• Ik heb m'n ouders eindelijk kunnen overtuigen om een piercing, daarom koos ik ervoor om een snug te gaan laten zetten.
    Nu heb ik wat opgezocht op forums enzo, en zeggen toch wel veel mensen dat zo'n piercing enorm pijnlijk is en heel traag geneest.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Want ik wil toch wel weten waaraan ik begin.

    Voor de mensen die niet weten wat een snug is :

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 23:10 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    geen idee, maar het ziet er wel nogal pijnlijk uit


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat ziet er grappig uit XD
    Eerste keer dat ik zo'n ding zie.

    This dik hea.. Ik bedoel voelt net aan als dat kraakbeen boven in je oor.. Alleen dan moet het door een groter stuk of zo..

    Ik doe het je niet na.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 23:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Peyrac schreef:
    geen idee, maar het ziet er wel nogal pijnlijk uit


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als dat door je kraakbeen geplaatst wordt, kost het inderdaad meestal wat langer om te genezen. Je moet ook goed zorgen dat je haar er niet vast in komt te zitten, want zo heb ik al heel veel meiden ellende zien krijgen met hun piercings. Tijdens het slapen enzo.
    En pijn is heel erg persoonsgebonden ... Ik heb zelf 7 piercings, dus mijn blik erop zal wss. heel anders zijn dan die van jou. :'D


    Til hug og blod.

    Veel plezier met pijn lijden. :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    je gaat het zeker voelen en in de genezings periode zul je het ook geregeld voelen. Het is HEEL belangrijk om zulke piercings goed na te behandelen. Maar kijk aan de andere kant, de pijn is voor even en als jij er plezier van hebt, gewoon doen!


    I solemny swear i am up to no good

    Dat lijkt zo pijnlijk 0.0 maar nee, geen ervaring mee :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cray schreef:
    Dat lijkt zo pijnlijk 0.0 maar nee, geen ervaring mee :3


    I solemny swear I'm up to no good.

    Alle piercings zullen iet of wat pijn doen. Alleen op de ene plaats al wat minder of meer dan op de andere...
    Just go for it, you only live once.
    Ik heb 2 keer een wenkbrauwpiercing gehad. Gewoon doen dus.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    FighterBeat schreef:
    Als dat door je kraakbeen geplaatst wordt, kost het inderdaad meestal wat langer om te genezen...


    En het zal natuurlijk meer pijn doen. But honestly, dear, ik vind 'm eigelijk niet zo mooi. Als ik jou was zou ik voor een andere piercing kiezen. Maargoed, als jij het wilt moet je het natuurlijk doen! (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    En het zal natuurlijk meer pijn doen. But honestly, dear, ik vind 'm eigelijk niet zo mooi. Als ik jou was zou ik voor een andere piercing kiezen. Maargoed, als jij het wilt moet je het natuurlijk doen! (:


    Over smaken en kleuren valt nu eenmaal niet te discussiëren ! (;


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    HoranNiall schreef:
    Alle piercings zullen iet of wat pijn doen. Alleen op de ene plaats al wat minder of meer dan op de andere...
    Just go for it, you only live once.
    Ik heb 2 keer een wenkbrauwpiercing gehad. Gewoon doen dus.


    That's the spirit!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ze groeien snel uit en ontsteken snel. 't Is iets wat ik iig veel heb gezien.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kvinnut er een beetje viezig uitzien, met helixen etc. heb ik dat gek genoeg niet... Ik wil misschien ooit wel een piercing, maar nu nog niet :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh, dat ziet er zo pijnlijk uit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the