• Goedenavond (:
    Ik heb aanstaande dinsdag voor het eerst bijles. De student komt dan bij mij thuis en gaat me dan bijles geven. Alleen ik heb nog nooit eerder bijles gehad. Dus ik ben best benieuwd, maar aan de andere kant heb ik er helemaal geen zin in (cat).
    Om dit topic nuttig te houden: heeft iemand hier bijles en wat vind jij daarvan?

    Edit: Daarnet heb ik mijn eerste echte bijles gehad (: En ik moet zeggen, ik heb nu meer geleerd dan alle lessen in de eerste periode van school (':
    Oh en de 'student' was best schattig(krul)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 15:49 ]


    A line is a dot that went for a walk.

    Ik had vorig jaar op school ooit bijles gehad voor wiskunde. Dan moest je elke week het achtste uur naar de mediatheek en kreeg je bijles van iemand uit een hogere klas. Het heeft zeker geholpen voor mij.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 21:11 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik had in de eerste bijles Frans, maar dat ging echt nergens over (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb bijles voor wiskunde, ik vind het vooral fijn, ook vervelend, maar ik haal wel 6'en in plaats van 1'en (:

    Bijles wiskunde gehad, maar dat was met een hele groep. Nooit wat van opgestoken, want iemand anders heeft later mijn eindtest gedaan zodat ik de taart won.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Is het een student? :9~ Hoe ziet die eruit? Haha nee sorry.
    Ja ik heb bijles gehad, dat suckt hard vond ik :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Bijles Engels sinds 3 weken, dan ga ik elke week naar mijn school toe, na schooltijd zit daar de organisatie die dat regelt voor mensen uit mijn woonplaats en daar in de buurt.

    En ik moest gelijk elke dag iets aan Engels gaan doen, want overmorgen heb ik de toets.
    Maar het helpt wel! Ik heb de woordjes en werkwoorden nu beter in mijn hoofd.

    Nog nooit gehad, heb ik toch niets aan. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb het gehad voor Natuur- en Scheikunde. En het hielp een F.
    Maar de zus van mijn toenmalige vriendje heeft me 2 zevens bezorgd door 1 les XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb bijles Wiskunde. : D Hij is vet aardig en komt altijd naar mijn huis. :9~


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    En nu wil ik een foto :9~ -ik vind het woord 'student' enorm interessant-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Milim schreef:
    En nu wil ik een foto :9~ -ik vind het woord 'student' enorm interessant-

    Ik heb ook nog geen idee hoe hij eruit ziet. (krul)


    A line is a dot that went for a walk.

    Nooit gehad :')
    Voor welk vak heb je bijles? + Laat me weten of hij leuk is, ik denk hetzelfde als Milim :'D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Crime schreef:
    Nog nooit gehad, heb ik toch niets aan. (':

    Ik denk dat ik nog eerder bijles zou geven dan krijgen (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik nog eerder bijles zou geven dan krijgen (nerd)

    Ja, ik ook. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Drie jaar geleden had ik me opgegeven voor bijles voor wiskunde, maar dat is er nooit van gekomen ._. Maar dat geeft niet, ben wel geslaagd :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.