• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.


    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [3200e post. :D]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'mag ik er over nadenken? Ik weet dat er geen perfecte oplossing is, maar ik wil eerst nog een paar dagen wachten,' als ik nog een paar dagen leef. Dat laatste zeg ik maar niet, maar iedereen weet dat het zo is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [xYoung --> Password.]

    Jonathan Walker || district 11
    ' ja, dat is goed.' zeg ik snel. Het is natuurlijk voornamelijk haar beslissing. Ik ben niet degene die het in me draagt.
    ' als je erover wil praten en overleggen moet je het zeggen. Ik ben net zo goed de vader als jij de moeder en ik weet dat jij er meer over te zeggen hebt als ik. Maar ik heb ook inspraak.' zeg ik.

    Nadat ik dat gezegd heb loop ik een stukje weg. Ik heb even wat afzondering nodig.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 15:00 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    {Wow, wat heb ik allemaal gemist? Heeft iemand tegen Melissande gepraat?}


    Tijd voor koffie.

    ( volgens mij niet)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Ann Rose Morrinsson || District 2.

    Nadat we de kip hebben opgegeten vraagt Steef of een iemand de wacht gaat houden of we allebei gaan slapen. Schouder ophaalend kijk ik naar het vuur en verzink in mijn gedachten. Ik word er ruw uit ontwaakt door het vuur dat op mijn hand spetterde. "Auuuw" gilde ik uit en wreef over mijn hand.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 15:29 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ann lijkt ver in gedachten, want het duurt even voordat ik antwoord krijg. Ze haalt haar schouders op en staart in het vuur. "Auuuw!" Gilt ze en wrijft over haar hand. Een moment kijk ik haar met een gefronste wenkbrauwen aan, maar snap dan dat het vast een vonkje van het vuur is geweest. Ik ga een stukje verder bij het vuur vandaan zitten, tegen een boom aan. "Truste," Zeg ik tegen haar. Dit is niet de lekkerste manier om te slapen, maar ik heb slaap nodig. Ik kijk nog even na Ann, voordat ik mijn ogen sluit en probeer ik slaap te komen.

    IHeartMusicc schreef:
    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Ik begin weer te lachen, je kan me wel opvegen. 'En ja inderdaad ik vind mijn buik ook heel sexy,' zeg ik dan. 'Nou mr. Sexy Ears jij bent,' lach ik dan nog. Het vuur werd groter maar het maakte me even niks uit. Het jonge vosje was al gebraden en ik gaf iedereen een poot om te eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    "En ja inderdaad ik vind mijn buik ook heel sexy" Zegt ze dan. "Nou mr. sexy Ears jij bent" Lacht Destiny dan, waarna ze Rowan, mij en zichzelf natuurlijk een vossen poot geeft. "Ehm, Prikken of porren, Lucht of aarde, Aap of Olifant?" Vraag ik dan en lach even. Het slaat werkelijk nergens op, maar grappig is het wel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    Als ik weggelopen ben heb ik al meteen spijt van bijna alles wat ik gezegt heb en dan ook nog van het feit dat ik weggelopen ben. Op dit soort momenten wil en moet ik er voor Lisa zijn. Gelijk na gedachte loop ik weer terug en ga ik tussen Luca en Lisa inzitten. En vraag ' vinden jullie het erg als Lisa en ik nu gaan slapen en dan lossen we jullie om een uur of 3 af?'.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:12 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Prikken, want dat is leuk. Vooral met een stok,' zeg ik en prik ze beide met de stok voor me. 'Ehh aarde omdat ik me eenmaal thuis voel en een aap want die lijkt op jullie,' grijns ik dan terwijl ik me achterover laat vallen nadat ik de vossen poot op heb.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cresseyde schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Nope, alleen in mijn dromen,' zuchtte ik, het vuur was te groot, ik gooide zand op de buitenkanten, we wouden geen beroeps...


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik lachte vreugdeloos. 'Helaas gaan ze in mijn dromen ook te vaak dood.'
    Ik kroop uit de slaapzak en propte die weer terug in mijn tas, die ik vervolgens over mijn schouder heengooide.
    Toen trok ik de boog naar me toe en deed die samen met de pijlenkoker om.
    'Mocht er iets gebeuren, dan ben ik voorbereid. Zullen we weer wat water gaan zoeken? Ik geloof dat de voorraad op is.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ga jullie gang, ik was toch niet van plan om te slapen, maar Luca hier is moe, hij wil het gewoon niet toegeven...'

    Frederick SMith, district 12

    'Hoe deed dat meisje van 11 het ookal weer?' vroeg ik me af, ik klomt voorzichtig -eerder doodsbang- een boom in en keek rond, maar ik zag niets.
    'Weet je nog waar dat plekje was waar we de rest ontmoet hebben?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    -

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:47 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.