• Het is weer eens vrijdag de 13e en dat maakt me helemaal vrolijk! *O* ;D
    Hopen dat er vanavond wel een keer goede films zijn rond het thema, want dat is een paar jaar al vies tegen gevallen. -nocheers-

    Anyway, nog meer mensen hier die vrijdag de 13e leuk vinden? Of juist heel eng?
    Iemand nog trek in een horror verhaal misschien? :]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Oh die moet ik ook nog steeds kijken! Ga ik vanavond misschien ook wel doen, bedankt voor het idee! :9~
    Kende de film al, maar nog nooit gezien en helemaal vergeten. Vind dat zo geniaal klinken! :9~


    You're welcome. Ben nu die andere aan het kijken :')
    Volgens mij willen de makers me blind... Eerst de zon recht in beeld, dan de koplampen van een auto :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rufio schreef:
    (...)

    You're welcome. Ben nu die andere aan het kijken :')
    Volgens mij willen de makers me blind... Eerst de zon recht in beeld, dan de koplampen van een auto :')


    Low budget en ze moeten toch ergens de special effects vandaan halen, hè? :'D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Low budget en ze moeten toch ergens de special effects vandaan halen, hè? :'D


    Hhaha, straks moet ik een zonnebril op... :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rufio schreef:
    (...)

    Hhaha, straks moet ik een zonnebril op... :')


    En met een zonnebril op ziet het er ook weer 'enger' uit, omdat het donkerder lijkt dan het is. Daar hebben ze over nagedacht. :Y)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    En met een zonnebril op ziet het er ook weer 'enger' uit, omdat het donkerder lijkt dan het is. Daar hebben ze over nagedacht. :Y)

    Precies! =D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jij bent dus een patafysicus!*O*
    -ja ik heb dat hele artikel in de Sp!ts zo ongeveer uit mijn hoofd geleerd vandaag 8D-
    Ik lijd dus niet aan Pataslevidekatriafobie :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    Jij bent dus een patafysicus!*O*
    -ja ik heb dat hele artikel in de Sp!ts zo ongeveer uit mijn hoofd geleerd vandaag 8D-
    Ik lijd dus niet aan Pataslevidekatriafobie :')


    De wattes ... ?


    Edit: Ik heb het opgezocht op wikipedia, maar ik snap er geen hol van. D:

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 14:59 ]


    Til hug og blod.

    Ik geloof er niet in :P
    Voor mij was het juist een leuke dag. Ik heb mijn tentamen cijfers terug en er zat geen enkele onvoldoende bij. Zelfs wiskunde is voldoende :D Dus ik ben er echt zo blij. Ik kan dit geen ongeluksdag noemen. Voor mij is het gewoon een geluksdag xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    De wattes ... ?

    Patafysici vinden vrijdag de dertiende de mooiste en meest gelukbrengende dag. Ze hebben zelfs een eigen kalender waarbij elke maand standaard op zondag begint zodat er altijd een vrijdag de dertiende is:Y)
    -ja dit is overdreven voor jouw geval 8D-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    nerveus schreef:
    Ik geloof er niet in :P
    Voor mij was het juist een leuke dag. Ik heb mijn tentamen cijfers terug en er zat geen enkele onvoldoende bij. Zelfs wiskunde is voldoende :D Dus ik ben er echt zo blij. Ik kan dit geen ongeluksdag noemen. Voor mij is het gewoon een geluksdag xD


    Ik zie het ook niet als ongeluksdag hoor! Ik houd alleen van lekker eng met thrillers en horrors e.d. en dat is ook (een beetje) het idee van vrijdag de 13e. :]


    Til hug og blod.

    Citizen schreef:
    (...)
    Patafysici vinden vrijdag de dertiende de mooiste en meest gelukbrengende dag. Ze hebben zelfs een eigen kalender waarbij elke maand standaard op zondag begint zodat er altijd een vrijdag de dertiende is:Y)
    -ja dit is overdreven voor jouw geval 8D-


    Lichtelijk overdreven, maar als je het zo uitlegt klopt het wel. 8D
    Je moet dat stuk eens opzoeken op wiki, daar kom je echt niet uit. x.x



    'Patafysica is een absurdistische parodie op de moderne wetenschap, die met onzinredeneringen filosofeert over wat achter de metafysica ligt. Het concept werd bedacht door de Franse schrijver Alfred Jarry (1873–1907). Volgens Jarry komt de 'patafysica voort uit de leer van Oud-Griekse natuurfilosofen als Hippocrates van Chios.' :'D


    Til hug og blod.

    Ik houd van Friday 13th! Just love it..


    Believe in yourself.

    Eerst had ik helemaal niets met Vrijdag de 13e, maar vorig jaar is mijn opa op Vrijdag de 13e overleden dus nu haat ik Vrijdag de 13e.


    I'm in love with you and all your little things

    Ik heb vandaag Gala (bloos)*O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nou het is wel een beetje een ongeluksdag voor mij. You know why (cat) Dus ik ben benieuwd hoe het werken gaat vanavond haha


    -