• Of kent iemand een clipje van een film of muzieknummer, waarin je een meisje/vrouw met een pop in haar hand ziet (hangen)? Op de enge wijze. (krul)
    Ik weet dat er genoeg dingen bestaan, maar zulke dingen kun je altijd alleen bedenken op momenten dat je er helemaal niks aan hebt. Ik kan ook echt nergens op komen nu met zoeken. -nocheers-
    B.v.d



    Edit: Kleine meisjes heb ik nu wel genoeg. Nu zoek ik alleen nog volwassen vrouwen met een pop/anderzijds eng (al wil ik wel heel graag een filmpje met een pop!). Eventueel mogen er ook gewoon leuke moorden in van/door mannen w.e, maar daar ga ik zelf ondertussen ook voor zoeken! :]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 14:04 ]


    Til hug og blod.


    Misschien heb je iets aan deze video.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:

    Misschien heb je iets aan deze video.


    Mmm, eigenlijk net te jong. (Had er ondertussen ook al bijgezet een vrouw te zoeken, omdat het niet helemaal duidelijk aangegeven stond) Maar misschien kan ik er vooralsnog iets mee. Ik wil ook eens proberen een trailer te maken. :')


    Til hug og blod.

    Nou ja, iets beters dan dit kan ik zo niet bedenken. xd
    Succes met de trailer!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dank! En schaam je vooral niet om er nog even over door te peinzen! 8D
    Ik krijg onderhand hoofdpijn namelijk van al het zoeken in m'n eentje. Ben al een paar uur bezig onderhand. :')


    Til hug og blod.



    hier heb je een paar scènes, maar of ze echt eng zijn...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:


    hier heb je een paar scènes, maar of ze echt eng zijn...


    Ze is veel te 'niet-eng' (te moe om nu nog te bedenken hoe ik dat anders moet verwoorden :'D), maar ik zag wel twee of drie stukjes in de clip waar ik wat mee kan, waarschijnlijk. Thanks. 8D


    Til hug og blod.

    yw, veel succes nog trouwens.

    Ik weet wel dat er een horrorfilm bestaat waarin een meisje de hele tijd een pop meesleurt maar ik kan er niet direct op komen en het is te laat om nog actief te denken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    yw, veel succes nog trouwens.

    Ik weet wel dat er een horrorfilm bestaat waarin een meisje de hele tijd een pop meesleurt maar ik kan er niet direct op komen en het is te laat om nog actief te denken.


    Ja en ik kan niet op de films komen die ik normaal 100 keer op kan noemen. :'D
    Oh well, als het later komt is het ook goed. Heb toch nog niet veel kunnen doen.
    & Thanks. Ik post wel wat als ik genoeg dingetjes heb verzameld en er hopelijk wat van gemaakt heb :'D


    Til hug og blod.

    Bump


    Til hug og blod.

    Ik heb wel 'n clip, maar dat meisje heeft geen pop vast :'D Ze speelt op zo'n xylofoontje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    Ik heb wel 'n clip, maar dat meisje heeft geen pop vast :'D Ze speelt op zo'n xylofoontje.


    Als je iets engs hebt wil ik het sowieso zien. De voorkeur ligt bij een pop, maar iets met messen of anders moois/engs kan ik ook vast gebruiken. :]


    Til hug og blod.


    "I shut my eyes in order to see.'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:


    O ja! Dat ik die vergeten was zeg. o.O
    Val liet hem me pas nog zien. ;o


    Til hug og blod.

    Dankjewel Khaleesi, Kleine meisjes heb ik nu wel genoeg.
    Nu zoek ik alleen nog volwassen vrouwen met een pop/anderzijds eng (al wil ik wel heel graag een filmpje met een pop!). Eventueel mogen er ook gewoon leuke moorden in van/door mannen w.e, maar daar ga ik zelf ondertussen ook voor zoeken! :]


    Til hug og blod.