• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!

De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...

Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic

The Tributes:

District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ

Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!

Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien

(Copyright; TheRumIsGone)

Regels:

-Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)

De Arena:

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]

help

[Ik ben weg jullie mogen Jayden besturen, maar niet doden.]

I'm finally back, Finally after a Year break

Elistar - 2 - Hoorn
    "Sinds wanneer noem ik Eli?", mompel ik. "Dat klinkt zo... Meisjesachtig." Ik werp met al mijn kracht een speer richting het meisje van 4, maar ze springt weg en loopt de stad weer in. Ik vloek binnensmonds. "Gaat het?", zeg ik bezorgd.

help

Cymbeline - 5
    Ik knik, een tikkeltje verdoofd, en gebaar dan met mijn handen dat het me niets uitmaakt. In mijn hoofd leek de arena zo overzichtelijk. Ik had en plan en daar was Glynn. En nu? Ik slaak een zucht. "Mijn zusje zat ook ooit in de arena. Drie jaar geleden. Ze had niemand; enkel zichzelf. Toen de laatste dag van de arena aanbrak kwam de finale tussen haar en een jongen uit twee. Ze was zo verliefd op de jongen - dat toen ze samen bij de Hoorn stonden, en de jongen weigerde haar te vermoorden ze haar eigen leven nam." Ik werp een moment een blik op de contouren van de grond. "De jongen - Nale, geloof ik, werd een morfling. Om zijn verdriet weg te werken. In zijn ogen was híj degene die haar leven nam. Waarom denk je dat er een winnaar is, Glynn? Vanwege de roem en rijkdom? Nee. Iedere winnaar heeft iemand lief gehad die moest sterven. En daarom wíl ik geen winnaar zijn."

Feel the fire, but do not succumb to it.

Madilaine - 2 -Hoorn

Mijn haar zit onder het bloed van mijn schouder en nek en ik weet zeker dat de jongen mijn schouder uit de kom heeft gebracht. Oh, en dan vergeet ik mijn hand. "M-mijn schouder.."

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Glynn - 4 - Grot

Ik luisterde naar Cymbeline terwijl ik zachtjes over haar arm wrijf. "Cymbeline, jij komt die arena uit oke?" Ik zucht even en ga verder. "Het maakt me niet uit hoeveel ik er voor moet geven." Ik ga recht op zitten en til haar kin op, zodat ze me aankijkt. "Maar ik zal er altijd zijn, dichtbij je. Zelfs als ik dood ben, beloof je me te blijven leven?"

Elistar - 2 - Hoorn
    "Kom hier", beveel ik haar zachtjes. Ik haal wat verband uit de rugzak en wat water. Er zat één gevulde fles in, als ik klaar was met Madilaine zou ik wel nieuw water halen, het was bijna donker.

Avani 4 - Stad
    De tranen beginnen op te wellen als ik het mes uit mijn arm trek. Nooit gedacht dat een mes uit je arm trekken erger was dan het erin steken. Ik druk mijn hand op de wonde en loop zo stil en onzichtbaar mogelijk naar de plaats waar de speer is terechtgekomen. Ik heb nog zestien pijlen, zes werpmessen en een speer.

help

[Wie wil Cee verwonden? ^^ Dus met iets raken ofzo, niét doden :')]

Cymbeline - 5
    Ik hoor de 'oooo' en 'aaah' die de mensen in het Capitool nu vast vol 'medeleven' slaken. "Ik blijf als jij blijft." Einde discussie. Ik druk even een kus op zijn neus waarna ik mezelf de slaapzak uitwring en de wermessenset van de vloer graai. "Nog een voorkeur?" Grap ik met een lichte glimlach voor ik de grot verlaat en het bos in trek - nog voor hij kan protesteren. In mijn eentje ben ik sneller terug - en wie weet word zijn wond erger.

- dubbelpost.

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:11 ]

Madilaine - 2 - Hoorn

Ik kruip dichter naar hem toe, we hadden ons kamp in de opening van de hoorn op gezet. Er zat een pijl in mijn schouder, maar niet zo maar een. Eentje die niet zo makkelijk eruit te krijgen was. Ik beet op mijn lip, hoe had ik zo stom geweest kunnen zijn om Avani te vertrouwen. Ik dacht dat ze een beroeps was, bij ons hoorde. "Waar zijn de tributen van 1?"

(Ik wil wel, Avani heeft nog een appeltje met je te schillen, maar ze zit in de stad...)

help

Glynn - 4 - Grot

Voor ik kan protesteren loopt Cymbeline de grot al uit. Ik zak wat onderuit. Het was gevaarlijk om nu te gaan slapen, dat wist ik. Ik klemde de drietand in mijn hand en sloot mijn ogen.

[Wel, als je haar wilt verwonden moet je naar het bos :'). Rand van het bos, misschien?]

Elistar - 2
    "Geen idee, maar volgens mij zijn wij dit jaar de enige Beroeps", mompel ik, terwijl ik de pijl bestudeer. "Er zit een weerhaak in", mompel ik. De pijlpunt steekt er aan de andere kant een beetje uit, dus ik moet hem er wel zo uit trekken, als ze niet wilt dat de helft van haar schoudervlees verdwijnt. "Mag ik hem eruit trekken?", zeg ik, terwijl ik hem er met een ruk uittrek. Zo, dat was dat. Ik spoel de pijl af in het water.

help

(Ja, maar ze heeft een verbond met Jayden, en nu hij haar heeft geholpen zal ze hem niet zomaar in de steek laten. xd)

help

[Misschien gaat ze rondkijken en ziet ze Cee ? ^^]