• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    Elistar - 2
    "Ik zou zeggen... Begin met het gezicht." Ik grijns gemeen naar Marella en pak een zwaard uit de Hoorn. Er blijft nog een rugzak over en een paar speren. Ik pak het gewoon allemaal en leun op de speren alsof het een wandelstok is.

    (Er zit trouwens wel een weerhaak aan die pijlen.. XD)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:15 ]


    help

    [Je kan niet zomaar in het bos komen. Je moet of lang zwemmen 10 à 20 minuten of een brug zoeken die lastig te vinden zijn.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madilaine - 2

    "Ik zou zeggen... Begin met het gezicht." Hoor ik Elistar zeggen. Ik grijns gemeen. "Wat zonde van dat mooie gezichtje.." Zeg ik terwijl ik een mes pak. "Doe het alsjeblieft snel." Hoor ik Marella fluisteren. Ik lach hardop. "Dat was ik helemaal niet van plan.." Ik pak het mes en laat het over haar gezichtje glijden.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ja, zie ik net ook (: Pas hem even aan.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Ik zit in de stad... Sam is trouwens nog niet dood XD)

    Sam - 11
    De andere Tributen lijken druk bezig met de anderen, ik zie mijn kans en begin de stad in te rennen zo snel ik kan.

    Elistar - 2
    Grijnzend kijk ik toe terwijl Marella het uitschreeuwt van de pijn.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:18 ]


    help

    { Je moet trouwens de doden even doorstrepen strakjes :3 )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ik jammer kort wanneer de pijl zijn been raakt. Uit reflex trek ik hem eruit. De wond in mijn schouder negerend. "Kiezen op elkaar, Glynn. Het komt goed. Even rennen en dan zijn we veilig." Ik verstrengel onze handen met elkaar, leg de wapens en rugzakken om mijn goede schouder en laat hem op mij steunen terwijl ik rondkijk. "Een brug. We moeten Lizzie achterna. Ze ging die kant op." Ik loop vrijwel meteen die richting op en in een zo snel mogelijk tempo zoek ik dezelfde brug op.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Space schreef:
    { Je moet trouwens de doden even doorstrepen strakjes :3 )

    (Yep... James is al dood... Wie is er nog dood?)


    help

    [Carter]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lizzie - 7
    Ik grijns bij het zien van mijn tas. Ik heb geluk gehad; gedroogd eten, een zaklampje, een drinkfles (die ik natuurlijk zelf maar moet zien te vullen) en een mes. Tenminste een wapen. Niet mijn lievelingswapen, maar het kon er mee door. Ik ritste de tas weer dicht en rende verder. Al snel begon ik uitgeput te raken. Ik rende nog ongeveer een half uurtje door, totdat ik echt niet meer verder kon. Ik begon in een boom te klimmen en legde mezelf zo neer dat ik er niet uit kon vallen. Ik wist dat het nog geen nacht was, maar toch viel ik al snel in slaap.




    [ik weet het, het is nog lang geen nacht, maar ik moet naar bed, en anders dan kan er opeens iets met mijn poppetje gebeuren.... Ik ga slapen, Lizzie gaat slapen, please don't do something mean to her? (flower)]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Madilaine - 2

    Het meisje schreeuwt het uit van de pijn. Als ik klaar ben met haar gezicht guts het bloed er van alle kanten uit. Ik wenk Elistar en wijst naar de bijl die er nog ligt. Ik grijns gemeen. "Klaar voor de grote finale Capitool?" Grijns ik gemeen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Ben je al in het bos? O_O XD)

    Sam - 11
    Heel erg op mijn ongemak doorkruis ik de stad en kom na een halfuur rennen bij de rand van de stad terecht. Er is een enorme gracht. Ik vloek, geen brug te zien. Aan de overkant is er bos. Kon ik daar maar heen...

    Elistar - 2
    Ik pak de bijl en geef hem aan Madilaine. "Aan u de eer, jongedame."

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:24 ]


    help

    Jayden Jason Bright
    Ik stond nu in een huis bij het raam als ik iemand het uit hoor schreeuwen. Het is Marella van mijn district. Ik grom even kort en span mijn boog aan. Ik zou haar niet moeten doden, maar dit was martelen. Ik sloot een oog en hield mijn adem in. Ik liet los. Mijn pijl suisde door de lucht. Recht is marella's keel. Nu was ze opslag dood. Beter dan gemarteld worden. Na geschoten te hebben dook ik ook meteen weg zodat ze me niet zouden zien.
    [Als dit niet mocht. Ik ving namelijk alleen op dat ze dood ging. Schrap je dit bericht ;) dan telt hij gewoon niet.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@Tolkien:

    Ashby schreef:

    Lizzie - 7

    Ik zie de vage contouren van een brug en opgelucht ren ik erheen. Ik bereik de brug zonder moeite en al snel ben ik weg uit de stad. Ik ren het bos ik en voel me meteen een stuk veiliger. Mijn rode haar zal wel opvallen, maar daar maak ik me even geen zorgen om. Ik ren zo ver ik kan en rust dan even uit om mijn tas te controleren.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Glynn - 4

    Met Cymbeline aan mijn hand ren ik het bos in, mijn been deed pijn maar ik negeerde het. Ik rende door.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.