• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

Info over de bendes

The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.

Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!

Rollentopic

El Diablo.

Tyler

Ik had die Jade al teruggebracht, en was nu weer thuis. Door de herrineringen voel ik de pijn op mij rug erger, want vroeger negeerde ik het. Ik wist gewoon dat ik een beetje in elkaar gezakt liep, en deed nu de deur open. Ik liep de woonkamer door, gelijk naar de badkamer.

El Diablo.

Alexis Selena Bryce

Ik pakte mijn blackberry en ging op een bankje zitten in het park en zette mijn muziek aan. Ik hield van muziek en had al mijn hele leven gedanst.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Luca Jayden Carters
    'Óké, en nou ophouden met die shotjes van jou' zeg ik lachend tegen Leah.

That is a perfect copy of reality.

Jade Skyler Bright
    'Welke straat?' vroeg Tyler. Het was me niet eens opgevallen dat we noord in waren gereden. 'Seamenstreet 13.' Zeg ik vriendelijk. Het was niet diep. Je kon het vanaf hier al bijna zien. Hij reed richting mijn straat en ging erin. Ik zag mijn huis al staan. Het grootste huis van het noorden.

[Het loopt vrij lang door naar achteren :)]

I'm finally back, Finally after a Year break

HurtedHeart schreef:
    Jade Skyler Bright
    'Welke straat?' vroeg Tyler. Het was me niet eens opgevallen dat we noord in waren gereden. 'Seamenstreet 13.' Zeg ik vriendelijk. Het was niet diep. Je kon het vanaf hier al bijna zien. Hij reed richting mijn straat en ging erin. Ik zag mijn huis al staan. Het grootste huis van het noorden.

[Het loopt vrij lang door naar achteren :)]

[Wat een huis ;o]

Orlando Ever Jhonson

'Geen goor steegje? Wat jammer nou' lach ik, als ik het goed had was er een paar meter verder een meertje.

Don't be like the rest of them, darling

[O ik was telaat xD]

Catelinn

Ik grijnsde toen hij me dichter tegen zich aantrok. Ik ging op mijn tenen staan, bracht mijn hoofd langzaam naar de zijne, en stopte toen onze neuzen elkaar bijna raakten. Als antwoord op zijn vraag, gaf ik een vlinderlicht kusje op zijn lippen. Verschillende gedachten gingen door mijn hoofd. Wat als hij me wegduwde? Ging hij er op in? Of haalde hij gewoon één grote grap uit waar ik intrapte?

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Is het nog avond, of is het alweer ochtend+middag?]

[Vond het echt een kapot mooi huis had hem van WeHeartIt. En Jade haarvader is de rijkste van het hele noorden. dus daarom een mooi groot huis :)]

Luna Evan Wore

Ik lach. 'Wat moet jij in gore steegjes dan?' vraag ik uitdagend.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Demii0 schreef:
    [Is het nog avond, of is het alweer ochtend+middag?]

[avond, rond half9/9uur]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

HurtedHeart schreef:
    [Vond het echt een kapot mooi huis had hem van WeHeartIt. En Jade haarvader is de rijkste van het hele noorden. dus daarom een mooi groot huis :)]
    [Alle noordelingen hebben et toch luxe enzoow] [Najaa, ik vind het een mooi huis :)]

GelaarsdeKat schreef:
    Luna Evan Wore

Ik lach. 'Wat moet jij in gore steegjes dan?' vraag ik uitdagend.

[Zien jullie uberhaupt wat xd, het is immers avond]

Leah Taylor Blairs
    'Nee, ik drink lekker door,' zeg ik koppig. 'Ik kan goed tegen alcohol hoor,' zeg ik en ik kijk hem uitdagend aan. 'Ik ga dansen,' zeg ik dan en ik laat me van de stoel afglijden en loop de dansvloer op. Ik begin gewoon een beetje te dansen.