• Bestaan de Naruto fans nog?

    Fan meldt zich hier!
    Wie nog meer?

    Ik ben niet zo van shounen en series die echt heel veel afleveringen hebben, maar ik zie op tumblr heel veel gifs enzo en ik heb er niets op tegen. c:


    wth.

    Nope, FMA fan over here


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen grote fan, maar zo nu en dan heb ik periodes dat ik het weer volg. Dan kijk ik maandenlang niet, zodat ik ineens weer veel te zien heb.


    Til hug og blod.

    Mayfly schreef:
    Ik ben niet zo van shounen en series die echt heel veel afleveringen hebben, maar ik zie op tumblr heel veel gifs enzo en ik heb er niets op tegen. c:

    Gelukkig bestaan de anime fans nog wel hier!
    Welk series vind je wel leuk?

    FighterBeat schreef:
    Geen grote fan, maar zo nu en dan heb ik periodes dat ik het weer volg. Dan kijk ik maandenlang niet, zodat ik ineens weer veel te zien heb.

    Begrijpelijk, ik heb een hekel aan wachten voor nieuwe episodes.

    Naruto wordt steeds kutter, als je het mij vraagt ;x


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Naruto wordt steeds kutter, als je het mij vraagt ;x

    Ik heb het al super lang niet meer gekeken, maar ik vond het vroeger geweldig maar ben er nog steeds een trouwe fan van, ik lig alleen erg achter D:

    Loveless schreef:
    (...)
    Gelukkig bestaan de anime fans nog wel hier!
    Welk series vind je wel leuk?


    Ik ben meer van de shoujo series, eigenlijk! Maar ook van de mooie anime, en yaoi/shounen-ai. Ik vind Kimi ni Todoke, Lovely Complex, Honey and Clover, 5 Centimers per Second en No.6 geweldig. Nouja, als je op mijn mal kijkt, zie je wel welke series ik heel leuk vind en kijk. c:


    wth.

    Naruto heeft me eigenlijk nooit echt getrokken, nu ik het me bedenk.
    Atm ben ik bezig met Fairy Tail, wat met de aflevering naar mijn mening gaver wordt :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb niet veel met anime, maar wel met jdrama's. Sommige drama's zijn gebaseerd op anime's, en dan heb ik vaak wel de neiging om ze te kijken, maar zie dan vaak weer een nieuwe drama en ga die dan kijken etc. etc. :')
    Maar ik moet nog maar eens beginnen met anime kijken.. Alleen Naruto is niet echt m'n genre en er zijn zo veel afleveringen.., geef mij maar korte drama/romance anime's (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ga je me slaan als ik zeg dat ik ooit ben begonnen aan episode 1, maar het nooit heb afgemaakt? ;ss


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oww, ik ga je slaaaan! :O

    NO PLEASE DON'T! ~ik ga al kijken ~! (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Doen! D:
    Anders ga ik je vorken :Y)

    Loveless schreef:
    Doen! D:
    Anders ga ik je vorken :Y)


    Als jij mij vorkt ga ik jou terugvorken.
    (wbw)


    | Reality is for people that lack imagination |