• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:27 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek even een zielig gezicht waarna ik zachtjes lach. 'En dan noem jij míj gemeen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Ssssth." zei ik zachtjes en kuste hem wat inniger. Ik verloor mezelf in de kus en mijn hart begon iets sneller te kloppen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Nee hoor, jij bent lief." Ik stoot haar even aan met mijn ellenboog.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Yaay, en ik nog wel denken dat je me gemeen vond,' grinnik ik, 'opaatje,' voeg ik er plagerig aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee." Ik kijk haar even aan en begin haar dan snel te kietelen. "Vanaf nu ben je weer gemeen."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes tegen zijn lippen aan. Zachtjes kuste ik hem terug, terwijl ik mijn ene hand bij zijn nek legde en de ander onderin zijn rug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik begin te lachen als Luca me kietelt. 'En hoe kan ik weer lief worden?' vraag ik lachend terwijl ik een zinloze poging doe om weg te komen van Luca's handen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Me niet meer oud noemen, en het woord opa niet meer zeggen waar ik bij ben." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik rilde toen ik zijn hand in mijn rug voelde en glimlachte naar hem. Ik hield hem stevig tegen me aan en kuste nog eventjes door. Toen ik stopte hijgde ik eventjes. "Pff, je moet niet zo lekker zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Bejaarde dan?' vraag ik onschuldig. 'en waarom mag ik je niet oud noemen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes. 'Maar ik doe helemaal niks,' zei ik verbaasd. 'Ik wil er mee stoppen, maar als ik niet weet wat ik doe kan ik er ook niet mee stoppen.' Ik bekeek hem weer eventjes. Het voelde apart hoe hij me vast hield, zo dicht tegen hem aan. Ik glimlachte eventjes. Toch was het wel fijn. Apart, maar fijn. Voorzichtjes knuffelde ik hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Omdat het niet leuk is, Cassie." zeg ik en ik stop met kietelen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt op mijn onderlip en kijk hem verontschuldigend aan. 'Sorry, ik wist niet dat je het echt niet leuk vind. Ik zal het niet meer doen,' verontschuldig ik me waarna ik een kusje op zijn voorhoofd druk en hem een knuffel geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik leg mijn armen om haar heen. "Maakt niet uit. Het is wel leuk voor een paar keer, maar nu voel ik me ook echt oud."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Eigenlijk ben je niet echt oud. Je ziet er nog gewoon uit als iemand van 21. Je hebt gewoon een stuk meer levenservaring dan iemand van 21,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered