• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Dat dacht wij dus ook maar blijkbaar is dat toch niet zo. Tenzij dit het toch is,' zegt James lachend. 'Dit is officieel het zieligste feestje ooit,' lacht Liam. 'Oh, en dat niet lief zijn valt nog te bekijken,' fluistert hij vervolgens in mijn oor. 'Hmmm, dus ik heb er nog niet van overtuigt dat ik een badass ben?' fluister ik terug. 'Maar ze hadden het net toch ook over truth or dare of heb ik dat verkeerd begrepen?' vraagt James. Ik haal mijn schouders op. 'Dat kan best wel zo zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Ik weet van niets" zei ik serieus, "Zoals altijd" zei ik er lachend achter. Ik boog me weer naar haar toe en schudde toen grinnikend mijn hoofd. "Nog steeds niet Sweetie" zei ik lachend.

    Ashleigh
    'Ik weet van niets,' zegt Liam. 'Zoals altijd,' voegt hij er lachend aan toe. Dan buigt hij zich weer naar mij toe. 'Nog steeds niet sweetie,' lacht hij. 'Hmmm, en hoe kan ik je daarvan overtuigen?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Aaaaah, ik weet het niet" zei ik grijnsend, "Geef een paar voorbeelden" stelde ik toen voor, net zoals zij het niet zo lang geleden had voorgesteld. Ik keek haar afwachtend aan. Ik vroeg me echt af hoe ze wou bewijzen dat ze een Badass was, want in mijn ogen was ze allemaal maar schattig en- Oke, ik zweeg nu maar.

    Ashleigh
    'Aaaaah, ik weet het niet,' grijnst Liam. 'Geef een paar voorbeelden,' stelt hij dan voor. Ik knik instemmend. 'Goed ik had toch al gezegd dat ik een keer geschorst was. Okee, je hebt een soort dans uitdaging en dat noem je dance dare. Dan moet je achter iemand gaan dansen en die persoon moet dat niet door krijgen. Dat hadden ik een paar vrienden dus ook gedaan bij de leraren bij mij op school. En we hadden dat filmpje dus op Youtube gezet maar de schooldirectie kwam erachter en ze waren niet echt blij want die dansen waren nou niet bepaald eh, gepast. Dus moesten we het filmpje er weer afhalen en werden we geschorst. En voor de rest gewoon hetzelfde als bij jou. Brutaal zijn, slapen in de les, dat soort dingen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Je gedrag is misschien Badass" zei ik lachend, "Maar langs de buitenkant ben je gewoon schattig, of dat ligt aan mij" glimlachte ik, "Nouja, dat schattige zal wel aan mij liggen" mompelde ik zachtjes.

    Jason
    Ik knik. 'Ik weet het, maar we gaan nu eerst genieten van onze weken hier en daarna kom ik je zo vaak mogelijk opzoeken en misschien kan ik je een paar keer laten overkomen,' stel ik haar gerust. 'Ik ga je echt niet zomaar alleen laten als onze tijd hier voorbij is.'

    Eliza
    Ik knik. 'Dus we kunnen kiezen tussen de rest gaan zoeken waar ik geen zin in heb of we sleuren Jason en Marylinn met gevaar voor eigen leven uit elkaar en proberen er iets van te maken?' Vraag ik. 'Dan kies ik toch voor een doodsaai feestje.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    ''Dat kost te veel geld, Jason'' mompelde ik, terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder liet rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liam

    "Ooeh, ik kies levensgevaar !" zei ik vrolijk. Ik zette mijn biertje langs de kant en liep naar de 2 toe. "Goed," zei ik als begin, "Sorry voor het verstoren van jullie romantische momentje dat al uren duurt, maar jullie zijn hier niet de enige en wij willen een feestje waar ze over spraken, maar dat daar" zei ik wijzend naar 3 mensen, "Is geen, ik herhaal geen feestje, dus als jullie van elkaar kunnen blijven dan kunnen jullie op eigen houdje naar daar lopen, en anders doet SuperLiam het eigenhandig".

    Ashleigh
    'Dus we kunnen kiezen tussen de rest gaan zoeken waar ik geen zin in heb of we sleuren Jason en Marylinn met gevaar voor eigen leven uit elkaar en proberen er iets van te maken? Dan kies ik toch voor een doodsaai feestje,' zegt Eliza. Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niet zoveel uit.' zeg ik. 'Je gedrag is misschien Badass,' lacht Liam. 'Maar langs de buitenkant ben je gewoon schattig, of dat ligt aan mij,' glimlacht hij dan. Hij mompelt er nog iets achteraan maar ik versta niet wat. Ik wil aan Liam vragen hoezo ik schattig ben maar hij loopt al naar Jason en Mary.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Ik kies dan toch ook voor een doodsaai feestje" zei ik glimlachend.
    "Want de rest zoeken heeft geen nut want we weten niet waar ze zijn en mijn leven riskeren voor een feestje heb ik ook geen zin in" en erna keek ik naar Liam die naar Jason en Marylinn liep

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Ik heb veel geld,' help ik haar herinneren. 'En dat geef ik liever uit aan jou zien als aan de nieuwste gadgets voor op mijn kamer. Sirieus, ik heb ongelimiteerd toegang tot miljoenen.'
    Ik leg mijn hoofd op het hare. 'New York is niet ver genoeg om van me af te zijn.'
    Ik zucht geïrriteerd als Liam begint te praten. 'We komen al,' zucht ik. 'Je kan ook een keer normaal doen hoor, dat is niet strafbaar.'

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:40 ]


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik schudde mijn hoofd. ''Jason, ik ga mijn best doen om het terug te betalen'' zei ik vastbesloten. Ik haatte het om op andersmans geld te leven.. Ik pakte zijn hand vast.
    Ik zuchtte even om een jongen, waarschijnlijk Liam, die ons kwam halen. Ik stond op, terwijl ik nogsteeds de hand van Jason vasthield.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliza
    'Ligt het aan mij of is hij gevaarlijk bezig?' Vraag ik terwijl ik Liam nakijk.
    Tot mijn verbazing komen Jason en Marylinn al snel mee. 'Hallo cupido,' zeg ik. 'En hallo Marylinn.'


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    Ik deed mijn mond open om iets terug te zeggen maar sloot hem weer, "Ik heb het beleefd gevraagd" zei ik toen maar op een licht boze manier. God, het is niet omdat zij non-stop aan elkaar moeten zitten dat ze niet meer vriendelijk kunnen terug antwoorden. Met een boos gezicht loop ik terug naar de rest en stak weer iets in mijn mond.