• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!

De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...

Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic

The Tributes:

District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ

Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!

Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien

(Copyright; TheRumIsGone)

Regels:

-Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)

De Arena:

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]

help

Avani - 4 - Bos
    Ik glimlach even en haal de twee thermossen uit mijn rugzak. "Avani, trouwens", mompel ik terwijl ik de thermossen vul. "Of gewoon Avan. District 4." Ik staar naar het heldere water en vraag me af of we van het ander water zouden kunnen drinken als we dat waterzuiveringsspul erbij deden. het lijkt me sterk. Het water leek eerder vergiftigd, niet gewoon vuil. "Bedankt, trouwens", mompel ik terwijl ik opsta.

help

Space schreef:
    ( mijn gedicht voor lieve Marella die ik een kuttige dood heb laten sterven:

Hoi Marella,
    Ik hou van nutella
    Maar ik hou ook heel veel van jou
    En het water waarin je nu ligt was blauw
    Maar nu is het rood
    Want je ging dood
    Het meisje van 2 heeft je gezicht opengereten
    Terwijl jij van angst in je broek zat te scheten.
    Een pijl heeft jouw keel doorboord
    Ja dit was een brute moord
    Dit is vaag
    Maar ik mocht jou graag!
    )

(Dit... is... gewoon.. awesome... echt geniaal, gewoon. En sweet dreams :))

help

Jayden Jason Bright
    'Graag gedaan.' Zeg ik met een bescheiden glimlach. Ik was niet bepaald een moordenaar. 'Laten we maar naar de stad gaan.' stel ik voor. Ik sta op van mijn hurk en loop voor Avani door het dichte bos. Weer komen we bij de gracht en kijk voor stenen. Daar was een brug. Ik liep een stukje terug zodat we beschut konden lopen. Aan de waterrand kon je vermoord worden. Ik pakte een klein flesje toen we bij de brug waren en dompelde het onder in het water zodat het gevuld werd. 'Dit is natuurlijk vergiftigd water. Ik dompel mijn pijl punten hier mee om zodat er gif op zit als ik iemand neerschiet. Het gif gaat via het bloed naar het hart wat dus een hartstilstand veroorzaakt.' Zeg ik wijs. Ik liep het gebouw in bij de brug en keek even door het raam of ik iemand zag of niet.

I'm finally back, Finally after a Year break

Avani - 4 - Stad
    "Er zit teveel water bij dat gif. Tegen de tijd dat je er iemand mee neerschiet, is het al opgedroogd. En trouwens, dat zou willen zeggen dat het gif in aanraking met je lichaam werkt, ik ben daarnet de gracht overgezwommen, dus tenzij je het water en het gif kun scheiden, heeft het geen nu", mompel ik. Ik loop voorop over de brug. Ikk zwem liever, maar dit gaat toch even snel. We komen aan bij een huis. Wel, meer een ruine van een huis. Ik bekijk het. De muren zijn verrot door het vocht dat rondhangt en de vloer is een beetjke doorgezakt, waardoor die onder water staat.

help

Jayden Jason Bright
    Ik denk na bij haar verklaring. 'Wat je net zeg klopt wel, maar gif zinkt. Gif is zwaarder waardoor je als je zwemt niet veel last had. Plus je had voor je mij tegenkwam geen wonden. Maar het gif aan hè oppervlak is vrij weinig daarom laat ik het ook in de zon staan zodat het water verdampt en het gif een groter gedeelte inpikt. Gif kan je ook zien als Alcohol. Het isgemengt met water maar door het water te verdampen wordt het puur wat het dus wel dodelijk maakt.' Leg ik verder uit. Ik kijk naar het verrotte huis. Het stond op instorten. Ik liep door de voordeur waardoor je luid gekraak hoorde en keek ven om me heen. Mijn pijl en boog gespannen. Er was niemand. Rustig begon ik te lopen maar ik keek even achterom om te kijken of Avani me wel volgde.

