• Hii. Ik heb vaak de neiging om mijn vingers te knakken. Ik doe dit zeker wel elk uur. Het gaat gewoon automatisch, maar nu wou ik weten of dit schadelijk is of niet?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat geluid als zij haar rug knakt... Het lijkt net alsof ze hem breekt D: Opeens zo'n hele hard, natte KRAK!

    Maar het is niet schadelijk. Het is overigens ook niet speciaal goed fso, ondanks wat die mensen die je gewrichten kraken beweren.
    Leuk weetje: Een chirurg wou het uittesten. Hij heeft vanaf halverwege zijn studie tot zijn pensioen iedere dag alleen de vingers van een hand gekraakt. De andere hand deed hij dat nooit bij. Na al die jaren kon hij geen enkel verschil merken in zijn vingers. Nu is dat niet helemaal wetenschappelijk onderzoek, maar meh. Is awesome :Y)


    Ligt er aan, soms zijn het meerdere achter elkaar 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ligt er aan, soms zijn het meerdere achter elkaar 8D


    Weet je wat me echt eng lijkt? Als ik je een mep geef op je rug en dan kraakt je rug zo D:


    quidquid excusatio prandium pro

    1 ding weet ik zeker: het gaat na verloop van tijd, LELIJK eruit zien.
    alsof er extra lagen vet eromheem zit.of extra huid die aan alle kanten puilt.
    dus niwt doen. want die van mij zien er daardoor niet al te mooi uit.


    -

    Volgens mijn zus kan het schadelijk zijn als je het te vaak doet. Maar het is niet per definitie slecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is wel schadelijk. Ik doe het ook, zeer vaak en mijn vader heeft het eens aan de osteopaat gevraagd. Als je het vaak doet, kan je reuma enzo krijgen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dodsspillet schreef:
    1 ding weet ik zeker: het gaat na verloop van tijd, LELIJK eruit zien.
    alsof er extra lagen vet eromheem zit.of extra huid die aan alle kanten puilt.
    dus niwt doen. want die van mij zien er daardoor niet al te mooi uit.


    Waaat oO Bij mij dus echt niet hoor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rooskens schreef:
    Ik geloof van wel, ik heb dat ooit ergens gelezen..


    Meer kans op gewrichtsklachten, als reuma etc. volgens mij.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik knak mijn duim om de minuut en het wordt er echt niet erger op ofso..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Knakken is leuk *O*


    Alis volat propriis.

    Naar het schijnt wel, maar ik heb eigenlijk geen idee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Met mate is het niet erg.
    Soms voel ik gewoon spanning in mijn vingers/voeten/enkels/pols/rug (na bv. op Wii of na het studeren) en dan kraak ik ze wel eens. Dat doet deugd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    http://www.advalvas.vu.nl/nieuws/2-algemeen-nieuws/594-ig-nobelprijs-voor-vingers-knakken.html
    Nee dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe dat ook altijd, en mijn vader roept dan: 'Hou op, daar krijg je reuma van!'
    Geen idee of dat echt zo is. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DarkSavior schreef:
    http://www.advalvas.vu.nl/nieuws/2-algemeen-nieuws/594-ig-nobelprijs-voor-vingers-knakken.html
    Nee dus.


    Hah, dus dat was die chirurg!


    quidquid excusatio prandium pro

    Je kan er reuma van krijgen.


    Save me from myself.