• Ik stond mijn spreekbeurt te doen en opeens... Was ik mijn tekst kwijt.
    Ik stond daar zo van: 'Ehm... nouja ik weet het niet meer dus dit is het einde van mijn spreekbeurt.'

    Wie heeft nog meer van zulke dingen mee gemaakt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb voor zover ik me kan herinneren nog nooit meegemaakt dat ik niet meer wist wat ik moest zeggen, maar meestal struikel ik tijdens een spreekbeurt wel een aantal keer over mijn woorden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nou ja, ik heb weleens vaker dat ik op school aankom en dat mensen dan zeggen: "Heb je de tekst van je spreekbeurt wel goed voorbereid." En dan denk ik spreekbeurt? xD En tja, dan zeg ik altijd dat je maar twee dingen nodig hebt talent en geluk xD Talent voor improviseren xD en geluk voor dat het maar goed komt :P
    Maar van uit kennis weet ik dat het handig is om een spreekbeurt goed voor te bereiden, moet ik miss ooit maar eens een keer mee beginnen, Not :P
    Improvisatietalent hè xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb dat met Nederlands gehad, we moesten (de hele jaargang) een onderwerp kiezen en daar dan een voordracht/presentatie over houden. En ik maar kijken op de laptop (dat was mijn spiekbriefje) en op een gegeven moment begon mijn rechterhand helemaal te trillen. Ik stond daar echt zo half in shock woorden te produceren.

    Maar zonder dat spiekbriefje had ik daar echt met een mond vol tanden staan kijken en dan zou ik weer heel snel zijn gaan zitten
    :$


    Physics is awesome

    Ik kon maar niet op een woord komen ooit, 't was nochtans eigenlijk een gemakkelijk woord :'D. En 'k kon het maar niet anders verwoorden, maar toen heeft iemand me eigenlijk geholpen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hehe, ik ben al twee keer m'n 'hulpbriefje' vergeten. Had het er toch nog best goed vanaf gebracht, als ik eerlijk moet zijn ;]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 19:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat had ik vroeger altijd. Tegenwoordig valt het -gelukkig- erg mee. :)


    Bad decisions make good stories.

    Eh, nee, maar ik vergeet wel de helft die ik erachteraan plak. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb werkelijk van alles op mijn blaadje staan. Ik moet ook gewoon van te voren het wel 100x doorlezen en alles goed voorbereid hebben. Ik heb wel eens een presentatie moeten doen met een groepje, maar niemand had het echt goed voorbereid. Ik kan daar persoonlijk helemaal niet tegen, het verbaaste mijn vriendinnen dan ook niet dat ik hem op een gegeven moment helemaal begon te flippen! Dus voorbereiden doe ik zeker ruim één week van tevoren. Helaas bij de presentatie lijkt dat allemaal grote tijdsverspilling te zijn. Ondanks goede voorbereiden en alle tekst die op mijn blaadje staat, ik vergeet de helft. Ik vespreek me zo af en toe dan ook nog eens en daar heb ik altijd zo een hekel aan! Ik heb ook altijd de neiging om van die zenuwtrekjes continue te herhalen en ik begin echt altijd te trillen. Ik hou gewoon echt niet van presentatie's en doe het liefst dan ook alles om er onderuit te komen!

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:41 ]

    Ik moest onlangs voor nederlands een verhaal voorlezen tijdens mijn spreekbeurt, en door de zenuwen was ik kwijtgeraakt waar ik zat, en heb ik gewoon gezegd dat ik niet meer wist waar ik zat, en heb het in 1 zin afgerond :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    dat is heel erg vervelend!
    zelf heb ik in me leven pas twee presentaties/spreekbeurten gedaan. 1 in groep 7 en 1 in 2mbo.
    ik was zo bang! maar blijkbaar ben ik een natuurtalend ofzo. wand bij me laatste was iedereen zo lovend over me! en was ik de beste van de klas!
    okal had ik het idee dat ik zo snel prate dat niemand het zou verstaan.

    gewoon een beetje vertrouwen hebben. dan komt het goed!


    we all deserve to die

    Ik praat van mezelf al snel, maar met een spreekbeurt praat ik zo snel dat niemand het volgt :'D. Geniaal. Maar ik vind het niet erg om voor de klas te staan, dus ik weet er altijd wel wat leuks van te maken.


    i put the fun in funeral

    Ik heb van mezelf een zachte stem, dus meestal krijg ik te horen dat ik harder moet praten, haha. En soms heb ik het idee dat ik schreeuw, maar het help niet. Ik begin meestal ook te stotteren of dan zeg iets heel anders dan ik wilde zeggen. Maar meestal kom het uiteindelijk wel goed. Dan zeg ik dat het een foutje was en dan zeg ik daarna wel het goede :'D
    Meestal bereid ik me ook heel goed voor en de paar dagen ervoor zit ik er heel goed op de studeren. Dan lukt het meestal wel :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik haat spreekbeurten, daarom ga ik altijd als één van de laatste. Niemand buiten de leerkracht let dan toch nog op..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Áltijd.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik ben best wel in goed in zulke situaties, ik heb altijd wel wat te zeggen, dus dat gebeurt me niet echt vaak, gelukkig.


    The odds are néver in our favor.