• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 0:48 ]


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    'Dan moet jij ze niet eerst wegjagen! Is het stom dat ik hier weg wil, na alle macht die ik verworven heb? Als het respect waarvoor ik gevochten heb? Ik wil eigenlijk weg uit deze stad, een normaal leven, op een plek waar ik kleine Annies veilig kan laten buitenspelen, niet te dicht bij jonge Dantes,' grinnikte ik, nope, mijn meisjes zouden niet met zoiets naar huis komen, maar eigenlijk was ik geen haar beter...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk Demi met opgetrokken wenkbrouwen aan. "Mijn kleine dantes zijn heel goed voor jou kleine annies hoor" zeg ik beledigt. "Wil je echt weg?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Misschien, misschien niet. Wie weet, het zijn sowieso zorgen voor morgen, ik kan dit ongeregelde zooitje niet zomaar achterlaten. Waar zou ik naartoe moeten? Met wie? Dat is voor als ik met pensioen ga, ik heb nog zeker een jaar of drie te gaan in dit wereldje, als ik er ooit levend uitkom. Daarna is het allemaal van jou! Hoewel ik je niet ga tegenhouden als een greep naar de macht doet, je mag ze hebben, onthoud dat voor als je met een mes naast mijn bed staat!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Ik ben voorlopig nog lang niet van plan het van je over te nemen" Ik kijk Demi serieus aan. "Ik ben tevreden waar ik sta, hier en daar een adviesje en klaar. Nee..nee ik ben nog lang niet klaar om het van je over te nemen" Ik grinnik. "Maak je maar geen zorgen. Jayden misschien, maar ik nog niet, Sowieso laat ik die uk mij nog niet leiden, Dán sta ik wel met een mes naast je bed begrepen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leah Taylor Blairs
    Ik knik als Alexander vraagt om te dansen. 'Graag,' zeg ik dan en ik leg mijn handen op zijn schouders. Ik vond het fijn om bij hem te zijn, altijd al gevonden. 'Zou het wel goed gaan met Des en Chris?' vraag ik dan. Ik was best bezorgd om hun, hoewel ik het nog steeds een mooi plan vond.

    Dante Emilio Reyes
    De zonnestralen wekken me en ik kreun zacht. Ik zucht diep en stap uit bed. "Fijn" mompel ik als ik zie dat het verband om mijn middel doordenkt is met bloed. Ik zucht nogmaals, doe een broek aan en loop naar beneden. Iedereen slaapt nog, wat betekent dat ik de lul ben met het ontbijt klaarmaken. Iedereen doet zn ding de dag door maar meestal ontbijten we met zn alle. Ik doe de oven aan en begin de tafel te dekken. Ik kan een grijns niet onderdrukken als ik denk wat er gister in de badkamer gebeurde. Het was fijn, en goed. Ik zet het pak sinaasappelsap op tafel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Voorzichtig opende ik mijn ogen,maar kneep ze gelijk weer dicht tegen het felle zonlicht. Ik gaapte even, stapte mijn bed uit en trok snel een jeans met een shirtje aan. Ik rekte me uit, en liep naar beneden.

    [Goedemorgen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Goedemorgen :D]

    Dante Emilio Reyes
    "Goeiemorgen Lion queen". Zeg ik als Catelinn binnenkomt, doelend op haar haren die wild alle kanten op staan. Ik zet de waterkoker en koffiezet apparaat aan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Goeiemorgen Lion Queen'' zei iemand vanuit de keuken, en ik wist bijna zeker dat het Dante was. Ik gromde wat terug en pakte een borstel die rondslingerde op de tafel, en begon verwoed mijn haren te borstelen.
    Ik was niet de vrolijkste persoon in de ochtend, en dat wisten ze geloof ik allemaal wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik grinnik en reageer er verder niet op. Ze had een ochtend humeur


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik leg de borstel terug, zet mijn haar in een staart en pak wat sinasappelsap. Ik keek even naar Dante. Hij zag er altijd goed uit in de ochtend, hóé deed hij dat? Ik grinnikte even om mijn gedachtes en nam een slokje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk Catelinn met opgetrokken als ze plotseling begint te grinniken. "Wat is er zo grappig Jackson?" Vraag ik nieuwschierig. Ik schenk de koffie en thee in kannen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Je ziet er altijd zo goed uit in de ochtend'' grinnikte ik, terwijl ik even snel een broodje smeerde. Ik gaapte nog een keer, en nam toen een hapje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Ik? Goed uit in de ochtend??" Ik grinnik. "Dat is de beste grap die ik in tijden heb gehoort". Ik zucht diep en wrijf over mijn zij. Het doet niet meer zon pijn als gister maar bloed nog wel heel erg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Anders zeg ik het niet, Reyes'' grinnikte ik. Ik wou net weer een hapje van mijn brood nemen, tot ik Dante over zijn zij zag wrijven. ''Moet het verwisseld worden?'' vroeg ik, een tikkeltje bezorgd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''