• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 10:51 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nou op je 13/14 jaar kun je gewoon een vriendje hebben.
    Maar ik zou die jongen wel in de gaten houden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Sowieso niet op ingaan. Maarja, toen ik 13 was, had ik al een vriend die 18 was op één maand na. Maar daar wil ik niet meer aan terug denken, lol.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vraag me eerlijk gezegd een beetje af wat een jongen van 18 met een meisje van 14 moet. En als hij zich dan inderdaad zo tegenover meisjes gedraagt zoals je beschrijft, dan vind ik het al helemaal niet pluis.
    Ik denk dat je vriendin hem gewoon beter links laat liggen of hem duidelijk maakt waar ze wel en niet klaar voor is. Dan zal het ook snel duidelijk worden hoe het zit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kijk, dit is een erg moeilijk situatie, omdat jij niet kan bepalen over het leven je vriendin. Als je vriendin iets met hem wilt, dan kun je haar niet tegenhouden, maar je moet haar wel duidelijk maken dat: Mensen niet zomaar veranderen.
    Vooral jongens niet. Die hebben een te groot ego om naar zichzelf te kijken en zeggen dan dat hij is veranderd en doet miss ook wel wat anders dan in het verleden, maar zijn doel veranderd niet waarschijnlijk. Jongens zijn over het algemeen idioten. Ze zijn vaak uit op alleen seks, dus ik zou heel erg oppassen, maar zoals ik al zei, jij kunt niet bepalen over het leven van je vriendin. Jij kunt haar alleen proberen zo goed mogelijk advies te geven en duidelijk te maken dat het nog altijd gwn een jongen blijft.
    En jongens veranderen niet zomaar.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Op je 13/14e kan je best een vriend hebben, maar dit zou ik niet vertrouwen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wangster schreef:
    Nou op je 13/14 jaar kun je gewoon een vriendje hebben.
    Maar ik zou die jongen wel in de gaten houden.

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.

    Destined schreef:
    Kijk, dit is een erg moeilijk situatie, omdat jij niet kan bepalen over het leven je vriendin. Als je vriendin iets met hem wilt, dan kun je haar niet tegenhouden, maar je moet haar wel duidelijk maken dat: Mensen niet zomaar veranderen.
    Vooral jongens niet. Die hebben een te groot ego om naar zichzelf te kijken en zeggen dan dat hij is veranderd en doet miss ook wel wat anders dan in het verleden, maar zijn doel veranderd niet waarschijnlijk. Jongens zijn over het algemeen idioten. Ze zijn vaak uit op alleen seks, dus ik zou heel erg oppassen, maar zoals ik al zei, jij kunt niet bepalen over het leven van je vriendin. Jij kunt haar alleen proberen zo goed mogelijk advies te geven en duidelijk te maken dat het nog altijd gwn een jongen blijft.
    En jongens veranderen niet zomaar.

    Ik wil nog wel even toevoegen dat niet elke jongen op seks uit is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik wil nog wel even toevoegen dat niet elke jongen op seks uit is.


    Ik zeg ook niet elke, maar vaak. :P
    Alleen ik heb een nogal pessimistisch beeld over de meeste jongens :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet elke, maar vaak. :P
    Alleen ik heb een nogal pessimistisch beeld over de meeste jongens :P

    I agree, I totally agree. Helaas dat er zoveel jongens zijn die het beeld van ons zo erg veranderen. De slechte jongens overschaduwen de goede.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I agree, I totally agree. Helaas dat er zoveel jongens zijn die het beeld van ons zo erg veranderen. De slechte jongens overschaduwen de goede.


    Yup, idd.
    Gelukkig zijn er zoals bij alles wel uitzonderingen en aan die wetenschap kun je je vasthouden. Het is maar goed dat sommige jongens gwn anders zijn dan zulke idioten :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.