• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    Begin:

    Iedereen doet een beetje zijn ding..


    El Diablo.

    Luca Jayden Cartens
    'Hoe bedoel je?' vraag ik. 'Hoe kan ik ooit terug gaan naar het noorden?' vraag ik.
    Ik loop wat rondjes door de kamer. Ik stop mijn mobiel en foto in mijn en zak.
    En ga op een stoel zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Leah Taylor Blairs
    Ik zie dat het Luca even te veel wordt en hij loopt weg. Destiny loopt hem achter na en ik laat ze maar even. Het heeft waarschijnlijk toch geen zin om met z'n alle naar hem toe te gaan. Ik richt me weer op Alexander en grinnik even. 'Weet ik toch, dat heb ik vaak genoeg gezien,' zeg ik grijnzend tegen hem. We hadden al wat geniale dingen meegemaakt met z'n alle.

    Catelinn

    Ik kon het niet laten om even te giechelen nadat hij me twee keer een knipoog gaf. Wat mankeert me? Ik zuchtte onhoorbaar, en stond op. Ik liep naar de koelkast, en pakte er een fles Jägermeister uit. ''Wie nog meer?'' vroeg ik, terwijl ik een glas voor mezelf inschonk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    'Het is daar heus niet verboden voor ons,' zeg ik dan. 'Dat ik daar niet mer naar toe ga betekent niet dat jij dat niet kan,' bemoedig ik hem dan. 'Je kan altijd wel met je zusje even afspreken, het probleem is. Als de Latins het zien kan ze gemakkelijk een pion worden dus je moet je het zorgvuldig en beschermt doen,' zeg ik en bijt even op mijn lip.

    Alexander Julian Rodriguez

    Ik begin te lachen, 'Wat staat ons vanavond te wachten? Weer eens een shot wedstrijd die ík win. Een gevecht die uitbreekt of ja jij mag het zeggen,' grijns ik dan nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben weg kom misschien zo weer terug ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dante Emilio Reyes
    Ik schudde mijn hoofd en haalde een flesje Carona uit de koelkast. "Vandaag niet aan de sterke drank" Ik leun tegen het aanrecht en kijk naar buiten. Demi was weggelopen, of weggetrokken iniedergeval iemand had haar nodig gehad en nu ben ik alleen met haar alweer. Bij andere weet ik mijn mond niet te houden met duizende schunnige opmerkingen maar wanneer ik voor langere tijd met haar alleen ben weet ik niet wat ik moet zeggen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jayden Carters
    'Wat jij geniaal noemt' roep ik naar Leah. 'Trouwens gaan we nog uit of hoe zit het?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [ Doeii doeii ;cc ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [doeidoei]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leah Taylor Blairs
    Ik kijk even op. 'Die jij gaat winnen?' vraag ik beledigd. 'Dat zullen we vanavond wel eens zien, want ik ben er heel zeker van dat ík die toch echt ga winnen,' zeg ik grijnzend. Mooi niet dat hij ging winnen, daar zou ik wel voor zorgen.

    Catelinn

    ''Vandaag niet aan de sterke drank'' zei hij, en ik knikte begrijpelijk. Ik moest ook niet te veel van dit spul drinken, en ik heb ervaringen genoeg gehad om dat écht niet te doen. Vroeger was ik vaak dronken, gelukkig ken ik nu mijn grenzen. Ik neem een grote slok, en voelde de alcohol branden in mijn keel. ''Het is rustig, gebeurt niet vaak'' zei ik, toen ik merkte dat bijna iedereen buiten ofzo was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HurtedHeart schreef:
    [Ik ben weg kom misschien zo weer terug ;)]

    [Oké]


    That is a perfect copy of reality.

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    'Dat is de Luca die ik ken, kom dan gaan we ons klaarmaken, het is nu toch al rond 8u,' zeg ik schouder ophalend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Ik knik. "net waren ze nog allemaal hier...ik hoop dat niemand domme dingen gaat doen want ik vind het wel ff lekker thuiszitten een avondje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Inderdaad'' zuchtte ik. ''Is lang geleden'' bedacht ik me toen. De afgelopen paar weken was ik alleen maar buiten bezig. ''Ik kan het wel gebruiken, denk ik'' zei ik. Ik pakte de fles Jägermeister, en maakte aanstalten om naar de woonkamer te gaan. ''Ga je mee?'' vroeg ik, aangezien de bank toch echt wel wat comfortabeler was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''