• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    Begin:

    Iedereen doet een beetje zijn ding..


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik sta op van het bad en kijk neer op Catelinn. "wat ben je van plan nu te gaan doen dan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Alexander xd, het is een jongen xd ]

    Alexander Julian Rodriguez

    Ik haal mijn schouders op, 'Oke,' zei ik en sloeg de deur daarna weer dicht. Ik wist niet waarom maar soms liet ik mijn emotieloze kant zien en anders mijn normale 'oke' kant. Weet ik veel hoe je die beschrijft. Als ik weer naar binnen loop richting de keuken gooi ik het pakketje op de tafel, 'Hey,' zeg ik dan tegen Luca en Leah. 'Waar was je?' vraag ik dan aan Leah, 'Heel de dag niet gezien,' mompel ik rustig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    ''Jij hebt ook altijd honger, is het niet?'' grijnsde ik, en keek hem even aan. ''Ze heeft het goed gedaan'' zei ik, doelend op zijn haar. Ik vond zijn vlechtjes leuk, maar ooit had hij het gemillimeterd en dat stond ook niet slecht. Automatisch haalde ik een hand door mijn golvende haren. Slechte gewoonte, ik kwam er maar niet van af. Ik zuchtte even.
    ''Wat ben je van plan nu te gaan doen dan?'' vroeg Dante, nadat hij opstond. Ik haalde mijn schouders op. ''Geen planning'' zei ik nonchalant, en ik lachte even.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice Hannah Carters
    Ik at mijn eten op en ging naar bed


    Luca Jayden Carters
    Destiny vraagt of ik mee uitga. Ik vind het goed en zeg ja.
    Ook vraag ik of Leah de foto terug wil geven.


    That is a perfect copy of reality.

    Destiny Milexia Maria Rodriguez

    Ik glimlachte, 'Fijn om te horen,' zei ik. Toen pakte ze de foto op en ik bekeek hem ook, 'Inderdaad een mooi meisje,' zei ik toen terecht. '
    Wie is het?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    GelaarsdeKat schreef:
    Lilly
    Ik rommel aan de deur of die open is en dat is hij! Dit is mijn kans, met het gevoel dat Sam ook buiten is ren ik in mijn Gore kleren naar buiten. Ik ren en ren maar ik bots tegen Bryce op. Shit. Bang kijk k hem aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dante Emilio Reyes
    "Ik kan er niks aan doen" ik fronste even mijn wenkbrouwen. Vervolgens haal ik mijn hand over mijn vlechten. "Klopt. Ze doet het ook al jaren" Ik grijns en grinnik. "dan mag het ook wel"
    Ik houd mijn hand voor haar om haar overeind te helpen. "Kom, straks verbrand mijn hapje. Ik laat je wel proeven et is heerlijk"

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:52 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Je weet toch wel dat Bryce en Tyler in de haven zijn..]


    El Diablo.

    Leah Taylor Blairs
    Ik grijnsde lichtjes toen Alexander vroeg waar ik geweest was. 'Gewoon ik verveelde me en ging een beetje rondlopen. Niet dat er buiten wel iets interessants gebeurde, maar oké,' zei ik. Soms wilde ik ook gewoon even alleen zijn. Maar dat liet ik voor het gemak maar even weg. Ik keek naar Luca. 'Wie is het dan?' vroeg ik weer terwijl ik de foto terug gaf.

    Luca Jayden Cartens
    Toen Destiny en Leah vroegen wie het was zei ik 'Das mijn 14 jarige zusje, ze komt uit het noordelijke deel. Ik mis haar'


    That is a perfect copy of reality.

    Annabeth December Claire

    De broekies geef ik elk een kaart en stuur ze naar hun kamer om ze vanbuiten te leren, jep, morgen was het vast: 'Mevrouw Claire, hoe ging de overhoring?' Nu voelde ik me flauw, maar iemand moest de rotklusjes opknappen...
    Ik begin wat in de keuken te prutsen, wetend wat er gaat komen, kon je mensen te lang en te goed kennen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ja ze rent heel lang, kan echt wel een half uur of uur zijn ofzo. Geen invloed op de tijd enzo.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Catelinn

    Grijnzend pakte ik zijn hand aan. ''Klinkt goed'' zei ik toen, en volgde hem naar beneden. Ik betrapte mezelf er op dat ik ook wel honger had gekregen, dus wat eten kon er wel in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sleepwel peops!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik knikte, 'Begrijp ik,' zeg ik dan eerlijk. Ik zou het best begrijpen hoe het zou kunnen voelen. Als Alex niet met me mee was gegaan en daar was gebleven bij het persoon dat je vader hoort te noemen. 'Jullie lijken wel erg op elkaar,' zei ik uiteindelijk nadat ik de foto had bestudeerd.

    Alexander Julian Rodriguez

    'Hmm, het was inderdaad saai,' geef ik eerlijk toe, 'Maar we gaan vanavond uit dus dat moet wel iets leuks uitpakken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.