• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 10:51 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Lol, nee :W. Ten eerste moet je als veertienjarige nooit iets beginnen met een jongen die vier jaar ouder is, op bijzondere gevallen na dan. Ten tweede is deze jongen duidelijk uit op seks, niets anders.


    i put the fun in funeral

    Destined schreef:
    (...)

    Yup, idd.
    Gelukkig zijn er zoals bij alles wel uitzonderingen en aan die wetenschap kun je je vasthouden. Het is maar goed dat sommige jongens gwn anders zijn dan zulke idioten :)

    -knikt- Mee eens. Nu moeten de meisjes dat ook eens in de gaten hebben en niet telkens weer de verkeerde jongens uitkiezen en dan gaan lopen zeggen dat alle jongens slecht zijn (cat)
    Maar dat is een ander ontwerp xd

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 23:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik denk dat als ze echt iets met hem wil beginnen , gewoon moet opassen en niet meteen seks met hem hebben , kijk of hij zou wachten voor haar , en haar niet zou opdringen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.


    Full of envy behind that anonymous mask

    DarkSavior schreef:
    (...)
    -knikt- Mee eens. Nu moeten de meisjes dat ook eens in de gaten hebben en niet telkens weer de verkeerde jongens uitkiezen en dan gaan lopen zeggen dat alle jongens slecht zijn (cat)
    Maar dat is een ander ontwerp xd

    ^
    This exactly. Als die stomme meiden hun verstand nu eens gebruiken en zo'n vuile straathond van zo'n kerel niet in de gelegenheid stellen om haar zeer te doen, dan bespaart het haar een hoop ellende.
    Female stupidy, I hate it.
    En ik had eerder die toets moeten leren. Fffuuu.
    Aight, nu ga ik slapen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet doen!
    Hij gaat haar waarschijnlijk dan alleen kwetsen!


    everything is love, but what is everything? <3

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.

    Aurelia schreef:
    (...)
    ^
    This exactly. Als die stomme meiden hun verstand nu eens gebruiken en zo'n vuile straathond van zo'n kerel niet in de gelegenheid stellen om haar zeer te doen, dan bespaart het haar een hoop ellende.
    Female stupidy, I hate it.En ik had eerder die toets moeten leren. Fffuuu.
    Aight, nu ga ik slapen.


    Eindelijk iemand die het met me eens is. :'DDD
    En nee, hij verdient geen 2e kans. Vind ik dan.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Quintino schreef:
    P-l-a-y-e-r.
    Als ik die vriendin was had ik het contact allang verbroken.


    26 - 02 - '16