• Ik fiets met mijn moeder door de stad en bij zo'n brugje hangt altijd een groep jongens rond (soms ook meisjes, maar dit keer niet). Samen met mijn moeder fiets ik dus langs dat bruggetje hoor ik die jongens me ineens na fluiten als ik voorbij fiets. Serieus, ik schaamde me zo dood. Mijn moeder hoorde het, volgens mij, wel. Gelukkig heeft ze er niets van gezegd. c:

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:18 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Reached schreef:
    Ik word op de één of andere manier altijd nagefloten door bouwvakkers. D:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Nou ik zou zeggen wees blij dat je wordt nagefloten. Dat is alleen maar positief.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahahah :')

    Ik was vanmiddag in het dorp met mijn zus en zusje en toen fietste er zo'n groepje oude mannen langs en één van heen zei dus 'Die is leuk' over mijn zus en deed een wenkbrauwwiebel naar d'r XD ik ging stuk :'DDDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik liep met mijn moeder door de stad. Lopen een stel jongen achter mij beginnen ze allemaal te roepen: 'Meisje. Meisje dat blond is. Blijf even staan alsjeblieft.' Mijn moeder zo heel droog tegen mij: 'Ze hebben het tegen jou.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Ik liep met mijn moeder door de stad. Lopen een stel jongen achter mij beginnen ze allemaal te roepen: 'Meisje. Meisje dat blond is. Blijf even staan alsjeblieft.' Mijn moeder zo heel droog tegen mij: 'Ze hebben het tegen jou.'


    LOL, Sarita. Genius is het wel :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Barnabas schreef:
    Ach, je moeder zal er in haar jonge jaren ook wel mee te maken hebben gehad, dus is ze wijs - en aardig - genoeg om er niets over te zeggen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leela schreef:
    (...)

    LOL, Sarita. Genius is het wel :3


    En dan komen we thuis en dan gaat mijn ma heel het verhaal aan mijn pa vertellen. Die schiet kei hard in de lach en zegt: 'Wil je geld hebben voor condooms?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:40 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:41 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik maakte een keer mee in Hongarije dat in een zwembad (het bad zelf) iemand naast me ging zitten in een soort bubbelbad. Diegene zat net te dicht bij me dus ik schoof een beetje opzij en toen ging die man vet beledigd naar mij kijken en iets mompelen tegen een man naast hem. Mèh. |:


    26 - 02 - '16

    Ik snap je wel, aangezien je moeder erbij is, ik zou dat ook hebben dan. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik vind dat wel grappig als ik nagefloten word. En met m'n moeder erbij is nog veel grappiger haha.


    Me so good.