• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Ashleigh
    Liam begint direct te lopen en zet me als we er zijn neer bij de hapjestafel. Ik lach zachtjes als hij gelijk begint met eten. 'Vreetzak,' grinnik ik waarna ik mijn tong naar hem uitsteek.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Liam

Ik keek haar nepboos aan en drukte toen op haar neus. "Je mag je tong niet uitsteken" zei ik grinnikend. Ik zag Mayonaise staan en deed wat op mijn vinger. Daarna drukte ik met dezelfde vinger op haar neus. "Alsjeblieft".

Liam
    Ik lach zachtjes als Liam met zijn vinger op mijn neus tikt. 'Je mag je tong niet uitsteken,' grinnikt hij. Ik frons als hij wat mayonaise op zijn vinger doet en trek een vies gezicht als hij dat op mijn neus smeert. 'Alsjeblieft.'-'Gatver Liam, moest je dat nou echt doen?' ik wil de mayonaise weghalen met een zakdoekje maar krijg dan een beter idee. Ik buig naar Liam toe en wrijf met mijn neus langs die van hem zodat de mayonaise op zijn neus komt.

Liam

Ik keek verondwaardigd naar haar. Dat had ik niet verwacht. Niet dat ik het erg vond, maargoed. Ze deed niks verkeerd voor mij eigenlijk. Shut it. Ik nam een doekje en veegde het van mijn neus. "Goed, dat hebben we ook gehad" lachte ik.

Ashleigh
    Liam pakt een doekje veegt de mayonaise van zijn neus. 'Goed, dat hebben we ook gehad,' lacht hij. Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Sorry, ik kon het gewoon niet laten,' grinnik ik waarna ik een stukje stokbrood pak, er een stukje vanaf scheur en die in mijn mond stop.

Liam

"Dan is het goed" zei ik glimlachend. Ik zag een cupecakeje en nam het vast. Blij beet ik erin en knabbelde erop. Heerlijke dingen gewoon

Ashleigh
    'Dan is het goed,' glimlacht Liam. Hij pakt een cupcakeje en bijt er in. Ik lach zachtjes als ik zijn gezichtsuitdrukking zie. 'Serieus, wat hebben jongens toch met eten?'

Liam

"Geen relatie alsins,dat zou belachelijk zijn" zei ik serieus, "Maargoed, omdat jij het bent" mompelde ik, "Het is zoals vrouwen met schoenen, onverklaarbaar, maar het blijft een grote liefde".

Ashleigh
    'Geen relatie alsins,dat zou belachelijk zijn,' zegt Liam. 'Maargoed, omdat jij het bent. Het is zoals vrouwen met schoenen, onverklaarbaar, maar het blijft een grote liefde'. Ik frons lichtjes. 'Zoveel schoenen heb ik n-' ik onderbreek mezelf. 'Okee laat maar. Ik heb wel veel schoenen,'

[Ff kijken wat mijn laatste post was.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Liam

Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd. Ik liet mijn blik even op haar rusten en nam haar in me op. Ze had wel speciale ogen, alsins, ik had nog nooit zo'n paar ogen gezien. Nevermind. Ik keek weer weg en beet zachtjes op mijn lip.

Ashleigh
    Ik merk om dat Liam even naar me kijkt en dan snel weer weg kijkt. 'Is er iets?' vraag ik aan hem.

Liam

"Nee hoor" zei ik zo gewoon mogelijk, "Niets aan de hand" zei ik met een glimlach zodat het goed overkwam. God, ik moest misschien maar eens met andere mensen optrekken want de hele tijd bij Ashleigh zijn zou nog voor problemen kunnen zorgen.

Ashleigh
    'Nee hoor. Niets aan de hand,' glimlacht Liam. Ik glimlach terug en laat mijn blik even over het strand gaan. Nog lang niet iedereen is er.

Liam

Ik beet zachtjes op mijn lip en keek vanuit mijn ooghoeken naar haar. Ik moet er echt mee stoppen. Ik keek weer voor me maar besloot toen toch naar het strand te kijken. Ik kon niet weer voor iemand vallen.