• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:27 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Heel de terugweg zag ik Damon glimlachen. Tenminste, als ik naar hem keek glimlachte hij. Toen we terug waren liepen we naar de woonkamer. Damon ging op de bank zitten en klopte naast zich. Ik glimlachte en ging maar al te graag naast hem zitten. Ik keek eventjes om me heen en zag Luca en Chèlle. Ik begroette ze vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    "Hoi." zei ik ook tegen Luca en Chèlle. Ik ging wat dichter tegen hem aanzitten en legde mijn arm om hem heen. Ik glimlachte nog steeds. "En wat zijn jullie allemaal aan het doen?" vroeg ik aan Luca en Chèlle.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik kom wel even.]

    Luca Jones
    Damon en Jeremy komen en gaan zitten, ik groet ze terug. Mooi, nu is Chèlle niet meer alleen als ik weg ga. "Niet zoveel, ik moet even naar boven." zeg ik en ik sta op, terwijl ik bekijk hoe Damon doet. Ik glimlach even bemoedingend naar hem en loop de trap op. Bij Cassie klop ik zacht aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht even als er op de deur wordt geklopt. Dan kom ik van de bank af en loop ik naar de deur, die ik open die. 'Oh eh, hee,' zeg ik als ik Luca zie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hey." glimlach ik. "Ik denk dat ik iets moet uitleggen hé."


    Your make-up is terrible

    [Ik weet even niks.. + ik moet de bankpas gaan halen -.- Terwijl ik zelf ook al weg wou -.-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik bijt even op mijn onderlip en kijk Luca aan. 'Als je denkt dat je dat moet doen dan ja,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Het lijkt me wel beter denk ik." zeg ik zacht. "Ik wil niet dat je je nu slecht gaat voelen omdat Chèlle me tackeld."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'En ze tackelde zeker zo raar dat haar shirt uitvloog,' zeg ik licht sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ze daagde me uit." zeg ik. "Maar op een niet-seksuele manier." Dat moet vast heel raar klinken.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik frons lichtjes en kijk Luca vragend aan. 'Op wat voor een manier dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte toen ik de arm van Damon om me heen voelde. Luca zei dat hij even naar boven moest. Ik keek Luca eventjes na en haalde ten slotte lichtjes mijn schouders op. Ik keek weer eventjes om me heen, maar mijn blijk ging al gauw weer naar Damon. Gelijk begon ik weer te glimlachen. 'Je glimlach is aanstekelijk,' zei ik met een lachje tegen Damon.

    [Ok, nu ga ik die pas halen en daarna gelijk naar het centrum..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Nou, ze dacht aan iets van vroeger, en toen kwam het daar op." zeg ik, een beetje ongemakkelijk.


    Your make-up is terrible

    [Okaay, tot zo]

    Damon Blake

    Ik keek Luca na, maar negeerde hem verder. Toen zag ik dat Jeremy naar me zat te glimlachen. "Je glimlach is aanstekelijk." zei hij toen met een lachje. Ik grinnikte. "Nou gelukkig maar zeg. Moet je voorstellen dat ik een vreselijke glimlach zou hebben. Dat zou ook niet leuk zijn." Ik lachte eventjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik knik en besluit maar niet te vragen wat dat was. 'Voor de rest was het niks?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered