Wat was Axl Rose vroeger een godvergeten lekker ding!
(Ik zou alleen niet zijn huidige foto's opzoeken :'D)
Daar had ik (in de jaren ' 80) zeker wel een goed trucje op geweten en een avondje mee gespeeld!
En die kleding en dat haar erbij ook, fantastisch :'D. Ik ben zwaar in de verkeerde tijd geboren. Een vriend van me gaat ze zien in Ahoy, ik was te laat (no_chears).
Audacity schreef:
En die kleding en dat haar erbij ook, fantastisch :'D. Ik ben zwaar in de verkeerde tijd geboren. Een vriend van me gaat ze zien in Ahoy, ik was te laat (no_chears).
Ga naar Graspop? 8D
Het is alleen jammer dat hij zo'n klootzak is geworden en zo oud. Maar zoals 'ie daar nog was zou ik totaal geen problemen hebben om hem uit elkaar te scheuren!
Ik ben er niet echt fan van. :')
En vooral niet van hoe hij er nu uitziet, getver. Je zult er maar mee moeten leven, volgens mij is hij niet bepaald aardig.
Barnabas schreef:
Ik ben er niet echt fan van. :')
En vooral niet van hoe hij er nu uitziet, getver. Je zult er maar mee moeten leven, volgens mij is hij niet bepaald aardig.
Nee, nu ziet hij er ook niet super meer uit. Niet lelijk geworden, maar oud en meer beeldvullend (zoals mijn maatje dat zo leuk zegt :'D)
Hij is inderdaad niet heel aardig, maar dat is omdat het naar zijn kop is gestegen de roem en drugs e.d. ):