• Ja, en ik moet er tegen donderdag oefeningen opmaken, en als ik het zeg dat ik hem kwijt bent, vermoordt ze mij! ._.
    Help?

    zoeken?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Alles overhoop halen en als je het niet kan vinden gewoon zeggen dat je 'm kwijt bent en een nieuwe bestellen (of kan dat niet?).
    Of je maakt de opdrachten niet, maar ik zou nooooit zo'n slecht voorbeeld zijn om dat te zeggen, of course (A)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 17:55 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Leen van iemand de cd-rom even?
    Of zoek erg hard x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heeeeeeel hard zoeken.
    En anders zeg je dat er geen cd bij zat :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik was die van mij vorig jaar ook kwijt en heb 'm nooit gevonden. Niet dat ik er eigenlijk moeite voor deed, wij hadden de twee laatste trimesters toch een rotte kut van een leerkracht dus deed niemand iets voor Frans. Onze eerste leerkracht had problemen met dr zwangerschap enzo van die shit. Maar iedereen had een hekel aan Boost dus ging iedereen zijn CD-rom kwijtspelen en ik heb 'm nog steeds niet :'DDDD Conclusie: Doe niet zoals mij maar ga heeeeeeeeel hard zoeken :9~

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 20:25 ]

    Je krijgt demeine. :Y)


    Let the Night embrace you

    Dat's niet leuk. Zeker niet als het zo ongeveer dezelfde is als bij mij. Via die cd-rom kan mijn leerkracht zelfs checken wie erop heeft geoefend enzo. En, ge kunt die maar één keer installeren op één computer..


    007

    People, I found it back.:Y) ofzooooo(nerd)

    En waar lag hij? 8DD


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    En waar lag hij? 8DD

    In mijn kast, maar ik zag 'm niet liggen omdat er een heleboel crap oplag. Daar lag ie onder (a)

    xMelodic schreef:
    Heeeeeeel hard zoeken.
    En anders zeg je dat er geen cd bij zat :'D


    Happiness hit her like a train on a track