• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 0:48 ]


    El Diablo.

    Christiano

    'Zeg jij het maar' mompel ik.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Ik heb geloof ik nog geen ja gezegt" grom ik terwijl ik met mijn rug naar haar toe sta en mijn vingers naar de wond glijden. "Ik zei toch dat ik er zo aan kom, even...omkleden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Ik heb geloof ik nog geen ja gezegt'' gromde Dante, en ik draaide me gelijk weer om. ''Sorry'' zei ik zacht, en liep de kamer weer uit. Ik zuchtte, en bond mijn haar in een staart. Wat was er met hem aan de hand?

    [Ze had de wond dus nog niet gezien :"D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    een reeds spaanse scheldwoorden vliegen mijn mond uit als mijn vingers in de wond gaan. Snel houd ik mijn hand voor mijn mond. Heeft ze dat gehoort? Ik kijk over mijn schouder en weer terug. "Blij dat je dood bent mafkees" sis ik.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 23:09 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    'Ik vraag het aan jou, ' De auto in de prak rijden was niet echt de bedoeling, 'Moet je nog uitleg hebben,' vraag ik uiteindelijk. Ik hou me aan wat ik zeg, maar alleen als hij het zelf wou weten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    Ik leunde tegen de muur naast de deur, en hoorde Dante vloeken. ''Wat is er toch?'' mompelde ik, en had eigenlijk geen idee of hij het hoorde. Hij deed zo vreemd.. Ik zuchtte, en twijfelde even of ik naar binnen moest gaan. Net leek het alsof hij even alleen wou zijn, dus ik wachtte maar.

    [Ik ga zo slapennnn]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Christiano

    'Is goed' zucht ik,en start de auto op. 'Ik heb zin om de auto in de prak te rijden' mompel ik.


    El Diablo.

    [ze moet binnen komen!!!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dante Emilio Reyes
    Ik vloekte weer en schopte tegen mijn bed, Dit deed verdomde pijn!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Een tweede golf van scheldwoorden drongen mijn oren binnen, en het volgende moment hoorde ik een 'bonk'. Ik zuchtte en liep uiteindelijk naar binnen. Ik keek in de eerste instantie naar zijn gezicht, maar zag dat hij zijn handen tegen zijn zij had aangedrukt en mijn blik dwaalde af naar beneden. Mijn ogen werden groot van de schrik. ''Mijn god..'' zei ik bijna onhoorbaar. ''Waar ben je geweest, Dante?!'' riep ik, half in paniek, maar met een bezorgde ondertoon. Voordat hij antwoord kon geven snelde ik weg om het verband en ontsmettingspul te halen, en een aantal minuten later was ik weer terug. ''Ga zitten'' beval ik hem, terwijl ik wat spul op een doekje deed.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 23:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Er was een heel kabaal buiten, dus ik besloot om te kijken. Ik liep naar boven, en dan naar Dante. 'Euhm, wat is er gebeurd' vroeg ik aarzelend.


    El Diablo.

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik hoorde niet wat Chris zei en knikte maar, 'Is goed,' zei ik nog en was eigenlijk in gedachte verzonken maar begon uiteindelijk toch te praten, 'Je weet toch dat ik vroeger bij de Latins zat, als je het nog niet had meegekregen de laatste jaren nou hier heb je het.' begin ik, 'Ik ben weggegaan omdat ik vond dat me hadden verraden. Ze wouden een hoer van me maken, tenminste dat had Geofrry tegen me gezegd,' zucht ik maar bal mijn vuisten, 'Uiteindelijk was hij juist de gene die het wou doen en ik was er nog aardig ingestonken als dit niet was gebeurd,' mompel ik erachteraan,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    "Relax" zeg ik als Cathy in paniek begint te gillen. Ze rent al weg en ik zucht diep. "Ooh nee niet weer dat spul" zeg ik als ze me beveelt te gaan zitten. Ik schud mijn. "Het is niks...ik moest gewoon wat regelen voor Demi.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire
    [Had Ty gereageerd, ik kan niet volgen... Mag ik een samenvatting van het eind van het vorige topic, dit kan ik half volgen...]
    'Geef me een minuut,' mompelde ik tegen Tylor.
    Ik rende de trap op, naar Dantes badkamer. 'Cathy, wat is er gebeurd?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ty had niet gereageerd, Dante was alleen gegaan en was gewond geraakt]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]