• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:27 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Onbewust glimlachte ik en sloot mijn armen verder om hem heen. Dit was apart, maar dan wel op een leuke manier. Na een tijdje verbrak ik de zoen en keek ik Damon met een glimlachje aan. 'Ik blijf bij mijn mening, maar ik kan niet ontkennen dat het hier veel leuker met jou is dan als ik alleen ben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik glimlachte. "Okay, dat vind ik ook goed." En ik drukte hem nog wat dichter tegen mij aan. "Jammer dat je de andere tekeningen niet bij je hebt, die had ik graag gezien."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte terwijl ik Damon weer eventjes bekeek. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Tja,' zei ik zachtjes. 'Ik wou zo min mogelijk dingen meenemen, anders voelde het niet meer aan als een nieuwe begin.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Dat snap ik toch" glimlachte ik naar hem, "Dat is ook verder niet erg hoor. Je zult vast heel veel mooie dingen hier tekenen." Ik dacht eventjes aan dat wat ik had gezien en knikte toen bevestigend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Ik zal elke dag wel wat tekenen denk ik.' Ik keek eventjes naar Damon en toen eventjes om me heen. 'Maar dan moet ik me wel meer focussen dan alleen op jou,' zei ik met een lachje. 'Straks staat heel die schrift vol met jou. Niet dat ik dat erg vind, maar een beetje variatie moet kunnen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Nou een schrift vol met mij vind ik wel leuk hoor. Maar ik snap het, ik zal proberen je zo min mogelijk af te leiden." zei ik met een onschuldig gezicht. Dat zou ik dus niet proberen, maar ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Ik ben al afgeleid door jou aanwezigheid,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Zal ik dan maar gaan?" stelde ik voor. Ik hoopte dat hij nee zei want ik had echt nog geen zin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Mooi niet,' zei ik met een lachje. Ik trok hem voorzichtjes wat dichter tegen mij aan. 'Wat moet ik doen als jij weg ben? Dan verveel ik me al gauw ben ik bang.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Dan blijf ik toch." zei ik grijnzend. Dit was precies het antwoord waarop ik had gehoopt. Ik drukte hem ook nog ietsjes dichter tegen me aan. "Zo verveel je je ook niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Vraag me af hoelang het duurt voordat het onthandig zit/staat, aangezien de één zit en de ander staat xd. Of heb ik wat gemist?]

    Jeremy Velez

    'Mooi zo,' glimlachte ik. 'Ik had namelijk nog geen zin om mij eigen te vervelen.' Ik bekeek Damon weer eventjes. 'Bovendien, ik denk niet dat ik jou afleiding zo erg vind. Het is leuke afleiding.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik had hem allang op laten staan ;p En het is mijzelf Syll. Niet mij eigen.]

    Damon Blake

    Ik grinnikte eventjes. "Dankjewel. Jou afleiding is ook erg plezierig." Ik kuste hem nog snel een keertje. "Sorry, ik kan het gewoon niet laten."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Wie Jeremy? waar o-o en sorry. Automatisme en het is laat D:]

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes terwijl ik weer begon te blozen. 'Voor leuke dingen hoef je geen sorry te zeggen,' zei ik zachtjes. 'Ik vond het tenminste leuk. Net als dit.' Vluchtig drukte ik een kleine kusje op zijn mondhoek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heb je pech ;p]

    Damon Blake

    Hij drukte me vluchtig een kusje op mijn mondhoek en ik glimlachte breed. "Ja, dat vind ik ook heel erg leuk." zei ik lachend en liet hem eventjes los zodat ik me kon uitrekken. Daarna pakte ik hem meteen weer vast.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik bekeek hem eventjes toen hij zich uitrekte. Ik glimlachte toen hij me weer beet nam. 'Dat verveeld ook nooit om naar te kijken,' zei ik zachtjes. Vluchtig drukte ik een klein kusje op zijn andere mondhoek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you