• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Je bent schattig als je bloost,' grinnik ik. 'En het is de waarheid. Je bent gewoon grappig en leuk.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [je kan het toch op z'n minst proberen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik zal morgen proberen als er meer mensen on zijn (: nu slapen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    [Gosh, en iedereen heeft al en liefje. Ja, daar ga ik echt tussenkomen]


    Niet iedereen hoor. ;p.
    En als je het probeert lukt het je wel (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Gelukkig maar en het is gewoon waar die schoenen zijn vervloekte" lachte ik toen ze weer stond. "Maar we hebben ze nu tenminste weer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    Mag ik een tomaat ? Oh nee, mijn excuses, ik was al een tomaat. "Eh, Dankje" mompelde ik. Ik beet op mijn onderlip en steunde op mijn handen die achter me stonden, "Het is al lang geleden dat iemand dat nog tegen me gezegd heeft" zei ik, "Al zeker uit een meisjesmond" mompelde ik er zachtjes achter.

    Ashleigh
    'Eh, Dankje,' mompelt Liam. Hij bijt op zijn onderlip en steunt op zijn handen. 'Het is al lang geleden dat iemand dat nog tegen me gezegd heeft,' zegt hij. 'Al zeker uit een meisjesmond,' voegt hij er zacht mompelend aan toe. 'Mensen zouden dat vaker tegen je moeten zeggen,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Als jij het zegt is het al meer dan genoeg, wou ik zeggen. Ik zei het maar niet. Ik haalde mijn schouders op en keek haar in haar ogen aan. Spontaan krulden mijn mondhoeken omhoog. Niet zeggen, niet zeggen. "Als jij het zegt is het al meer dan genoeg". Goed gedaan Liam. Dankje, geweten, ik was ook blij met mezelf. Ik draaide mijn hoofd terug weg en ging verder met het kijken naar de ongelooflijk interessante golven.

    Ashleigh
    Liam haalt zijn schouders op en kijkt me aan waarna zijn mondhoeken omhoog krullen. 'Als jij het zegt is het al meer dan genoeg,' zegt hij en hij kijkt weer naar de golven. 'Oh eh okee,' zeg ik glimlachend met een lichte blos op mijn wangen. 'Fijn om te horen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik gaf haar een stomp tegen haar arm. "Stalkt die gast je uit de Starbucks nog ?" vroeg ik onschuldig, "Want ik bedacht me eigenlijk na ons toneeltje dat hij héél misschien gewoon iets wou vragen" zei ik. Ik beet op mijn lip om niet in lachen te schieten. Maar geef toe, welke jongen zou gewoon iets willen vragen aan Ashleigh ? Ik. Jap, zo was ik, anders dan de andere.

    Ashleigh
    Liam geeft me een stomp tegen mijn arm. 'Stalkt die gast je uit de Starbucks nog? Want ik bedacht me eigenlijk na ons toneeltje dat hij héél misschien gewoon iets wou vragen,' zegt Liam. Ik haal mijn schouders op. 'Niet dat ik weet. Tenminste ik heb hem niet meer gezien,' zeg ik nadenkend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Zoveel te beter" zei ik. Ik keek even voor me uit. "GOD IK HEB HONGER" riep ik toen uit. Ik keek hopeloos om me heen om iets van eten te vinden dat dicht genoeg in mijn beurt was aangezien iemand hier een beetje lui was.

    Ashleigh
    'Zoveel te beter,' zegt Liam. 'GOD IK HEB HONGER,' roept hij ineens uit waardoor ik in de lach schiet. 'Dan moeten we misschien iets te eten halen,' grinnik ik. 'Maar de kans is denk ik best wel groot dat hij gewoon iets wilde vragen dus dat zou dan nogal beschamend zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik kreunde en liet mijn hoofd achterover vallen. "Nu heb ik dus medelijden met die jongen" mompelde ik. Ik stond op en stak mijn handen uit naar haar. "Komop, pak ze maar aan, het is nu of nooit" grijnsde ik vrolijk.


    [Ik heb een drama ideetje ;P]

    [TELL US]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'