• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:27 ]


    Your make-up is terrible

    Ik had de jongens zitten observeren tot ze naar boven gingen. Die hadden zo overduidelijk iets.
    "Ik ga een film-dagje houden!" Roep ik opgewekt en ren naar mijn kamer. Ik maak een selectie van DVD's en begin de eerste film.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Jeremy trok me mee naar zijn kamer en ik liep gewillig achter hem aan. Toen we binnen waren keek ik eventjes rond. Het zag er niet veel anders uit dan in mijn kamer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte nog eventjes toen we binnen waren. Ik nam hem mee naar de woonkamer en liet hem daar achter. 'Wacht hier,' zei ik met een glimlachje. Ik liep naar mijn slaapkamer. Ik keek eventjes naar mijn nachtkastje waar mijn muts nog lag. Ik dacht eventjes na en deed hem toch maar op. Ik glimlachte onbewust. Onder mijn kussen haalde ik mijn tekenschrift vandaan en liep weer terug naar Damon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Wacht hier." zei hij en ik knikte naar hem. Ik liep naar de bank die er stond er ging erop zitten. Ik keek eventjes om me heen en niet veel later kwam Jeremy binnen. Dit keer had hij een muts op. "Toch maar je muts opgezet?" zei ik lachend en klopte naast me. "Nou laat je meesterwerken eens zien."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Lachend knikte ik. 'Dat ik hem net niet op had was, omdat mijn haren nog nat waren toen ik naar beneden wou en ik was nog niet eerder in mijn kamer gekomen,' legde ik uit en ging naast hem zitten. Ik sloeg mijn schrift open op het eerste blaadje met tekeningetjes. 'Ik heb nog maar twee blaadjes waar tekeningen op sta,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Aaaah okay." Toen kwam hij naast me zitten en sloeg het eerste blaadje met tekeningetjes open. Ik keek mijn ogen uit. Ik had krabbeltjes verwacht, maar dit zag er uitgewerkt en netjes uit. "Wow, goed hoor." zei ik enthousiast en glimlachte naar hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik voelde dat ik weer begon te blozen. 'Dank je,' zei ik zachtjes en sloeg de bladzijde om voor het volgende blaadje met tekeningetjes. 'Dit is het laatste.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Ooeeh, mooi hoor." zei ik terwijl ik naar de tekeningetjes keek. Toen draaide ik mijn hoofd bij en glimlachte naar hem. "Goed gedaan."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dank je, alweer,' zei ik met een glimlachje. Ik deed mijn tekenschrift weer dicht en keek eventjes Damon aan. 'Even wegleggen,' zei ik en ik stond op. Ik liep naar mijn slaapkamer toe om mijn tekenschrift vervolgens weer onder mijn kussen te leggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik stond op en liep achter hem aan. "Zo zo, onder je kussen nog wel." zei ik glimlachend. Ik bekeek zijn kamer eventjes. "Knus hoor."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Geschrokken draaide ik mijzelf om. Ik keek naar Damon. 'Daar gaat mijn slechte verstop plek,' zei ik zachtjes. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Knus? Zo was het al toen ik hier kwam.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    Ik keek hem glimlachend aan. "Ik zal niks verklappen hoor. Bij mij is het veilig, beloofd." En ik keek nog eens om mij heen. "Nou ik vind het hier knusser dan bij mij." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Mooi zo, ik weet geen ander plekje namelijk,' lachte ik zachtjes en ging op bed zitten. Ik keek eventjes om me heen. 'Echt? Wat heb jij ermee gedaan dan dat het niet meer knus is?' Ik keek Damon eventjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    "Ik heb er niks mee gedaan, maar ik denk dat het hier knusser is omdat jij er bent." glimlachte ik en ging op de rand van zijn bed zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik sloeg mijn ogen eventjes en lachte zachtjes. 'Dank je, maar zo speciaal ben ik niet hoor dat ik de kamer een stuk knusser maak door mijn aanwezigheid,' zei ik blozend. Ik frunnikte een beetje aan mijn shirt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you