• mij even de volgende dingen uitleggen?
    -Sinds wanneer is het ook een rage om heel de tijd 2 woorden in de titel te zetten? -Heb voor de zekerheid maar meegedaan, je weet maar nooit(cat)-
    -Wat is dat toch met 'Rose is verraden' Ik snap er de ballen niet van? Ze had toch al permanente ban, dus wat kunnen ze haar nog maken?(cat)

    En willen jullie de volgende vraag beantwoorden:
    -Vraag me niet waarom, maar ik vind school gewoon leuk worden (cat) Wie vind school oowk best leuk? (cat)

    1. ik heb echt geen idee waarom :8
    2. dat wil ik ook wel eens weten..(cat)
    3. I love school!(H)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    1) Is daar dan een rage van? :8
    2) Omdat Rose stiekem terug was op een ander account, wat bijna niemand wist. Maar iemand heeft haar aan de mods verraden, dus heeft ze op dat account ook ban. (cat)
    3) Ik vind school soms ook leuk hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    1) Is daar dan een rage van? :8
    2) Omdat Rose stiekem terug was op een ander account, wat bijna niemand wist. Maar iemand heeft haar aan de mods verraden, dus heeft ze op dat account ook ban. (cat)
    3) Ik vind school soms ook leuk hoor. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    - indd, geen idee, is dat een rage dan.? x']
    - Ook geen idee. x]
    - Alleen vind ik school leuk door mijn vrienden, en muziek/gym/tekenen zijn wel leuke vakken, verder haat ik hw, en leren. (A)

    - Geen idee, is dat een rage dan? (:
    - Daar weet ik ook niks van.
    - Ik wel hoor. Eigenlijk vind ik de meeste dingen wel leuk, behalve gym, haha. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1] Oh ja joh?
    2] Geen idee?
    3] Omdat school een veilige plek is, en je geen zeurende ouders hebt.


    live the life you love

    reyon schreef:
    1) Is daar dan een rage van? :8
    2) Omdat Rose stiekem terug was op een ander account, wat bijna niemand wist. Maar iemand heeft haar aan de mods verraden, dus heeft ze op dat account ook ban. (cat)
    3) Ik vind school soms ook leuk hoor. (:

    Dan maakt ze toch nog n account aan? (cat)

    - Oh ja?
    - Rose had een ander account en nu heeft iemand dat aan de mods verraden en is dat account ook geband en zijn ze nu allemaal boos op de verraadster.
    -Helemaal niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    1. Lol, lette ik eigenlijk niet op :'D
    2. Ik dacht dat een mod haar twitter volgde, en er zo achterkwam dat zei die Lyonnais was (:
    3. Nop Nop Nop

    Rose's geheim is geheim. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    1. Geen idee.
    2. Het is dat ze of verraden is door iemand, of de mods houden dr in de gaten op twitter.
    3. Soms is het leuk.