• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 1:45 ]


    El Diablo.

    Catelinn

    Ik sloot mijn ogen even. Ik wist niet hoe het bij hem zat, maar ik voelde me sinds tijden écht gelukkig. Het was lang geleden dat ik weer liefde had gevoeld, en ik betrapte mezelf er op dat ik het had gemist.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ze lijkt gelukkig en dat maakt me blij, maar tegelijkertijd maak ik me zorgen. Het is jaren geleden dat ik mezelf toestond iemand lief te hebben, dat waar allemaal haar schuld. was het wel goed? volgens demi wel maar ik had mijn twijfels. maar het is ook niet dat ik er iets tegen kan doen. ik kan me niet vervreemden van haar...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Kan weinig reageren]


    That is a perfect copy of reality.

    Annabeth December Claire

    'Wat zou er gebeurt zijn? Ze waren met twee, dat kan zelfs jij niet alleen aan! Geef toe dat je te veel risico's neemt, je staat onder Annie-arrest, je blijft vanaf nu bij mij en je mag helpen met al de klusjes die ik op een dag doe! Ik wil je twee dagen lang niet uit mijn zicht hebben, daarna kan je vrijkomen wegens goed gedrag. Om te beginnen gaan we de zolderkamer klaarmaken voor May!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [hahahah lol, annie arrest xD vrij wegens goed gedrag hahaha leuk bedacht!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik opende mijn ogen en keek hem even aan. Hij leek ergens mee te zitten.. ''Is er iets?'' vroeg ik voorzichtig, terwijl ik zijn hand vastpakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Best' grinnik ik, en loop naar de zolderkamer. Eenmaal op de trap breekt een tree af, dit trappetje is te oud. Ik val precies op mijn rug, en ik kreun even van pijn. 'Volgens mij gebeurt het pijnlijkste hier' zucht ik.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik streel zachtjes over haar gezicht. "nee schatje, niks aan de hand" Ik druk een kus op haar mond. "Jij bent hier, dus alles is goed" Alles zou we goedkomen. dat weet ik maar ik wist niet hoe. Daarnaast maak ik me zorgen om Demi.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Zeker weten?'' glimlachte ik, en ik beantwoordde zijn kus. Ik wou het zeggen, dat wat ik in járen niet meer heb gezegt. Ik vertrouwde Dante, hij gaf me dat gevoel wat ik heel lang niet meer gevoeld had. Ik keek hem even aan. ''Ik hou van je, Dante'' zei ik zacht, maar nog wel dat hij het kon horen. Ik sloeg even mijn ogen neer, terwijl ik nogsteeds zijn hand vasthield.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Zei ze nou wat ik dacht dat ze zei? Ik heb al een paar keer de behoefte gehad het te zeggen, maar ik heb het niet gedaan, voor de zekerheid. Ik glimlach. "Yo te quiero*" antwoord ik fluisterend. Ik druk mijn lippen tegen haar voorhoofd.

    [*ik hou van je/ik geef om je. Ongeveer hetzelfde als Te amo, alleen wat zachter en wat meer gepast, wat minder heftig. Spreek uit djo te kieèro]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik glimlachte even toen hij een kusje op mijn voorhoofd gaf. ''Lang geleden dat ik dat gezegt heb'' mompelde ik, en ik keek hem even aan. ''Maar ik meen het'' glimlachte ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik glimlach ook. "voor mij waarschijnlijk nog veel langer dan voor jou" Ik streel langs haar kaaklijn. "Maar jij verdient het, en het is ook zo" geloof ik..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Laat mij maar voorop gaan, hoe kan je vlak onder mijn neus nog gewond raken?' zuchtte ik, ik teste iedere trede, maar de enige zwakke schakel had blijkbaar al toegeslaan.
    'De zolder is perfect, ik slaap aan de trap, dus ze kan nergens heen zonder mij wakker te maken!' Misschien krijg je ook een kamer naast de mijne,' zei ik bedachtzaam tegen Ty.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik grijnsde. Hij wist niet hoe blij hij me hier mee maakte, alle jongens die zoiets zeiden lieten me keihard vallen. Maar bij hem.. Voel ik me anders. Ik wist niet waarom, maar het voelde goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Beledigd kwam ik omhoog, en wreef even over mijn rug. 'Ik hou mijn eigen kamer wel' mompel ik, en stap de zolder op.


    El Diablo.