• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.


    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Leeuw, gitaar en neushoorn,' zeg ik zonder echt hard te hoeven nadenken. 'Schilpadden of zeepaardjes? Slim of sterk? Groente of fruit?' Ik probeerde zo orgineel mogelijk te zijn en merkte al dat de spanning een beetje verdween. Ik ging weer naast het vuurtje zitten en pakte een stokje van de grond en begon onzinnige tekenningetjes te maken terwijl ik het vlees af en toe ronddraaide.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Schildpadden, Slim en Fruit,' antwoord ik simpel. Ik zuchtte even, de spanning was weg. Ik wenkte Josh dat hij erbij moest komen zitten en dacht na, 'Superman of Spiderman? Alcohol of Drugs? Vechten of praten?' laatste was misschien een domme vraag maar ach ja. Ik denk zelf dat ik ook niet zo snel met iemand een theekransje zou houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Superman!!!' schreeuwde ik overdreven, het boeide me niet hoe mensen over me dachten en al helemaal niet wat Josh dacht. 'Alcohol, op dit moment zou ik echt een moord doen voor een blikje bier.' Het klonk best ironisch bedacht ik me en ik moest onbewust lachen. 'En als laatste ik denk toch vechten. En nu ben ik weer, hmmm. Mijn neus of mijn schouder? Je eigen bovenbeen of je eigen buik? Josh' oren of Josh' voeten?' Betere dingen kon ik op dit moment niet verzinnen en ik was inmezelf al keihard aan het lachen, wat eigenlijk best flauw was, bedacht ik me, dus probeerde ik me in te houden.

    [Sorry van die superman ik kon het niet laten (A)]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [LOUIS.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [hee, ons spelletje! xD die van Noëmi en Fred(a)]

    [Ik had hem geleendxD]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Josh Phillip Adams. || District 1.

    De eerste drie pijlen zijn klaar om te gebruiken. Te gebruiken voor dieren zoals fazanten, eenden of vogels. Van dichtbij zijn ze zeker niet effectief op mensen, maar van veraf kunnen ze nog best pijn gaan doen.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Destiny een even naar me kijkt en een beweging maakt. Het lijkt erop dat ze me wenkt om erbij te komen zitten. Langzaam sta ik op van de steen en leg de drie pijlen bij mijn boog neer die nog steeds op de grond ligt. Ik zet ene paar stappen richting Rowan en Destiny en neem dan plaats naast Destiny met zeker een halve meter ruimte tussen ons.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    Freya trok me dichter tegen haar aan, zodat onze lichamen die van elkaar raken. Dit moment wil ik niet vergeten. Laat staan dat ik wil dat het stopt. In tegen deel zelfs. Ik wil dat ik voor altijd zo tegen haar aan kon zitten. Dat ik voor altijd haar geur kon opsnuiven en kon laten binnendringen in mijn neus. Dat ik voor altijd haar warmte kon voelen. Ik druk een zacht kusje op haar kruin en ga met mijn hand door haar haren. Toch is het me niet ontgaan dat ze nog steeds moe is, aangezien ze nog niet heeft geslapen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik drukte zachte kusjes in zijn nek, toen liet ik me gaan en sloeg mijn benen om zijn middel. Waar was de pauzeknop?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    Ze drukte zachtjes kusjes in mijn nek en sloeg haar benen rond mijn middel. "Freya, het capitool mag hier niet van gaan genieten" Zeg ik fluisterend en bijna onhoorbaar, zodat alleen zij het kan horen. Ik wil gewoon niet dat het capitool en alle districten kunnen meegenieten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ach, waar is die stomme paure-knop als je hem nodig hebt?' verzuchtte ik, ik liet hem onwillig weer los en leunde tegen hem aan, ik was een beetje moe door het slaapgebrek, maar nu zou ik dus niet meer alleen slapen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Ach, waar is die stomme pauze-knop als je hem nodig hebt?" Zuchtte ze en laat me weer los, waarna ze tegen me aan leunt. "Ga nou maar slapen, dat heb je hard nodig" Zeg ik en glimlach even, waarna ik een kusje op haar kruin druk. "Ik pak je slaapzak wel even" Zeg ik, waarna ik Freya, met moeite een beetje van me af duw en opsta. Ik loop richting de slaapzak en pak hem op, waarna ik weer terug naar Freya loop. "Ik wil niet dat je kou vat" Zeg ik liefjes en ga dan weer op de kei zitten. Ik rits de slaapzak open en leg hem dan over Freya heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Kom naast me liggen!' smeekte ik. Ik had geen zin in dit soort dingen... 'De grond is ook te hard,' zei ik met een flauwe grijns.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [abo]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Kom naast me liggen" Smeekte ze. "De grond is ook te hard" Zei ze met een flauwe grijns. "Een andere keer" Zeg ik en kijk haar met een lichte grijns aan. "Ga nou maar slapen" Zeg ik en glimlach even. Ik zou het mezelf niet vergeven, als ik nu bij haar zou gaan liggen en in slaap zou vallen. Dan kan ze alweer niet slapen, want er is dan niemand die de wacht houd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'