• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 0:48 ]


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Het verband is helemaal rood Mami, dus het lijkt me wel" grijns ik

    [Hij loopt zonder shirt he :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh, wist ik niet :'D]

    Catelinn

    Ik knikte even, en pakte zijn hand om hem voorzichtig mee te trekken naar de trap. Na een tijdje liet ik hem los en liep door naar mijn badkamer, om -voor de zoveelste keer- het verband te zoeken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Doe je vandaag wel voorzichtig met me?" Vraag ik liefjes als ik het verband er al vast af haal.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Ik zal mijn best doen'' grijnsde ik, en wikkelde het verband voorzichtig van zijn zij af. Het had hevig gebloedt, dat was duidelijk. Ik gooide het weg, en pakte een nat doekje -zónder ontsmettingsspul :'D- om het bloed om de wond heen weg te halen. Ik zuchtte even toen het doekje rood was gekleurd, en ik pakte een nieuw stuk verband om die vervolgens strak om zijn zij te binden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Thanks" zeg ik met een glimlach als Catelinn me weer verbonden heeft. " Hoe heb je geslapen?"
    [Ben op school kan laat reageren]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Geen probleem'' glimlachte ik. ''Goed, en dat is lang geleden'' grinnikte ik. ''En jij?'' vroeg ik, terwijl ik het oude verband weggooide.

    [Ik ga zo ook richting school, maar dan ga ik op mijn mobiel (: Ik heb van 13:20 tot 14:10 een tussenuur, dus dan ben ik wat sneller xd]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Niet echt" antwoord ik. Ik frons mijn wenkbrouwen. "Viel een beetje moeilijk in slaap. Maar goed dat jij geslapen heb. Ga je mee de broodjes in de oven doen?" Ik glimlach naar catelinn en strek mijn armen naar haar uit. Waarom is het opeens zo awkward? Dat wilde ik niet! Ik dacht dat we juist closer aan het worden waren?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik grinnikte en sloeg mijn armen om hem heen. Ik legde even mijn hoofd op zijn schouder. ''Je weet niet hoelang ik dit al gewild heb'' grinnikte ik even, en stond na een tijdje op. ''Kom je?'' grijnsde ik.

    [Ik ga richting schooool, terug in ongeveer 10 minuutjesss]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Serieus?? Hoelang?" Vraag ik verbaast aan. Ik pak haar hand en loop terug naar beneden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik glimlachte. "Sinds het moment dat ik je zag, voelde ik me al.. Anders" ik grinnikte even. "Maar sinds een paar maanden.." Ik zuchtte even, en keek hem even aan. We waren beneden, en ik liep door naar de keuken om de broodjes te pakken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik frons verbaast mijn wenkbrouwen. Dat had ik niet verwacht. Ik stop de broodjes in de oven. "Op die manier" antwoord ik na een heletijd en glimlach naar haar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik grinnikte, en leunde tegen een keukenkastje, om te wachten tot de broodjes klaar waren. Ik keek Dante even glimlachend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    In een los jurkje stap ik naar beneden, ik had geen zin om iets deftigs aan te trekken.
    'Let maar niet op de persoon die eieren gaat maken,' mompelde ik, ik had zo het idee dat ik iets aan het storen was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Oh dus jij bakt te eieren. Fijn hoef ik et niet te doen" ik grijns breed en plof aan de eettafel. Ik knipoog naar Catelinn. Ik wil haar vertelle wat ik voor haar voel maar weet niet hoe


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Orlando Ever Jhonson

    Thuis aangekomen hoop ik zonder dat mijn ouders het merken naar boven te kunnen sluipen, maar zodra ik binnen was werd het al duidelijk dat mijn poging mislukt was, de stem van mijn vader klonk boos vanuit de woonkamer. 'Waar was jij vandaag?' Klonk zijn stem nogsteeds boos toen ik in de deuropening van de woonkamer verscheen, 'Fietsen' Andwoorde ik kort, als het kon meed ik mijn ouders als de pest, 'Waar is je trui?' Vroeg hij, O leuk dus hij is nu ook nog aan het kijken wat ik aanheb.. Dacht ik terwijl ik snel een smoes bedacht 'Ik had het warm dus die heb ik uit gedaan' Mompelde ik 'En ik ga nu naar boven want ik ben moe' Voegde ik eraan toe en ik liep zonder te wachten op een andwoord naar mijn kamer.


    Don't be like the rest of them, darling