• Iemand die ik ken, onlangs 14 geworden, had 2 maanden geleden een "vriendje" en heeft zojuist iemand anders aan de haak geslagen..

    Wat vinden jullie, is dit wel normaal voor een meisje van 14 ?

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:48 ]

    Ja ik vind dat normaal. Kinderen van die leeftijd weten niet eens wat een serieuze relatie is, laat staan dat ze ooit écht verliefd zijn geweest.
    En kom op, twee maanden valt reuze mee hoor. Laat kinderen toch kinderen zijn.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Als het mijn dochter was (of zoon, maakt me geen flikker uit) zou ik balen dat diegene zo'n verstoorde perceptie van 'liefde' heeft.
    Dus in mijn ogen en met mijn mentaliteit: nein.


    No growth of the heart is ever a waste

    Believe me, het is normaal. Mijn broertje heeft de afgelopen anderhalf jaar vijf vriendinnetjes gehad. Hij is vorige week 14 geworden. Hij rookt. En weet je hoe het met zijn laatste vriendinnetje uit is gegaan? Hij stond op het schoolplein met 'n andere chick te zoenen.


    live the life you love

    Puroisen schreef:
    Ik vind dit niet heel raar ofzo.


    effort never betrays you

    Puroisen schreef:
    Ik vind dit niet heel raar ofzo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Booth schreef:
    Believe me, het is normaal. Mijn broertje heeft de afgelopen anderhalf jaar vijf vriendinnetjes gehad. Hij is vorige week 14 geworden. Hij rookt. En weet je hoe het met zijn laatste vriendinnetje uit is gegaan? Hij stond op het schoolplein met 'n andere chick te zoenen.

    Nou dat vind ik niet normaal hoor. Toen ik 14 was zou ik nooit aan zoiets denken. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Binnen 2 maanden valt nog wel mee hoor,
    ik ken ergere, die binnen een paar weken alweer iemand anders hebben.

    Leite schreef:
    Zat er 2 maanden tussen? Vind ik nog meevallen. Ik ken mensen die minder stil kunnen zitten op dat gebied. :Y)


    (Be)lieve in (you)rself

    Leite schreef:
    Zat er 2 maanden tussen? Vind ik nog meevallen. Ik ken mensen die minder stil kunnen zitten op dat gebied. :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Leite schreef:
    Zat er 2 maanden tussen? Vind ik nog meevallen. Ik ken mensen die minder stil kunnen zitten op dat gebied. :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Snor schreef:
    Ik vind niet dat je zo kan beoordelen. Als 13 jarig kind kan je al hevig verliefd zijn en waarom zou je gevoelens tegen gaan omdat het 'te jong' zou zijn. Vaak is het kalverliefde, maar dit is toch alleen maar leuk? Erger je er niet aan.


    Ik ben 14 en een liefde op deze leeftijd kan wél serieus zijn. Denken jullie nu echt dat als jullie ouder zijn dan 14-jarigen het ineens een pak serieuzer is? Misschien doe je fysiek wel meer dingen maar mentaal komt het -bij sommige liefdes dan, hangt van persoon tot persoon af- op hetzelfde neer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ben 14 en een liefde op deze leeftijd kan wél serieus zijn. Denken jullie nu echt dat als jullie ouder zijn dan 14-jarigen het ineens een pak serieuzer is? Misschien doe je fysiek wel meer dingen maar mentaal komt het -bij sommige liefdes dan, hangt van persoon tot persoon af- op hetzelfde neer.

    Het kan ook serieus ja. Maar ik voor de rest geef ik je ongelijk. Als je ouder wordt verander je mentaal heel erg en zal het anders gaan aanvoelen en gewoon anders zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Och, bij mij lopen er wat rond die iedere dag een ander neuken... Vind ik een stuk erger, als ik eerlijk mag zijn. Bij mij zat er ook niet zoveel tijd tussen mijn ex-vriendje en mijn huidige vriendje, maar dat is een andere zaak omdat mijn ex nou niet bepaald een makkelijke jongen was en mijn huidige vriendje toch iemand was van wie het - voor de buitenwereld - heel erg duidelijk was dat hij op me viel... Tenminste... Hij gaf het toe. En hij deed vaak jaloers e.d. tegen mijn ex, dacht dat hij niet goed genoeg was, terwijl hij juist het beste is dat me ooit is overkomen. Zo zie je maar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is logischer dat iemand van 14 dat doet, dan bijvoorbeeld iemand van 18.
    Want als je ouder bent, moet je wel beter weten toch?
    Het komt vast wel goed met dat kind joh. :')


    Tell me about it, stud.

    Cloelia schreef:
    (...)
    + ze weten nauwelijks wat verliefd zijn of een relatie inhoud, voor hun is het meer een soort bevestiging van vriendschap dan een echte relatie.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all