• Ik fiets met mijn moeder door de stad en bij zo'n brugje hangt altijd een groep jongens rond (soms ook meisjes, maar dit keer niet). Samen met mijn moeder fiets ik dus langs dat bruggetje hoor ik die jongens me ineens na fluiten als ik voorbij fiets. Serieus, ik schaamde me zo dood. Mijn moeder hoorde het, volgens mij, wel. Gelukkig heeft ze er niets van gezegd. c:

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:18 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    FlowerOnFire schreef:
    Ik zou me daar echt niet voor schamen hoor :'D
    Je kan er toch niks aan doen dat jongens naar je fluiten, zie het als een compliment c:


    Misschien had ik het als een compliment kunnen zien als mijn moeder niet naast me fietste c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Dan zou ik keihard wegrennen. Wait, dan komen ze je achterna. Aah, dat lijkt me echt verschrikkelijk eng.


    Het waren volgens mij van die wielerterroristen die van cafe naar cafe fietsten :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    (...)

    Het waren volgens mij van die wielerterroristen die van cafe naar cafe fietsten :')


    Dan kunnen ze vet snel fietsen en misschien zijn ze ook nog dronken.. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Dan kunnen ze vet snel fietsen en misschien zijn ze ook nog dronken.. c:


    Ze waren 70 jaar :W
    Waarschijnlijk :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Misschien had ik het als een compliment kunnen zien als mijn moeder niet naast me fietste c:

    Zelfs als je moeder naast je fietst kan je er niks aan doen XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Heb ik al gehad met mijn oma. Dat ze het doen als je bij vriendinnen bent, oke, maar toch niet met je oma. Ik schaamde me dood, maar volgens mij had ze het niet gehoord. EN ik die kerels maar negeren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Heb ik al gehad met mijn oma. Dat ze het doen als je bij vriendinnen bent, oke, maar toch niet met je oma. Ik schaamde me dood, maar volgens mij had ze het niet gehoord. EN ik die kerels maar negeren


    Met mijn vriendinnen vind ik het niet heel erg. Dan heb ik zoiets van er zijn toch nog mensen die me niet lelijk vinden.
    Ja, dat denk ik dan serieus. Ik vind mezelf niet heel erg lelijk. Oké, ik ben niet de knapste, maar lelijk ben ik ook niet. Er zit alleen een jongen in me klas die me steeds uitscheld en lelijk noemde. Gelukkig heeft hij laatst toegegeven dat hij me best aardig vind. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik word altijd nagekeken door de buitenlanders op school...
    Ene keer zeggen ze wel van; Mooi meisje mooi mooi [Echt goed Nederlands kunnen ze nog niet]
    En de ander keer zeggen ze niks en bekijken ze me alleen maar van top tot teen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ach, ik fietste laatst met mijn moeder naar de stad, kwam er een vent aanlopen: ''Mooie dochter heeft u mevrouw!''
    Dat is ook genant :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Met mijn vriendinnen vind ik het niet heel erg. Dan heb ik zoiets van er zijn toch nog mensen die me niet lelijk vinden.
    Ja, dat denk ik dan serieus. Ik vind mezelf niet heel erg lelijk. Oké, ik ben niet de knapste, maar lelijk ben ik ook niet. Er zit alleen een jongen in me klas die me steeds uitscheld en lelijk noemde. Gelukkig heeft hij laatst toegegeven dat hij me best aardig vind. c:


    Oh, ik vind dat dan ook wel een keer leuk hoor. Haha. Toch eens bevestiging dat er mensen zijn die je mooi vinden :p Maar ze hoeven dat niet te doen met mijn oma erbij. Het erge was nog dat ze bleven fluiten, omdat ik niet achter me keek.
    Hihi, dat is leuk! Misschien vind hij je leuk en wil hij dat niet toegeven, waardoor hij je lelijk noemt. Zodat je dat zèker niet zou vermoeden..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Oh, ik vind dat dan ook wel een keer leuk hoor. Haha. Toch eens bevestiging dat er mensen zijn die je mooi vinden :p Maar ze hoeven dat niet te doen met mijn oma erbij. Het erge was nog dat ze bleven fluiten, omdat ik niet achter me keek.
    Hihi, dat is leuk! Misschien vind hij je leuk en wil hij dat niet toegeven, waardoor hij je lelijk noemt. Zodat je dat zèker niet zou vermoeden..


    Of hij vind mijn beste vriendin nog steeds leuk waardoor hij wel aardig tegen me moet zijn. (: Dat zou voor haar wel leuk zijn, want zij vind hem ook leuk.. c:
    Als hij mij leuk zou vinden zou ik me doodschrikken en ik zou het zielig vinden, want ik vind hem niet leuk. Daar heeft hij zelf voor gezorgd... c: Ik heb al een ander leuk jongetje op het oog, die ik echt superleuk vind en hij voldoet ook nog eens aan al mijn eisen.. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zou me niet daar om al gaan schamen persoonlijk.
    Had eens een keer zoiets met een paar Turken bij de Efteling. Die zaten in de bosjes verstopt en zeiden: 'He chickie.' Ik: 'Yo, tisser?' Toen hielden ze hun kop.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 18:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word best vaak met mijn moeder na gefloten. Nou ziet mijn moeder er ook nog geweldig uit, dus daar kan het ook aan liggen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Dat had ik met mijn zus een keer. Het was goede vrijdag en we moesten inkopen doen voor een feest. Wij haasten ons naar de Albert Heijn maar de bewakers zeiden dus dat ze aan het sluiten waren en er niemand meer naar binnen mocht. Maakt een van die jongens die in dat groepje stond een opmerking, iets van je kan wel bij mij boodschappen doen. Ik schaamde me echt rot, joh!


    The odds are néver in our favor.

    Dat heb ik ook een keer gehad waar m'n moeder bij was, en toen zei ze 'die jongens vinden je leuk' en toen bleef ze de hele tijd praten over jongens, dat ik moet gaan daten enzo. Toen zei ik 'mam hou eens op!' en toen zei ze verder niets meer. Echt irritant. ><


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel