• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Jason
    'Mag je doen,' zeg ik. 'Ik meen het.'
    Dan dringt met de kracht van een sloopkogel tot me door dat ik en Marylinn waarschijnlijk in heel andere delen van Amerika wonen en elkaar moeten zien door elkaar te bezoeken. 'Waar woon jij eigenlijk?' Vraag ik.

Remember to be ridiculous.

James

Ik pakte mijn schoenen en trok ze aan. "Mijn schoenen heb ik aan en trouwens daar heb je gelijk in wij zijn gewoon te gezellig" lachte ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Marylinn

''In New York, in een appartementje bij een verschrikkelijk enge buurt, maar meer kon ik me niet veroorloven'' lachte ik. ''En jij?''

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Eliza
    'Inderdaad, ze kunnen niet zonder ons.'
    Ik spring door het zand heen en kijk naar James die achter me aan komt gelopen. Als ik op het feestterrein aankom zie ik dat het zo mogelijk nog doodser is geworden. Marylinn en Jason zitten weer te kleffen en Ashleigh en Liam staan ergens te praten. 'Je zou toch denken dat ze iets interessants doen?' Mompel ik.

Ashleigh
    'Ik woon in LA,' zegt Liam, 'Lekker aan de kust,' grijnst hij erachteraan. Ik lach zachtjes als hij nog wat eten pakt en dat in zijn mond stopt. 'LA is mooi,' glimlach ik, 'ik ben er een keer naar toe geweest op vakantie,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

James

Ik keek rond toen we weer bij het feestterrein aankwamen.
    "Ja dat zou je inderdaad denken" zei ik glimlachend
    "Oke en waar is dat feest waar iedereen het over had?" vroeg ik verbaasd.

Jason
    'Jacksonville,' antwoord ik. 'In een luxeuze villa met een eigen zwembad en tennisbaan en stuff. Officieel is het van m'n pa maar er is nooit iemand anders, als ik, de schoonmaakster, mijn vrienden of mijn buurmeisje dus ik zie het als mijn huis.'

Liam

"Je bent me niet tegengekomen" zei ik verwonderd, "Dat is niet lief van je" zei ik toen nepbeledigd. Ik wist heus wel dat ze daar niets aan kon doen hoor. Ze had nog steeds een lach op haar gezicht. Ik kreeg het een beetje warm. Ik nam nog wat eten en stak het weer in mijn mond. De honger bleef.

Eliza
    'Laten we het aan Liam en Ashleigh gaan vragen want ik durf het niet aan om tussen Jason en Marylinn in te komen,' zeg ik. 'Volgens mij is dat op dit moment levensgevaarlijk.'
    Ik voeg de daad bij het woord en stap op de twee af. 'Weten jullie waar dat feest is?'

Marylinn

Ik keek hem aan. ''Dat.. Is ver'' zei ik, en sloeg mijn ogen neer. Wat als we elkaar nooit meer zouden zien..?

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

James

"Dat is inderdaad levensgevaarlijk op dit moment" zei ik glimlachend.
    Ik knikte en liep met haar mee naar Liam en Ashleigh en wachtte ongeduldig op antwoord toen Eliza aan ze vroeg waar dat feest was

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:54 ]

Ashleigh
    'Je bent me niet tegengekomen,' zegt Liam verbaasd. 'Dat is niet lief van je,' voegt hij er nep beledigd aan toe. 'Ik ben ook niet lief, weet je nog?' vraag ik lachend. 'Weten jullie waar dat feest is?' vraagt iemand dan ineens. Ik kijk op en zie Eliza en James staan. 'Eh, nou eigenlijk hoort dat hier te zijn,' grinnik ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

James

'Eh, nou eigenlijk hoort dat hier te zijn,' grinnikt Ashleigh.
    "Dat dacht wij dus ook maar blijkbaar is dat toch niet zo" zei ik toen lachend. "Tenzij dit het toch is" zei ik toen ik even rondkeek

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:56 ]

Liam

Ik begon te lachen, "Dit is officieel het zieligste feestje ooit" zei ik lachend, "Oh, en dat niet lief zijn valt nog te bekijken" fluisterde ik in haar oor.

James

Ik knikte instemmend "Maar ze hadden het net toch ook over truth or dare of heb ik dat verkeerd begrepen?" vroeg ik toen