Avani - 4 - Stad
    "Gif kan ook verdampen", mompel ik stil. En hij is sowieso nieits met het water dat hij op zijn pijlpunt heeft gedaan. Als gif zwaarder is, bestaan de bovenste lagen uit puur water - al dan niet vervuild - alleen. Ik zucht, geen zin om heel mijn uitleg te doen. Het begint te schemeren en ik vraag me af of het Capitoolse schemer is of echte schemer.

help

Cymbeline - 5
    De schemer slaat in wanneer ik langzaam met mijn ogen knipper. Ik wrijf kort in mijn ogen en ga dan langzaam overeind zitten. Mijn keel voelt vlak. Hoe lang zou ik geslapen hebben? Ik kijk onbewust op naar Glynn. "Nog iets gebeurt? Als de nacht straks valt kan hij gaan slapen, en zal ik het bos in trekken om te jagen. Voedsel en water. Wapens hebben we al.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Alice Rue - 11

Ik rende direct weg zoals Jayden me opgedragen had en keek snel om me heen, links van me zag ik een gebouw met het dak net zo ingebogen zodat ik er kon schuilen, in een paar seconden klom ik via de regenpijp op het dak en drukte mijn rug plat tegen de grond, zacht fluit ik het deuntje en hoop ik dat Jayden veilig is.

Don't be like the rest of them, darling

Glynn - 4

Cymbeline gaat overeind zitten en kijkt naar mij. Ik schud mijn hoofd. "Nee,gelukkig niet." Zeg ik zachtjes. "Wat voor wapens heb je meegebracht. Ik ga wat rechtop zitten.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Jayden Jason Bright
    Ik hoor zacht gefluit. Het was Alice haar deuntje! Zachtjes fluit ik mijn deuntjecdat net als bij Alice haar deuntje versterkt wordt door de spotgaaien. 'Gif kan ook verdampen.' Zegt ze stil. Ik wou protesteren dat het alleen zou verdampen bij 50 tot 100 graden, maar ik hield me in. Riviertjes en plassen lagen gewoon overal rond ons. Hetleek ook steeds meer te worden. Net als Atlantis van duizende jan geleden. Ik keek naar een huisje dat niet onderwater stond en een stevige bouw had. Ik voel aan de stenen die droog en stevig staan 'Di huis is stevig.' Zeg ik peinzend. Het was in iedergeval beter dan de andere huizen.

Cymbeline - 5
    Mijn schouder protesteert iets wanneer ik voorover buig om de set werpmessen en drietand onder alle andere spullen vandaan te halen. "Het was zo'n chaos." Ik laat mijn vingers kort over het lemmet van één van de messen gaan. Capitoolsmessen. "Ik vraag me af wie er dood zijn." Dat kleine meisje uit 11? Lizzie? Ik frons mijn wenkbrauwen licht en leg dan de messen weer weg. "Deze arena is.. Álles behalve daar waar ik op gerekend had. Al dat water.. Het lijkt wel alsof we zinken."

Feel the fire, but do not succumb to it.

Alice Rue - 11

Een zucht ontsnapt mijn mond als ik Jayden zijn deuntje hoor dat versterkt word door de spotgaaien, ik keek of ik kon pijlen waar het vandaan kwam.

{Eerste uur vrij :Y) Moet pas over een kwartier weg.. ben liedjes op mn mobiel aan het zetten.. Was een heel zinvol berichtje}

TheRumIsGone schreef:
    {Eerste uur vrij :Y) Moet pas over een kwartier weg.. ben liedjes op mn mobiel aan het zetten.. Was een heel zinvol berichtje}

{ Yah, ik heb ook 1e uur vrij :3 }

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Space schreef:
    (...)

{ Yah, ik heb ook 1e uur vrij :3 }

ik kwam er vanochtend achter.. But who cares.. Kan ik lekker nog even op Quizlet}