• Het is weer eens vrijdag de 13e en dat maakt me helemaal vrolijk! *O* ;D
    Hopen dat er vanavond wel een keer goede films zijn rond het thema, want dat is een paar jaar al vies tegen gevallen. -nocheers-

    Anyway, nog meer mensen hier die vrijdag de 13e leuk vinden? Of juist heel eng?
    Iemand nog trek in een horror verhaal misschien? :]


    Til hug og blod.

    Voor mij is het een dag zoals een ander
    Bij ons is er dus niets rond dit thema op tv

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 13:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nja, voor mij is iedere dag hetzelfde. Ik vind het wel tof dat de mediamaatschappijen eraan denken en horrorfilms uitzenden. My favorite kind of movie. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik was vorig jaar op vrijdag de 13e jarig :Y)
    Maar ik moet vandaag naar mijn familie. So, friday the 13th indeed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lol, Sam. Het lijkt bijna wel of je geen zin hebt daarin. 8D
    & Scandal, ik vind de films ook altijd het leukste! Alleen is het een paar jaar tegengevallen, dus hoop ik vanavond op beter. :]


    Til hug og blod.

    Ik vind het geweldig.
    Er kwam vanochtend een jongen veel te laat in de les, dus de leraar vroeg waarom hij zo laat was. Zei hij heel droog: 'Tsja, zulke dingen gebeuren op vrijdag de dertiende wel eens, sorry.' Hij mocht gewoon gaan zitten :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    'k Zal wel zien welke films er op tv zijn.
    Ik hoop eens een goede horror. (Ik ben een type die lacht bij horror)
    Ik vind het niet zo speciaal; alleen een beetje zever over de superpot van de Lotto.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    FighterBeat schreef:
    Lol, Sam. Het lijkt bijna wel of je geen zin hebt daarin. 8D
    & Scandal, ik vind de films ook altijd het leukste! Alleen is het een paar jaar tegengevallen, dus hoop ik vanavond op beter. :]

    Ik vind het vanavond tegenvallen op de Belgische tv.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cloelia schreef:
    Ik vind het geweldig.
    Er kwam vanochtend een jongen veel te laat in de les, dus de leraar vroeg waarom hij zo laat was. Zei hij heel droog: 'Tsja, zulke dingen gebeuren op vrijdag de dertiende wel eens, sorry.' Hij mocht gewoon gaan zitten :')


    Haha. Zo ben ik er ook wel eens aan ontkomen op vrijdag de 13e een paar jaar terug. Toen mijn bus lek was en ik te laat bij de halte aankwam en zo mijn fiets weg zag rijden. En ik wilde wel komen zwemmen omdat dat sneller was dan lopen, maar kwam niet verder tot mijn enkels het water in omdat ik blijkbaar een gave had. (Ik was door een diepe plas water gerend net voor ik naar binnen ging, dus ik had ook daadwerkelijk natte schoenen en sokken. :'D) Mijn toenmalige leraar heeft alleen glimlachend zijn hoofd geschud en ik mocht gaan zitten. Na eerst mijn sokken en schoenen uit te moeten, omdat ze net het lokaal schoon hadden gemaakt en mijn pootjes onder de modder zaten ook. D:


    Til hug og blod.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik vind het vanavond tegenvallen op de Belgische tv.

    Er is toch helemaal niets rond het thema horror? Alleen 2 actiethrillers ofzo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik vind het vanavond tegenvallen op de Belgische tv.


    Ik heb nog niet gekeken eerlijk gezegd, geen tijd voor gehad nog. Maar als er niks is ga ik gewoon wel wat downloaden. ;o


    Til hug og blod.

    Negligible schreef:
    (...)
    Er is toch helemaal niets rond het thema horror? Alleen 2 actiethrillers ofzo

    Nja, thriller en horror worden vaak samengenomen. Maar andere keren is vrijdag de 13e veel beter geweest qua films. Zelfs al is het maar gewoon Friday the 13th. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gaat het verhaal lezen.
    Ik vind vrijdag de 13e de grootste onzin die er bestaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, thriller en horror worden vaak samengenomen. Maar andere keren is vrijdag de 13e veel beter geweest qua films. Zelfs al is het maar gewoon Friday the 13th. x)

    Ja, echt, dat dacht ik ook. Het zal dan maar een film huren worden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, thriller en horror worden vaak samengenomen. Maar andere keren is vrijdag de 13e veel beter geweest qua films. Zelfs al is het maar gewoon Friday the 13th. x)


    Ik weet nog wel dat het een paar jaar geleden echt geweldig was. Toen was ik met mijn ouders in een hotel, omdat we dat cadeau gekregen hadden van iemand. Ging ik met mijn mama samen op bed zitten met een flinke bak popcorn en hebben we de ene na de andere bizar goede thrillers voorbij zien komen. En ook gegild en gelachen, omdat die matrassen steeds wegschoven en ik zo steeds tussen twee bedden in eindigde. :')
    Ik wil weer zo'n soort avond! -nocheers-


    Til hug og blod.

    NewUsername schreef:
    Gaat het verhaal lezen.
    Ik vind vrijdag de 13e de grootste onzin die er bestaat.


    Hoezo nou weer? Ik vind het juist echt humor. Vooral als er mensen zijn die echt angstig worden erdoor. :'D
    En bedankt! :Y)


    Til hug og blod.