• Ik ben dus van plan om een blogding te gaan beginnen, en ik heb niet heel veel zin om eerst iedere website op te speuren en uit te proberen... (Ik ben lui.)
    Dus bedacht ik me, de Q-mensje hebben ook wel eens blogdingen/tumblr en zo. Dus bij deze: Welke site vindt je het fijnst om mee te "werken"? (En zeg er dan ook even bij als je toch bezig bent of bijvoorbeeld makkelijk en snel te begrijpen is of dat je toch wel wat tijd ervoor nodig hebt. Of er een ruime keuze "templates" is/ of die aanpasbaar is ezv.)

    Als je lief bent en reageert krijg je een koekje omnomnomnom.

    (flower)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:24 ]


    Are you lost?

    Tumblr, denk ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tumblr (':


    Ivar Oosterloo.

    Maar is Tumblr ook voor blogs en zo? Ik nam altijd aan dat dat altijd meer voor plaatjes e.d. was.


    Are you lost?

    Brisingr schreef:
    Maar is Tumblr ook voor blogs en zo? Ik nam altijd aan dat dat altijd meer voor plaatjes e.d. was.


    Wikipedia:
    Tumblr is een Microblogging-systeem om tekst, stilstaande en bewegende beelden, citaten, links en geluidsopnamen in een „tumblelog“ openbaar te maken.

    Je hebt een blog daar, en daar kun je plaatjes, text, bewegende beelden en audio op posten/rebloggen.
    Ik vind het fijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Punt.nl is ook best een redelijke websitehost, al heb je daar ook van die rare pro-ana dingen op zitten. Je zou daar even kunnen kijken?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    tumblr is van oorsprong een blog site. Is alleen een beetje verandert in meer een weheartit, naar mijn mening. Maar er zijn nog zat mensen die er echt nog op bloggen. yay.


    Remember when...

    Oké, dankjewel iedereen. Ik denk dat ik een een kijkje ga nemen op tumblrKOEKIES


    Are you lost?

    Brisingr schreef:
    Maar is Tumblr ook voor blogs en zo? Ik nam altijd aan dat dat altijd meer voor plaatjes e.d. was.


    Dat kan je zelf bepalen.
    Je kan er ook gewoon teksten doen enz (:


    Ivar Oosterloo.

    Blogger/blogspot. Veel verschillende templates, maar je kan ook je eigen templates samenstellen en zelfs met eigen foto's enzo. Ik vind het nu nog leuker omdat sinds kort je ook templates hebt voor het organiseren van je blog. Ik vind zelf de nieuwe template 'Magazine' leuk. =)
    Dan is alles niet meer gewoon in het midden onder elkaar. Zoals bij vele blogsites wel is. Dus ik vind Blogger/blogspot daarin heel origineel. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit ook op blogger. C: Vind het zelf ook handig werken, vooral het veranderen van templates ja, wat verschrikkelijk irritant is op tumblr omdat je dan eigenlijk al de hele HTML-code aan moet passen en daar kan ik niet mee overweg. (bloos)

    + Je kunt ook gemakkelijk zien hoeveel mensen op je blog hebben rondlopen neuzen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 14:32 ]


    Remember when...

    Tumblr


    Shoganai i ne~

    Tumblr, like everybody says.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ligt eraan. Tumblr is voor foto's het fijnst, maar als je echt dingen wil vertellen zou ik Blogspot gebruiken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.