren met mijn vingers op de toetsen en het lukt me gewoon niet!
    En daar raak ik gefrustreerd van ¬¬
    Want ik wil schrijven.

    Hebben jullie daar ook eens wel last van?
    En heeft iemand tips?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb dat ook veel :') En meestal laat ik dat dan even rusten of luister ik muziek of zo. Meestal leg ik het gewoon opzij, omdat ik toch geen letter op papier krijg en als ik dan moeite doe is het allemaal dikke shit. Gewoon even laten rusten, die tip heb ik trouwens gekregen van een schrijven :')

    Soms wel is.
    Ik luister altijd rustige pianomuziek, wat me helpt te concentreren, en dan lukt het wel weer (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb er ook wel eens last van ja, en jammergenoeg geen tips, hihi.
    Sorry


    you’re the one that keeps me strong

    Ja ik heb dat best vaak. En dat word ik kwaad. Maarop het moment dat ik ga forceren lukt niets meer. Zoek muziek of iets dat je inspiratie geeft, of ga zelf iets lezen om rustig te worden en probeer het later nog eens :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik herken het niet echt,omdat ik niet schrijf.Maar als je iets wilt doen en dat lukt niet dan geraak ik ook gefrustreerd.

    Fack, dat heb ik ook.
    Laat het even liggen, probeer niet te schrijven anders heb je er voor de komende tijd ook geen zin meer in.
    Pas als je een fresh mind hebt er weer aan beginnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anouk en Anouk hebben hetzelfde probleem :[


    -

    Ik zet dan altijd muziek op en ik lees iets, meestal een van mijn lievelingsboeken waarvan ik de stijl bewonder, dan lukt het me beter om dingen op te schrijven (:
    Misschien een goede tip?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    inspirende muziek helpt mij erg :3 ik heb vaak als ik schrijf dat een vriendin van mij online meot zijn om me te dwingen te schrijven en me aan te moedigen en idee te geven xD


    The Truth is always merciless

    Everlasting schreef:
    Anouk en Anouk hebben hetzelfde probleem :[

    Haha x'D

    Ik heb altijd al muziek opstaan, maar ik heb eigenlijk weinig zin om te lezen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha ik ook :'D

    Ik heb hier zelfs (ook) een topic van. xD


    You can run but not hide

    Heb ik ook wel eens last van, dus tips kan ik niet geven, spijtig genoeg.

    Irgendwann schreef:
    Heb ik ook wel eens last van, dus tips kan ik niet geven, spijtig genoeg.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja hb ik ook, dat is gwn omdat je eigelijk niet zoveel zin hebt of omdat je gwn zo overloopt van ideeën en plannen in je koppi dat je er al tgnop zit het allemaal te schrijve of niet weet waar te beginne i think

    Tip: gwn schrijven & om de zovele zinnen met mij een gek gesprek aanknope om je gedachte te verzetten en als ik dn eve ni antw verder schrijve en dan weer is op Q,schrijve,Q,..afwisseling helpt soms
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Rosebeat schreef:
    Soms wel is.
    Ik luister altijd rustige pianomuziek, wat me helpt te concentreren, en dan lukt het wel weer (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.