• Ik fiets met mijn moeder door de stad en bij zo'n brugje hangt altijd een groep jongens rond (soms ook meisjes, maar dit keer niet). Samen met mijn moeder fiets ik dus langs dat bruggetje hoor ik die jongens me ineens na fluiten als ik voorbij fiets. Serieus, ik schaamde me zo dood. Mijn moeder hoorde het, volgens mij, wel. Gelukkig heeft ze er niets van gezegd. c:

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:18 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ach, je moeder zal er in haar jonge jaren ook wel mee te maken hebben gehad, dus is ze wijs - en aardig - genoeg om er niets over te zeggen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik werd vorig jaar nagefloten door oude mannen op fietsen samen met mijn tante ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als het alleen maar bij fluiten blijft... Ik zou me ergens wel goed voelen. ^^ Ik heb dat alleen met enge dakwerkers.. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Als het alleen maar bij fluiten blijft... Ik zou me ergens wel goed voelen. ^^ Ik heb dat alleen met enge dakwerkers.. D:


    Ik heb het wel vaker, maar nooit als mijn moeder erbij is. Wel eens als ik samen met mijn vriendin haar hond uitlaat. Toen liepen er twee jongens langs: 'Hee, chickies!'
    Of als ik langs een jongen/jongens fiets: 'Hee schat/pop of lekkerding'
    Één keer heb ik iets teruggezegd, maar nu reageer ik gewoon niet meer. Ik vind het echt vreselijk irritant.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik word op de één of andere manier altijd nagefloten door bouwvakkers. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Barnabas schreef:
    Ach, je moeder zal er in haar jonge jaren ook wel mee te maken hebben gehad, dus is ze wijs - en aardig - genoeg om er niets over te zeggen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dymphna schreef:
    Ik werd vorig jaar nagefloten door oude mannen op fietsen samen met mijn tante ._.


    Sorry, ik zat je hier uit te lachen. ^.^ Het klinkt gewoon heel erg genious.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Barnabas schreef:
    Ach, je moeder zal er in haar jonge jaren ook wel mee te maken hebben gehad, dus is ze wijs - en aardig - genoeg om er niets over te zeggen. ^^


    comfort in c h a o s

    Criminiall schreef:
    (...)

    Sorry, ik zat je hier uit te lachen. ^.^ Het klinkt gewoon heel erg genious.


    Dat was best wel eng ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ... I don't get it.


    Your make-up is terrible

    Ik zou me daar echt niet voor schamen hoor :'D
    Je kan er toch niks aan doen dat jongens naar je fluiten, zie het als een compliment c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dymphna schreef:
    (...)

    Dat was best wel eng ._.


    Dat geloof ik graag. Ik was echt keihard weggefietst. u_u


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Dat geloof ik graag. Ik was echt keihard weggefietst. u_u


    Mijn tante en ik liepen, het waren die kerels die fietsten :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FlowerOnFire schreef:
    Ik zou me daar echt niet voor schamen hoor :'D
    Je kan er toch niks aan doen dat jongens naar je fluiten, zie het als een compliment c:


    Dat is precies wat ik dacht ja.


    Your make-up is terrible

    Dymphna schreef:
    (...)

    Mijn tante en ik liepen, het waren die kerels die fietsten :')


    Dan zou ik keihard wegrennen. Wait, dan komen ze je achterna. Aah, dat lijkt me echt verschrikkelijk eng.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.