• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:27 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Jawel." zeg ik zacht en ik laat mijn hand iets omhoog gaan en ondertussen iets verder naar de binnenkant van haar been.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik blijf Luca aankijken. 'Je zult toch echt iets beter je best moeten doen dan dat,' zeg ik lichtelijk uitdagend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik ben ook pas net begonnen." zeg ik zacht terwijl ik mijn blik niet van haar afwijk. Ik kus haar zacht op haar mondhoek en op haar kaak.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach lichtjes hij me zachtjes op mijn mondhoek en kaak kust. 'En je zult ook nog wel even bezig zijn,' fluister ik terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat vind ik helemaal niet erg." zeg ik terwijl ik verder kus, naar haar nek toe.


    Your make-up is terrible

    [Moet weer weg, another birthday. D:]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als Luca naar mijn nek toe kust moet ik even moeite doen om mijn ademhaling onder controle te houden. 'Mooi zo,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Aww ): Kom je vanaaf nog online?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jaa, en zo af en toe tussendoor nu.]

    Luca Jones
    Ik bijt zacht in haar oorlel voordat ik verder kus in haar nek.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik voelde zijn kusjes in mijn nek en rilde over mijn hele lichaam. Heeerlijk! "Hoe was jij dan vroeger?" vroeg hij me toen. Ik dacht eventjes na. "Niet zo heel veel anders als nu. Misschien iets agressiever omdat ik voor mezelf moest zorgen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik huiver lichtjes als hij zacht in mijn oorlel bijt en vervolgens verder kust in mijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Hmm, dat klinkt als of we vroeger elkaar het beste maar niet tegen moesten komen,' zei ik met een klein lachje. Ik keek eventjes naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik merk dat ze huivert en ik kan het niet laten om te grijnzen, wel zo onopvallend mogelijk. Ik verplaats mijn hand die op haar been ligt nog verder, heel langzaam, tot hij niet verder kan. Daar laat ik hem rustig liggen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca verplaats zijn hand, die nog op mijn been ligt heel langzaam verder en als de hij niet verder kan laat hij hem liggen. Mijn ademhaling begint een heel klein beetje onregelmatig te worden. 'Is dat alles?' vraag ik als ik mijn ademhaling weer onder controle heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik knikte. "Maar het is niet vroeger, het is nu." zei ik lachend en liet me op zijn bed zakken terwijl ik hem op mijn schoot trek. "Gelukkig is het zo zoals het nu is."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.