• Het is weer eens vrijdag de 13e en dat maakt me helemaal vrolijk! *O* ;D
    Hopen dat er vanavond wel een keer goede films zijn rond het thema, want dat is een paar jaar al vies tegen gevallen. -nocheers-

    Anyway, nog meer mensen hier die vrijdag de 13e leuk vinden? Of juist heel eng?
    Iemand nog trek in een horror verhaal misschien? :]


    Til hug og blod.


    Deze film wil ik eens graag zien. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah neeeee, doe dat jezelf niet aan! Dat is zo zonde van je tijd. Die film is zo ontiegelijk, onnoemelijk, onmenselijk, onacceptabel slecht!!!!
    Dan is de tweede nog iets beter als dat. :')


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Hoezo nou weer? Ik vind het juist echt humor. Vooral als er mensen zijn die echt angstig worden erdoor. :'D
    En bedankt! :Y)


    Omdat ik het gewoon vreselijk bijgeloof vind en ik me erg aan die mensen die alles was mis gaat op die dag afschuiven.
    'He, ik heb een onvoldoende. Ja, dat komt door vrijdag de dertiende.'
    'Ik ben mijn jas kwijt. Ach, het is vandaag vrijdag de dertiende.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    (...)

    Omdat ik het gewoon vreselijk bijgeloof vind en ik me erg aan die mensen die alles was mis gaat op die dag afschuiven.
    'He, ik heb een onvoldoende. Ja, dat komt door vrijdag de dertiende.'
    'Ik ben mijn jas kwijt. Ach, het is vandaag vrijdag de dertiende.'


    Tja, zo is de mens nu eenmaal. :'D
    Zo ben ik niet hoor, ik vind de horrorkant die eraan zit alleen maar leuk! 8D


    Til hug og blod.

    Negligible schreef:
    Voor mij is het een dag zoals een ander
    Bij ons is er dus niets rond dit thema op tv


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Tja, zo is de mens nu eenmaal. :'D
    Zo ben ik niet hoor, ik vind de horrorkant die eraan zit alleen maar leuk! 8D


    Zoiets had ik al verwacht. Dat jij meer de horror leuk vindt dan het "ongeluk".


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is mijn dag niet, maar ik geloof niet in vrijdag de 13e. En ik heb zin om Braveheart te kijken, want er komt toch geen goede film op :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    NewUsername schreef:
    (...)

    Zoiets had ik al verwacht. Dat jij meer de horror leuk vindt dan het "ongeluk".


    Zo klink ik wel heel erg voorspelbaar. :'D


    Til hug og blod.

    Scandal schreef:

    Deze film wil ik eens graag zien. :Y)


    Wat heeft die dude nu eigenlijk gemaakt? Drie mensen met hun hoofd in elkaars kont? Hahaha :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rufio schreef:
    (...)

    Wat heeft die dude nu eigenlijk gemaakt? Drie mensen met hun hoofd in elkaars kont? Hahaha :')


    Komt het op neer. Het leukste is, dat het in realiteit ook haalbaar is door chirurgen. :')
    Alleen is hij heel slecht geacteerd en kun je zien dat ze niet zo'n goed budget hadden. :')


    Til hug og blod.

    Geloof er geen zak van


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Komt het op neer. Het leukste is, dat het in realiteit ook haalbaar is door chirurgen. :')
    Alleen is hij heel slecht geacteerd en kun je zien dat ze niet zo'n goed budget hadden. :')


    Precies, maar hij lijkt me wel vet. Als ik mijn zus kan overtuigen, ga ik die kijken. Alleen durf ik dat toch niet :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rufio schreef:
    (...)

    Precies, maar hij lijkt me wel vet. Als ik mijn zus kan overtuigen, ga ik die kijken. Alleen durf ik dat toch niet :')


    Maar dat is het dus ... Je gaat jezelf echt hard uitlachen dat je dat niet alleen durfde te kijken, al ver voor het einde. :'D
    Hij lijkt heel vet en had ook echt geweldig kunnen zijn, maar het is gewoon een slechte tweederangs horror. :'D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Maar dat is het dus ... Je gaat jezelf echt hard uitlachen dat je dat niet alleen durfde te kijken, al ver voor het einde. :'D
    Hij lijkt heel vet en had ook echt geweldig kunnen zijn, maar het is gewoon een slechte tweederangs horror. :'D


    Dan ga ik hem kijken :')
    Mijn zus heeft al een andere gedownload die ik straks dan ga kijken: Perfume, the story of a murderer.
    Over een man die parfum maakt van ingewanden van vrouwen in de 18e eeuw. Man, ik kijk alleen maar sadistische films.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rufio schreef:
    (...)

    Dan ga ik hem kijken :')
    Mijn zus heeft al een andere gedownload die ik straks dan ga kijken: Perfume, the story of a murderer.
    Over een man die parfum maakt van ingewanden van vrouwen in de 18e eeuw. Man, ik kijk alleen maar sadistische films.


    Oh die moet ik ook nog steeds kijken! Ga ik vanavond misschien ook wel doen, bedankt voor het idee! :9~
    Kende de film al, maar nog nooit gezien en helemaal vergeten. Vind dat zo geniaal klinken! :9~


    Til hug og blod.