• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    HurtedHeart schreef:
    [Ik ben hier tot 14.53 :) dan moet ik naar de tandarts. Wish me luck.]


    { * Geeft virtuele knuffel * Kuttig :/ }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Mag Jayden haar redden zodat je haar alleen maar licht gewond maakt? :D because Alice means very mutch to Jayden :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Space schreef:
    (...)

    { * Geeft virtuele knuffel * Kuttig :/ }
    [*Geeft virtuele knuffel terug* thanks moet boren D: dan gelukkig wel verjaardag van me oma gezellig :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Good luck! Ik moet zometeen naar piano les ben daarna weer terug ^^]

    Alice Rue - 11

    'Hallo daar.' Grijnsde het meisje terwijl ze met een mes in haar arm naar me toe kwam lopen, 'Nog een paar laatste woorden?' Voegde ze eraan toe terwijl ze steeds dichterbij kwam, wat moest ik doen? Hard gillen? Snel wegrennen? Gillen wouw niet want uit mijn keel leek geen geluid te kunnen komen, ik draaide me van het meisje weg en probeerde naar de muur een eindje verer op te rennen.


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    [Mag Jayden haar redden zodat je haar alleen maar licht gewond maakt? :D because Alice means very mutch to Jayden :)]


    { Ik heb geen toesteming om haar te vermoorden, ik gooi strakjes een mes in der arm als mislukte poging omdat jij haar wegtrekt ofzo. Maar met Madi mag je niks doen, geheh. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Avani - 4 - Stad
    Ik blijf even zitten terwijl ik mijn wonde bestudeer. Daarna stel ik vast dat stilzitten in de Arena niets voor mij is. Het constante gevoel van onveiligheid zorgt ervoor dat ik niet kan blijven zitten wachten. Ik neem mijn serie werpmessen en mijn boog. Ik zie Jayden staan. Hij staat verstopt bij een huis. Als ik naar binnen kijk zie ik het meisje van 2 en het meisje dat ik als Alice herkende. Ik dacht dat ze goed was in klimmen... Waarom zat ze dan niet in het bos? Ik leg een pijl aan op mijn boog en richt op Madilaine's arm waarvan haar hand het mes vasthoudt. Ook al heeft ze het half voor me opgenomen toen Cymbeline me aanviel, ik kan gewoon niet aanzien dat de jongen die me een kans gegeven heeft pijn lijdt omdat zijn vriendin doodgaat. Ik richt op Madilaine's hand, ik sta echt gewoon in het volle zicht. De pijl suist recht haar hand in, terwijl ze de achtervolging op Alice inzet. Ben ik niet de enige die een gat in mijn hand heeft.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 14:45 ]


    help

    HurtedHeart schreef:
    [Mag Jayden haar redden zodat je haar alleen maar licht gewond maakt? :D because Alice means very mutch to Jayden :)]


    (Too late... XD. Als je lief doet tegen Avani, doet ze lief terug. Wel, niet echt lief tegenover de anderen... Laat Madi anders Alice wurgen en dan schiet Jayden of Avan nog eens)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 14:44 ]


    help

    Madilaine - 2 - Stad

    Het meisje rende weg, maar ik was sneller. Ik stopte haar en hield haar bij haar jas vast. "Nu moet je me niet kwaad maken." Ik stopte even en ging daarna met een grijns verder. "Niet als je zo wilt eindigen als Marella." Een pijnscheut ging door mijn hand, als reflex liet ik het mes los. Met een gefrustreerde schreeuw draai ik me om. Ik trek de pijl uit mijn hand en kijk omhoog. Het meisje van vier. "Jij?" Sis ik. Ik raap het mes op en loop langzaam naar achter. Ik gooi het mes naar het meisje, het blijft in haar arm steken. En ik ren terug naar de hoorn.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 14:47 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jayden Jason Bright
    Dat viswijf (jaydens gedachtes niet de mijne) wou Alice vermoorden. Ik gron zachtjescen laat me razendsnel naar beneden glijden via de regenpijp. Ik Spring tussen haar en dat wijf in en duw het meisje weg en loop naar achterenn zodat ik Alice meeduw. Ik ga voor alice staan en meteen span ik mijn boog aan en schiet ik in haar rechter gewipricht zodat haar schouder uit de kom gaat. Ik had weerhaakjes aan mijn pijlen zodat zevje er niet zomaar uit konden trekken. Meteen greep ik naar nog een pijl en hield hem strak gespannen zodat ik zou kunnen schieten wanneer ik dat wou. Opeens krijgt Madi een pijl door haar hand en ik zie Avani en glimlach naar haar, maar als ik me op Madi vestig is ze al weggerend. Ik had in haar hart motrn schieten toen ik de kans had. Ik draai me gelijk om naar Alice. 'Gaat het wel Al?' Vraag ik bezorgt.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 14:51 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -fout-

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 14:48 ]


    help

    [to late Madi heeft een ontwrichte schoudercen een gat in haar hand. sorry]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    { Oke dan, gelukkig heeft ze sponsors :3 }

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 14:49 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ja ik pas al aan.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4 - Stad
    Ik verbijt de pijn terwijl het mes uit mijn bovenarm steekt. Gelukkig niet de arm waarmee ik de pees vasthoud. Ik leg een andere pijl aan en richt op Madilaine's nek. "Jij", sist ze. "Ik", zeg ik sarcastisch terug. Ze rent naar de Hoorn. "Ja, ga maar naar je vriendje!", roep ik kwaad, terwijl het bloed uit mijn arm stroomt. Heb ik nu ten minste het mes dat ik aan Jayden verloren was terug. Ik laat de pees los.

    (Hij mag haar nek missen, maar kan ze op z'n minst geschampt zijn? ^^)


    help

    Madilaine - 2 - Stad

    Een pijl vliegt langs mijn nek en neemt een stuk vel mee. Mijn lange haren dansen in de wind. Ik ren terug. "Eli?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.