• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

Info over de bendes

The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.

Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!

Rollentopic

Begin:

Iedereen doet een beetje zijn ding..

El Diablo.

Luna Evan Wore
    Ik glimlachte, wat hij natuurlijk niet zag. Ik keek om me heen. 'Dit ken ik niet volgens mij. Kom je hier vaker?' vraag ik aan Orlando

[Het doet me steeds denken aan Orlando Bloom, hoe zou dat nou komen xD]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Ik keek Lilly na, en voelde de tranen achter mijn ogen prikken. Aangezien Tyler er nog stond, hield ik me in en liet mijn blik emotieloos, terwijl ik nogsteeds op mijn plek stond.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Dante Emilio Reyes
    Ik glimlachte, die verdween als sneeuw voor de zon zodra Catelinn het doekje over mijn arm haalde. Ik geef een schreeuw en laat mijn vuist hard op de badrand neerkomen. Gelukkig kon dat ding niet zo makkelijk stuk. "kon je niet even waarschuwen??" Ik kijk Catelinn eerst geïrriteerd en daarna zielig aan.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

[Okaay waar kan ik inspringen? :3]

Alice Hannah Carters
    Ik zie dat de zon verdwijnt, maar ik heb toch echt geen zin om naar huis te gaan.
    Ik pak mijn mobiel en zet hem uit. 'Hoor ik teminste niks' denk ik. Ik pak mijn ipod en zet een ander nummer op.
    Ondertussen ga ik wel wat meer het noorden in.

That is a perfect copy of reality.

[ Thank uu ]

Destiny Milexi Maria Rodriguez

Ik sta in de badkamer en bedenk me wat ik vanavond zal gaan doen, gewoonlijk eens uitgaan en kijken wat er te krijgen valt of gewoon niksen en thuis blijven? Nou dat laatste was voor mij al uitgesloten dus ik liep uit de badkamer naar beneden om te eten, 'Wie is er allemaal?' riep ik het huis door. Geen idee wie er wel of niet was. Ik liep naar de keuken en schepte wat te eten op. 10 minuten later komt Alexander aangewandeld en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan, 'Vanavond gaan we weg,' zegt hij simpel en het enige wat ik doe is knikken.

Alexander Julian Rodriguez

Met een knorrende maag loop ik de trap af, 'Wie is er allemaal?' hoor ik Destiny's stem door het huis galmen. Zonder er op te reageren loop ik de keuken binnen waarna ze me met opgetrokken wenkbrauw aan kijkt. 'Vanavond gaan we weg,' zeg ik dan simpel waarop ze knikt. Ik schep voor mezelf ook wat eten op en eet het dan zorgvuldig op.

Nathaniel Rivera

Ik rij net het gebied van de noordelingen binnen als ik nog een paar mensen zie rond zwerven. Ik haal mijn schouders op waarna ik naar binnen loop, even eet en me dan alvast begin klaar te maken voor, wat? Ik had helemaal geen planning maar ach, ik zou het uiteindelijk wel zien.

The duty of youth, is to challenge corruption.

- Dubbelpost

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:25 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[wat was je?]

Jade Skyler Bright
    Hij zette de airco aan, maar ik voelde me slaperig. Ik probeerde de deur open te doen, maar hapij was opslot. Het was slaapgas. Ik was erin getrapt. Ik voelde hoe alles zwart werd.

Ik voelde een koude ondergrond dat aan mijn huid plakte. Ik opende mijn ogen, maar zag niet. Het was hier helemaal donker. Ik haalde mijn iPhone uit mijn binnenzakje en scheen door de ruimte. Een duidelijke kelder. Ik tikte mijn vaders nummer in. Ik zou vermoord worden omdat ik wegliep, maar ik wou niet dood of hoer worden. Fuck geen bereik. Ik liep het trapje op en teok aan de deur. Geen beweging. Ik klopte op het hout. Ik kon er niet doorheen, maar geluid wel. Dsn maar gillen. Gelukkig had ik een goed strot. 'Laat me eruit!' Gilde ik zo hard als ik kon. Iemand moest het wel horen.

I'm finally back, Finally after a Year break

Tyler

'En jij, meekomen!' schreeuw ik, en trek haar aan haar haren mee. Ik trek haar naar mijn auto, en duw haar in de kofferbak. Daarna rijd ik naar de haven, waar al een aantal andere meisjes stonden. Ik trok haar er weer simpel uit, en duwde haar naast een meisje. 'Je weet wat je moet doen' grijns ik. Ik ga bij een aantal andere pooiers staan, en rook wat joints met ze.

El Diablo.

Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

Ik beet even op mijn lip. ''Sorry'' zei ik zacht. Ik pakte nu het verband. ''Het moet strak zitten, dus het kan misschien even pijn doen'' zei ik. Ik bedacht me dat het wel slim zal zijn als ik hem nu zal waarschuwen, voordat hij het bad molde. Ik wikkelde het verband om zijn arm heen, en toen ik klaar was trok ik er nog hard aan, zodat het strak zou zitten en het bloeden zal stoppen. Ik zette het vast. ''Klaar'' glimlachte ik.

[Ik ben Bendelid Crystal Murderers]

Ik gilde luid toen hij me aan mijn haren trok, en me vervolgens de kofferbak duwde. Uiteindelijk kwamen we aan bij de haven, en ik zag dat er nog meer mensen stonden. Ik keek even om me heen, maar hield me groot.

Luca Jayden Carters
    Ik reed terug naar het bendehuis. Ik zag twee medeleden.
    Ik zeg 'Hehe eindelijk! Waar waren jullie de hele dag?'

That is a perfect copy of reality.

Dante Emilio Reyes
    "Klaar" glimlachte ze na er een laatste ruk aan gegeven te hebben en het vast zet. "Dankje, dit was stukke beter dat dat andere" Ik knik naar het ontsmettingsmiddel maar kan een grijns niet onderdrukken. Dat heb ik altijd bij haar. Ik weet niet waarom. Ze gaf me een apart gevoel, maar vertrouwde haar nog niet genoeg om de ware ik te laten zien, vandaar die opmerkingen ook altijd. Ik werp een blik op mijn horloge. "Wat moet je doen?" vraag ik.