• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Leah Taylor Blairs
    Ik stapte ook uit en keek automatisch om me heen. Ook ik keek altijd overal of er iemand van Latin Killers was. Niet dat ik bang voor ze was, integendeel. Maar toch was het wel handig om te weten als ze er zouden zijn. Ik keek Alexander aan. 'Shots?' vroeg ik uitdagend.

    Tyler

    'Kan iemand vertellen waar dat verband ligt' gromde ik, en liep de keuken uit. 'Voordat jullie elkaar opvreten ofzo?'


    El Diablo.

    Jade Skyler Brighy
    'Ehm.. Zou misschien een van jullie me kunnen brengen. Ik zou er een grote som geld voor betalen.' Ik smeekte ze bijna. Mijn handen waren in elkaar verstrengeld. Ik wist dat ze geen taxi chaffeurs waren, maar ik wou niet in het donker over straat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dante Emilio Reyes
    Ik grijns "Nou mooizo" over haar schouder wiebelde ik met mijn wenkbrouwen naar Jayden. "En jij lekker warm" Ik leg mijn arm om haar middel en geef stiekem een kneepje in haar kont en leg mijn andere hand weer op haar schoot.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jayden Carters
    'Ik heb teruggestuurd, maarre waar zijn we?' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Catelinn


    Dante zat voor de zoveelste keer aan mijn kont, en ik schudde lachend met mijn hoofd. Op een gegeven moment kwam Tyler binnenlopen.
    ''In de badkamer, en als je nou vaker hier was dan bij je hoertjes had je het geweten'' snauwde ik hem toe.
    Ik zuchtte even. ''Het zal wel moeten, hè'' zei ik tegen het meisje.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 23:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayden Jason King
    Ik ontving Dante's wenkbrauwwiebel waar ik wel door grijnsde. Ik loop naar Tyler. 'Verband ligt in die la.' Zucht ik als ik naar een la wijs. Ik open de koelkast en haal er een cola uit. Ja ik bleef liever clean.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dante Emilio Reyes
    Ik pak Catelinn vast. "Nee, laat Tyler zijn eigen zaakjes lekker oplossen" zeg ik geïrriteerd. "Wat zijn we, taxi chauffeurs ofzo?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Peepz, ik ga slapen.
    Morgen kan ik wel gewoon de hele dag reageren, moet toch iets te doen hebben op school :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Met andere woorden ik moet haar terugbrengen? Gaat moeilijk aangezien mijn auto dood ergens ligt' grom ik. Ik gris het verband uit de la, en kijk hoe ik het beste dat kan verbinden.


    El Diablo.

    [slaap lekker!tot morgen! ik ook btw haha]

    Dante Emilio Reyes
    "Eigen schuld,moet je maar niet zo hard rijden Puto*, Ja je moet je eigen zaken leren oplossen wij gaan niet rijden voor jou hoeren" snauw ik.

    [*zelfde als Puta alleen dan mannelijk]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 23:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Is goed, slaaplekker..!]

    Destiny

    'Club huppel de pup, ik onthoud het nooit. Leah, hoe heet 't ook alweer,' grinnik ik.

    Alexander

    'Daar zeg ik geen nee tegen,' grijns ik wanneer we binnen zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    ''Je eigen schuld, Tyler'' beet ik hem toe, en aangezien Dante me terugtrok bleef ik rustig zitten, en leunde nog steeds op zijn brede, gespierde schouder. ''Ik kan in ieder geval geen auto rijden, ik knal zo tegen een boom aan'' mompelde ik.

    [en nu ga ik echt :3 ciaooo]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Skyler Bright
    'Het zal wel moeten, hè?' Zei ze tegen mij. Ik had ook het gevoel dat ik een tortelduifjes sfeer brak of zoiets. 'Heel erg bedankt.' Zei ik met een glimlach. Ik was van plan netjes te wachten. En als ik thuis was mocht ze ieder bedrag zeggen dat ze wou zolang het onder de 100.000 was. Toen ik tylers naam hoorde dat hij me moest brengen schoot een wenkbrauw omhoog. Ik had te vroeg gejuicht. Ik wou niet met hem mee. Straks dumpt hij me in een hoeren huis.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 23:17 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    'Dus nu is het opeens een hoer, niet verwacht dat ik dat ooit uit jouw bek zou horen' roep ik vanuit de keuken. Ik heb het uiteindelijk nog het verband eromheen gekregen. Gelukkig dan..


    El Diablo.