• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    Begin:

    Iedereen doet een beetje zijn ding..


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik knikte met mijn hoofd naar rechts voor ik die kant op liep. "De broekies moeten thuis zijn voor we straks een dood op straat vinden. Ze hebben nog een hoop te leren" ik zucht diep.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Samantha Lauren Billington

    ''Gaat het wel met jou?'' vroeg Lilly kleintjes, en ik glimlachte. ''Maak je maar geen zorgen om mij, ik red het wel'' zei ik toen. Ik wou zó graag dat Lilly hier wegging, helaas ging dat moeilijk. Ze was mijn kleine, onschuldige zusje, ik kon dit gewoon niet aanzien..

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    Ik knikte even. Ik liep ook naar rechts, en keek even om me heen. In de verte waren een paar mensen te zien die dealden, twee anderen vochten, maar verder was er niks speciaals.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Het was een rustige avond. Pas toen we de paar bij de hoerenbuurt vandaan hadden gesleept en onderweg terug waren werden we beschoten. Ik Greep ze bij hun nekvel en Gooide ze achter een auto. "Heer sta mij bij voor ik ga zondigen" gromde ik terwijl ik achter een muurtje dook. "PUTA" schreeuwde ik terwijl ik terug schoot. Een reeks spaanse scheldwoorden volgde.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:25 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    Traag en tegen mijn zin ruimde ik de keuken op, wat haatte ik dit deel van mijn verantwoordelijkheden...
    Hopelijk was Dante hier snel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [The latin killers praten zo snel dat ik het niet eens meer volg xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [hahaha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    Ik schrok even van de plotselinge schietpartij, en dook achter een muurtje. Een persoon stond op een plek waar hij één van ons gemakkelijk kon raken, en hief dan ook zijn geweer. Ik vloekte, en richtte. Ik schoot, mis natuurlijk, en er sprong een autoruit kapot. ''Buk!'' brulde ik, maar voordat Dante kon antwoorden duwde ik hem op de grond en dook er achteraan, waardoor we op het nippertje de kogel ontweken. Ik sprong weer overeind, schoot nogmaals, en raakte zijn borst. Bingo. Ik richtte me weer op de andere personen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Orlando Ever Jhonson

    'Heey!' Hoorde ik iemand roepen en ik keek opzij, Luna kwam naar me toe gelopen en ik stopte met fietsen, 'Ben je ergens naar op weg of ben je gewoon wat aan het fietsen?' Vroeg ze 'Het tweede' Andwoorde ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lilly Emalia Billington
    Ik keek achter me. 'hoorde ik wat?' ik hoorde niks meer. Dat rode licht irriteerde me zwaar en ik wilde dat het vrolijk licht was en dat dit een normaal huis was en dat ik naar buiten mocht. Ik wilde roken, wist dat het niet mocht. Mn leven was toch al verpest. Ik durfde het alleen niet te vragen aan Samantha, bang dat ze boos zou worden. Ik wilde weg, maar ook blijven, bij Samantha. Als ik een kans zag te ontsnappen zonder Sam, zou ik dat dan doen? Ik wist het niet, maar er kwam in ieder geval nu geen ontsnapping. 'Kwam Tyler jou nog halen?' vroeg ik aan haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dante Emilio Reyes
    Ondanks dat Catelinn me wegduwde werd ik geschampt door een stukje kogel dat was afgeketst. "Hijos de puta*" siste ik van de pijn. Ik duw Catelinn van me af en richt me op de rest terwijl ik de broekies een waarschuwende blik wierp. Hoe snel het gekomen was, hoe snel het ook voorbij was. Mijn arm bloedde en woest greep ik de broekies bij hun nekvel terwijl ik "lopen" siste. "Ik heb miljoenen keren gezegt in de buurt te blijven" snauw ik als we bijna bij het huis zijn en ik ze nog steeds stevig bij hun nekvel vast heb.

    [*hoerenkind/kind van een hoer]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:32 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alexis Selena Bryce

    Ik liet me op de bank vallen en zette de tv aan. Ik was al een tijdje geadopteerd en had het nu goed, heel goed zelf. Dure merk kleding, tassen, schoenen echt alles merk iets waarvan ik een jaar geleden niet van had kunnen dromen. Ik zuchtte even bij de gedachte aan mijn broer. Ik miste hem meer dan wie dan ook. Mijn ouders haatte ik, ik sprak ze wel regelmatig, maar dan deden ze net of ze niks hadden gedaan. Vandaag zouden ze weer komen echt iets waar ik geen zin in had. `Alexis kom je naar beneden je ouders zijn er` riep me adoptie moeder en ik liep naar beneden. We hadden op de eerste verdieping ook een woonkamer net zoals op de begane grond. Ik ging zuchten aan de tafel zitten. "Dus jullie wouden me spreken?" zei ik verveeld. "Eeeuh ja..." begon Miranda (me echte moeder). "We hebben afgesproken dat je bij ons terug komt we zijn helemaal clean dus we nemen je terug in huis" vervolgde me vader haar. "WAT?!!?! WIE DENKEN WEL NIET DAT JULLIE ZIJN JULLIE KUNNEN ME NIET TERUG NEMEN IK BEN GEEN DING!!" schreeuwde ik naar ze en stormde het huis uit, stapte in mijn audi cabrio en reed weg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Luna Evan Wore
    Ik glimlachte. 'Goed. Als ik en fiets had was ik mee gegaan. Maarja. Ik kan ook wel mee rennen, of wil je niet dat ik mee ga?' vroeg ik aan hem. Ik streek mijn haar naar achter.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alice Hannah Carters
    Ik loop van het water weg, naar de andere kant. Ik loop naar een straat. Verderop in de straat zie ik twee personen. Ik ren naar ze toe. Als ik dichterbij ben, zie ik dat het Luna en Orlando zijn. Ik zeg 'Heey allebei'


    That is a perfect copy of reality.

    Samantha Lauren Billington

    ''Volgens mij wel'' zuchtte ik. Ik kreeg zo ongeveer 5 of 6 dagen per week minimaal 2 klanten, geen idee hoeveel Lilly er kreeg. Een paar voorbijlopende mannen bleven stilstaan voor het raam, en geïrriteerd schoof ik de gordijnen dicht.


    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    Ik keek met een pijnlijk gezicht naar de arm van Dante, die zeker weten verzorgd moest worden. Ik besloot hen maar te volgen, en toen we eenmaal bij het huis waren aangekomen opende ik de deur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik gooide de broekies naar binnen zodra Catelinn de deur had opgegooit met scheld woorden er achteraan. "uit mijn zicht! Ik zweer tot god als jullie nu niet naar jullie kamer gaan dat het niet prettig word" snauw ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]