• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:27 ]


    Your make-up is terrible

    [Laatste reactie voor vandaag. Slaap lekker!]

    Damon Blake

    "Dankjewel." zei ik zachtjes, terwijl ik op mijn lip beet, "Dat is lief van je." En nadat ik dat gezegd had plette ik hem bijna in mijn armen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Slaapsee]

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en begon te lachen toen ik bijna geplet werd. 'Plet me niet,' zei ik lachend tegen hem. 'Ik moet nog zo veel dingen doen in mijn leven.' Ik keek hem met een glimlachje aan. 'Waaronder naar jou kijken,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik glimlach terug naar Luca. 'Eh, wil je misschien binnen komen?' Vraag ik aarzelend.

    [Ughh, heb iets te veel gedronken xd en ik stink nu naar rook]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Had je een feest of was je uit dan?]

    Damon Blake

    "Plet me niet." zei hij lachend en ik liet hem weer een beetje los. "Ik moet nog zo veel dingen doen in mijn leven." zei hij met een glimlach. "Waaronder naar jou kijken." fluisterde hij toen. Ik glimlachte breed. "Dat is echt heel heel lief van je." zei ik zachtjes, terwijl ik naar de grond keek en op mijn lip beet. "Wat wil je nog meer doen dan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ja, had een feest a. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja, ik graag binnen." zeg ik glimlachend en loop haar kamer binnen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik wacht even totdat Luca binnen in en sluit dan de deur. Vervolgens loop ik naar de woonkamer waar ik op de bank ga zitten. 'Dus eh, wat wil je doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik volg haar naar de woonkamer en ga naast haar zitten. "Dus eh, wat wil je doen?" vraagt ze. "Uuuhm, geldt die uitdaging?" vraag ik grijzend.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Hmm, wat wil ik nog meer doen,' zei ik nadenkend met een lachje. 'Veel,' glimlachte ik. Voorzichtjes tilde ik zijn kin op. 'Waaronder dit.' Ik drukte weer zachtjes een kusje op zijn mondhoek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    "Waaronder dit." hoorde ik hem zeggen en ik voelde weer een kusje op mijn mondhoek. Ik glimlachte naar hem. "Misschien moet je dit eens proberen." zei ik, terwijl ik hem bij zijn kin pakte en een kusje op zijn lippen drukte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Tuurlijk geldt die uitdaging,' grijns ik terug waarna ik naar hem knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hm, klinkt goed." grijns ik terwijl ik iets dichter op haar af schuif. "Maar ik ga niet zeggen wanneer ik het ga doen." Ik knipoog terug.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Nah, dat is ook niet eerlijk,' grinnik ik. 'Kan je het echt niet van te voren zeggen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee, helaas." antwoord ik op een zachte, licht zwoele toon. Ik glimlach even speels naar haar.

    [zwoel is een raar woord lol.]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Ik had ook niet gezegd dat dat er niet bij hoorde,' fluisterde ik tegen zijn lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you