• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 1:45 ]


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik voel plotseling haar armen om mijn middel en hoofd tegen mijn rug en stop met boksen. "Wat is er toch de laatste tijd?" Ik zwijg eventjes. "ze zeg tegen ons dat we voorzichtig moeten doen en alles...en ze laat een kind van 11 toe" ik slaak een diepe zucht. "Ik vind het erg van haar ouders, waren goede mensen sowieso, maar dat is het verkeerde motief om hier te komen. Daarnaast vind ik haar te sneaky en achterbaks. Haar ouders mogen haar misschien wat dingen hier en daar geleerd hebben maar ze kan nog niks. Ze denkt al dat ze heel wat is en ik ga haar daarmee even een kopje kleiner maken" Ik zucht nogmaals. Kan ik haar dit wel vertellen? k wacht eventjes maar zeg het toch. "Ze wilt dat ik haar overneem...ik ben daar denk k nog niet klaar voor" mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Goed zo!' zuchtte ik vermoeid, ik ging weer rechtop zitten.
    'Staat hij in de garage, ik heb geen zin in eindeloos teruggesteel?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tyler

    'Ja' mompel ik. Ik kijk wat rond en voel dan aan mijn wonden. Doet nog steeds pijn..


    El Diablo.

    Catelinn

    ''Ik ben het met je eens dat we er geen 11 jarig kind bij kunnen hebben, ze zullen zien dat we alsmaar zwakker worden op deze manier'' begon ik.
    ''En als je er nog niet klaar voor bent, moet je het ook niet doen. Dat is je eigen mening, Dante, zoiets hoeft niemand voor jou te beslissen'' zuchtte ik, terwijl ik een zacht kusje op zijn rug drukte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth Demi Claire

    'Wat moet ik toch met jou? Vastbinden aan je bed? Dat zou je nog mee in de problemen krijgen. Ik ga eens aan Dante vragen of hij handboeien heeft, dan kan ik je aan mij vasztmaken...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "We worden zwakker, en helemaal kwetsbaarder door dat kind. Ik heb het haar gezegt maar ben ook met haar eens dat we der niet op straat kunnen zetten" antwoord ik.
    "We hebben een overeenkomst gevonden. Zij traint haar, ze komt der kamer uit om te eten en als zij het zegt en verder zit ze in haar kamer" voeg ik er aan toe.
    Ik zwijg even tot ik een kus op mijn rug voel. Ik glimlach. "dat doet ze ook niet. Demi is mijn aller beste vriendin, ik hou van haar met heel mijn hart en ik zie dat ze er doorheen zit" ik zucht. "Ik ben bevorderd. Ik heb wat meer macht en zeggenschap. Maar ik heb tegen haar gezegt dat ik er nog niet klaar voor ben voorlopig en dat ik haar nog als leider nodig heb"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik knikte even. ''Niemand hoeft hier dingen te doen tegen zijn of haar wil in'' mompelde ik. ''We zijn elkaars familie, en zo moeten we elkaar ook behandelen'' ging ik verder, en ik dacht even aan de tijd vóórdat ik in de bende kwam, en ik nog ouders had. Ik zuchtte even onhoorbaar. Gelukkig was ik bij deze mensen terecht gekomen, ik zou niet zonder ze kunnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik draai me om en sla mijn armen om Catelinn. "Dat zijn we inderdaad. Dat meisje moet ook leren hoe ze zich moet gedragen tegen ons, de ouderen" Er kwam een geïrriteerd trekje bij mijn Wenkbrouw. "Als ik haar zo even zie zal ik haar even duidelijk maken wat ik van haar vind, wat ik verwacht dat ze doet en zo niet dat ik haar uit het raam gooi en er toestemming voor heb" Ik grijns even en leg dan mijn voorhoofd tegen Catelinns. "hoe is het met jou dan?" fluister ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ben even weg]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler

    'Waarom, er is toch niks gebeurd' grinnik ik


    El Diablo.

    Catelinn

    ''Over mij hoef je je geen zorgen te maken'' glimlachte ik. ''Natuurlijk heb ik zo ook mijn irritaties, maar jij krijgt er meer mee te maken; zoals dat trainen bijvoorbeeld'' zei ik. Gelukkig hoefde ik die verantwoordelijkheid nog niet op me te nemen. Ik keek hem even aan, en drukte even mijn lippen op de zijne. ''Je weet dat je je problemen bij mij kwijt kunt, toch?'' zei ik zacht, en ik glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes.
    "demi traint haar meer dan ik gelukkig" zucht ik. als ze haar lippen tegen de mijne drukt kus ik terug. "Dat weet ik. Ik maak me wel zorgen, maar niet meer als normaal" ik knipoog.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Iedereen heeft wel zo zijn zorgen'' glimlach ik. ''Daar is niks mis mee'' ik leunde met mijn hoofd even tegen zijn borstkas.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    als ze haar hoofd tegen mijn borstkas legt maak ik een instemmend geluidje. Ik had misschien wat meer zorgen sinds we gevoelens voor elkaar begonnen te krijgen. Dat wist zij niet, zou ze ook niet begrijpen maar dat maakt niet uit. Ik streel over haar haren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Ik moest naar mijn kamer dus. Oké... Wat was mijn kamer. 'Waar is...' Begon ik maar Demi was al weg. Ik ging niet rondneuzen de kans dat ik zomaar bij iemand binnen stapte. Ik zou moeten wachten op Demi...


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan