• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 0:48 ]


    El Diablo.

    Catelinn

    Ik zuchtte, en wiebelde toen nerveus heen en weer op de bank. Waar bleef hij nou zo lang? Mijn blik dwaalde constant af naar buiten, in de hoop dat ik zijn auto de straat in zie rijden, maar helaas. Gefrustreerd nam ik nog een slok Jägermeister. Ik overdreef, toch? Ik moest niet zo hysterisch doen. Calm down.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik wordt even boos, 'Zelf gezocht,' zeg ik nog koppig. Dante weet donders goed dat ik hem of hun niks aan zou doen. Tenminste, niet om ze te verwonden. 'En je weet goed genoeg dat ik erin ben geluisd. Dat jullie niet nog even achter ons aan zijn gegaan.' mompel ik. Alexanders woorden spreek ik nu voor. Hij had het zelfde gezegd. 'En laat me je gewoon helpen voordat je hier half dood bloed,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    "Dat heeft Demi gedaan Destiny, maar toen was je al bij hun" Ik trek een vies gezicht naar het huis. "Ik bloed hier niet dood want ik ga nu naar huis naar mijn vrouwtje" Ik kijk haar aan. "het spijt me voor je dat het zo gelopen is Destiny maar het is niet alsof je wilde luisteren"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [jaa cathy bijna *wbw*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik zucht, 'Je kent ze niet eens,' mompelde ik en draai me alweer om. 'Ben je eindelijk samen met Catelin,' mompel ik en kijk hem dan aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    "Nee, hoeft niet, ik heb mijn eigen familie" zeg ik. Ik glimlach even. "Eindelijk. Dat kun je wel zeggen" Ik grinnik. "Hou je taai he" ik knipoog naar Destiny. Ik zucht en draai me even om. "als er iets is, je hebt mijn nummer" zeg ik en stap in mijn auto.

    Ik parkeer mijn auto en zie dat Cathy in de woonkamer zit. "shit" mompel ik. "Nouja rennen dan maar" Ik stap uit de auto, druk mijn hand tegen mijn zij, gooi de deur dicht en ren het huis binnen de trap op.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:52 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik kijk op als Dante binnen komt rennen, en ik weet al gelijk dat hij is neergschoten. Te duidelijk.


    El Diablo.

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik zucht en knik waarna hij wegrijdt. Een traan glijd even over mijn, 'En ik mis jullie,' mompel ik nog en veeg de traan weg. Ik haal even diep adem waarna ik weer naar binnen loop, 'Chris, ben je er nog?' vraag ik dan zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [jaa cathy :D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik sprong op toen Dante binnen kwam stormen, en gelijk de trap op rende. Ik fronste even en staarde beduusd voor me uit, maar na een tijdje hervatte ik me weer en rende achter hem aan. ''Dante?'' zei ik bezorgd, toen ik hem nergens zag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Yeah eindelijk :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Christiano

    'Jep, gaan we?' vraag ik.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Dante" hoor ik Catelinn roepen. Ohshit. Ze mag dit niet zien. "ik kom er zo aan baby, zet de film alvast op" Ik doe mijn t-shirt uit en kijk naar de wond. Is de kogel er doorheen gegaan of zit ie er nog in?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    'Graag,' zei ik en liep alvast richting de auto, 'Terug naar de club of naar huis zeg maar,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    Ik fronste. ''Sinds wanneer gingen we een film kijken?'' mompelde ik. Er klopte hier iets niet.. Ik liep op zijn stem af, en klopte eerst op de deur. Ja, ik had zo mijn manieren..
    Na een tijdje opende ik de deur, en liep naar binnen.

    [oh-oh.. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''