• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...

Inschrijvingen

WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.

DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    jongens weten soms echt heel weinig. 'je weet wel, kleine Jonah's en Lisa's,' zeg ik beschaamd. 'dit wil ik niet, Jonah. Niet op deze leeftijd en al helemaal niet hier,' mijn ogen beginnen te tranen en ik doe niks om het tegen te houden. Ik zak naar de grond en ga zacht snikkend in een balletje liggen.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[She needs a girl...]

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

[wie? Lisa sorry als je het tegen heel iemand anders had ]

Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

Ik begin weer te lachen, je kan me wel opvegen. 'En ja inderdaad ik vind mijn buik ook heel sexy,' zeg ik dan. 'Nou mr. Sexy Ears jij bent,' lach ik dan nog. Het vuur werd groter maar het maakte me even niks uit. Het jonge vosje was al gebraden en ik gaf iedereen een poot om te eten.

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Nee, jongens begrijpen het gewoon nietxD]

[oh, zo. Anders kom ik straks Freya irriteren. Tenzij je nog bezig bent met Luca]

Jonathan Walker || district 11
    Het dringt pas tot me door als ze " kleine jonah's en Lisa's" zegt.
    Als ze dat zegt schrik ik me kapot.
    Lisa begint te huilen en rolt zich tot een balletje op.
    Ik heb geen idee wat ik moet zeggen om haar te troosten. Ik weet überhaupt niet wat ik moet doen.
    Geschokt zak ik naar de grond en streel met mijn hand over haar gezicht.
    Pas na een paar minuten weet ik eindelijk wat ik moet zeggen.
    ' als dat echt zo is, dan weet ik zeker dat het een prachtige baby word. Als ie tenminste op zijn of haar moeder lijkt.' zeg ik in een poging om haar op te vrolijken.

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

"Dan slapen we blijkbaar allebei niet," Zegt ze grijnzend, waarna ze naast me komt zitten en haar hoofd op mijn schouder laat rusten. Ze gromde even geërgerd. "Waarom heb ik jou niet gewoon in het trainingscentrum ontmoet?" Vraagt ze. "Omdat ik met andere dingen bezig was zoals trainen" Zeg ik, maar stiekem heb ik er ook wel spijt van.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

( hallo ik ben ook een meisje.!! Ik probeer alleen te reageren als een jongen)

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

Freya Aprilynne, district 11

'Wel, dat suckt, sommige anderen hadden blijkbaar niets anders te doen,' zuchtte ik, denkend aan de slapeloze nacht die ik daar beleefd had. Ik drukte plagend een kusje in zijn nek.

[Weet ik hoorxD
    Just saying in the RPG:Y)]

Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'wat moet ik dan doen, als jij er niet bent, wil ik het niet. Maar het is jouw kindje, dus het is zeker weten een mooi kindje,' zeg ik, gemuffeld door de grond en mijn tranen. Waarom kan ik niet gewoon één keer in mijn leven geluk hebben.

( i know kwas sarcastisch hoor, jonah is wel een jongen anders was de hele situatie hierboven niet mogelijkXD)

Ann Rose Morrinsson || District 2.

"We kunnen ook hier slapen" stelde hij voor. Ik knikte dat het goed was. Als we ruzie kregen had ik nog een reserve plek om te slapen. Hij trok zijn vest dichter aan omdat het koud werd. Ik zat dan wel dicht bij het vuur maar toch had ik het koud. Een rilling ging over me heen en die bleef zich maar herhalen. Ik stak me handen maar boven het vuur misschien zou het helpen. Ik zag dat de kip klaar was. Ik brak een stukje af en gaf het aan Steef. "Alsjeblieft" zei iken ik pakte een stukje voor mezelf.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Jonathan Walker || district 11
    Als Lisa voor de tweede keer begint te huilen ga ik zitten en trek Lisa bij mij op schoot terwijl ik lieve woordjes in haar oor mompel. Van mezelf moet ik sterk zijn en er voor Lisa zijn hoewel ik ook bijna moet huilen hou ik me in.